Auto

FOTO: Rīgā atklāts Baltijā lielākais Jaguar Land Rover autocentrs

Monta Glumane,29.07.2019

Jaunākais izdevums

Jaguar Land Rover zīmolu pārstāvis Inchcape Motors Latvia Rīgā atvēris jaunu autocentru, kas uzskatāms par lielāko Jaguar Land Rover autocentru Baltijā, informē autocentra vadība.

«Lepojamies ar Jaguar Land Rover desmit gadus ilgo vēsturi Latvijā. Šajā laikā Inchcape Motors Latvia ievērojami stiprinājusi Jaguar un Land Rover zīmolus šajā valstī, un jaunā autocentra atvēršana šo sadarbību attīstīs vēl tālāk,» pastāstīja Inchcape Ziemeļeiropas un Krievijas reģiona mazumtirdzniecības rīkotājdirektors Sanktpēterburgā un Ziemeļeiropas valstīs Timofejs Gerasjkins.

Autocentra atklāšanā viesiem bija iespēja iepazīties un iegādāties Jaguar Xe Sv Project 8 un atjaunoto Land Rover Discovery Sport.

Jaunais autocentrs atrodas Kārļa Ulmaņa gatvē un tajā tirgo jaunus un mazlietotus automobiļus, piedāvā servisa pakalpojumus, rezerves daļu, kā arī zīmola aksesuāru un dzīvesstila preču tirdzniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Garantēta greznība: Jaguar Land Rover ievieš piecu gadu garantiju visiem jaunajiem Range Rover, Defender un Discovery modeļiem

Sadarbības materiāls,01.09.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

• 1. septembrī ražotāja garantija Range Rover, Defender un Discovery zīmolu automobiļiem tiks pagarināta no trīs līdz pieciem gadiem vai 150 000 kilometru, atkarībā no tā, kas iestājas pirmais

• Garantija aptver visus Range Rover, Defender un Discovery modeļus, ieskaitot to vieglā hibrīda un plug-in elektriskā hibrīda versijas

• Jaunā standarta garantija attiecas uz visiem modeļiem visā Eiropā, un tās mērķis ir uzlabot klientu pieredzi, izlīdzinot zīmolu piedāvātās priekšrocības ar Jaguar

• Automobiļu īpašnieki no 1. septembra saņems arī iespēju piecus gadus izmantot paplašinātās InControl Remote savienojamības funkcijas

Ražotāja piecu gadu garantija visiem jaunajiem Range Rover, Defender un Discovery modeļiem stāsies spēkā 2023. gada 1. septembrī. Šī Jaguar Land Rover (JLR) iniciatīva klientiem sniegs papildu pārliecību un dos sirdsmieru, izvēloties kādu no JLR luksusa zīmoliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Indijas autobūves kompānijai "Tata Motors" piederošais britu zīmols "Jaguar" no 2025.gada ražos tikai elektriskos automobiļus un restrukturizēs ražotnes ārpus Lielbritānijas, pirmdien paziņoja uzņēmums.

Savukārt Lielbritānijas "Jaguar Land Rover" līdz 2039.gadam iecerējis kļūt par uzņēmumu ar nulli oglekļa dioksīda izmešu.

Vienlaikus "Jaguar Land Rover" jaunā plāna ietvaros investēs 2,5 miljardus sterliņu mārciņu (2,9 miljardus eiro) un 2024.gadā tirgū laidīs pirmo pilnībā elektrisko "Land Rover" modeli.

"Tata Motors" Lielbritānijas autoražotājus "Jaguar" un "Land Rover" par 2,3 miljardiem dolāru 2008.gada jūnijā iegādājās no ASV autobūves koncerna "Ford Motor".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmajā tuvinājumā izmaiņu nav daudz, tomēr, padziļinātāk pašķetinot jaunā Range Rover Evoque talantus, izaugsme ir acīmredzama

Šis modelis ir viens no Jaguar&Land Rover (JLR) savienības populārākajiem modeļiem, kas iznākšanas brīdī sacēla vētru ūdens glāzē un iemantoja kulta auto statusu. Tā popularitāte sagādāja īpašniekiem kaudzi naudas, bet tagad ir pēdējais brīdis šo stāstu uzspodrināt un pasniegt pircējiem no jauna.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Pirmajā brīdī izmaiņu nav daudz, vismaz eksterjera vizuālais noformējums ir pirmās paaudzes pagarinājums ar moderniem, bet neuzkrītošiem jauninājumiem. Toties tehniskās izmaiņas jau ir fundamentālas. Vispirms zem jaunā Evoque «lindrakiem» atradīsiet jauna Jaguar&Land Rover (JLR) modulāro platformu, kas līdztekus braukšanas kvalitāšu celšanai ir vairojusi vietu automašīnas salonā. Īpaši tas attiecas uz otrās rindas pasažieru ērtībām. Pēc sava stila un līdzības jaunais Evoque uzskatāmi kopē stilīgāko JLR apvienības krosoveru Velar. Līdz ar to jauno Evoque no vecā viegli varēs atpazīt pēc izbīdāmajiem durvju rokturiem, kas pirmo reizi tika izmantoti Velar modelim. Nav pārsteigums, ka salona arhitektūra, virtuālie paneļi un materiālu salikumi arī ir līdzīgi kā Velar, tikai nedaudz saspiestākā mērogā. Labā ziņa, ka digitālo ierīču operētājsistēma un skarienjutīgie ekrāni ir modernāki un ātrdarbīgāki. Atpakaļskata kameras izšķirtspēja arī ir lieliska. Personīgi man ļoti patīk, ka grozāmās ripas vietā Evoque ir atgriezies pie klasiskās ātrumkārbas sviras. Feins auto, kam pircēji atradīsies arī Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nesen tika prezentēts jaunais Range Rover Sport, un tā globālā pirmizrāde visiem paliks atmiņā ar pasaulē pirmo braucienu augšup pa applūdinātu Kárahnjúkar dambja pārgāzni Islandē. Tas ir vislielākais šāda veida dambis pasaulē – ūdens pa to plūst ar intensitāti 750 tonnas minūtē. Iespaidīgais stāvums nopietni pārbaudīja jaunā sportiskā SUV spēju pretoties straumei, jo saķeres zuduma gadījumā draudēja 90 metru kritiens.

Šis brauciens pirmo reizi tika pārraidīts ekskluzīvā prezentācijas pasākumā Jaguar Land Rover produktu izstrādes centrā Gaidonā Lielbritānijā. Pie Range Rover Sport stūres atradās Džeimsa Bonda filmas kaskadiere Džesika Hokinsa. Jaunākajā Land Rover markas automobilim mestajā izaicinājumā jaunais Range Rover Sport, ar luksusa SUV Range Rover cieši radniecīgais augstas veiktspējas modelis, demonstrēja iespaidīgu saķeri, vilkmi un stabilitāti.

Iepriekšējo pārbaudījumu laikā Range Rover Sport sasniedza rekordu, braucot kalnā Paikspīkā, īstenoja pirmo reģistrēto Arābijas pussalas Tukšā kvartāla tuksneša šķērsošanu un kļuva par pirmo auto, kas pārvarējis 999 pakāpienu akmens kāpnes uz Debesu vārtiem Ķīnā 2018. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

VIDEO: Ar interaktīvām cenu zīmēm izglītos patērētājus

Monta Glumane,05.07.2019

SIA Vivid Tech valdes loceklis Andris Lūkins (no kreisās), Alvils Mežals un Ivars Mirošnikovs kopā ar komandu radījuši interaktīcas neu zīmes, ar kurām pamatā fokusējas uz eksporta tirgiem.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vivid Tech rada interaktīvas cenu zīmes, kas rāda ne tikai produkta cenu, bet sniedz arī informāciju par to.

Video skatāms zemāk!

Latvijas uzņēmums Vivid Tech radījis un ieviesis jaunu tehnoloģisku inovāciju mazumtirdzniecības nozarē - interaktīvas cenu zīmes ar skārienjutīgu displeju, kas piedāvā pircējiem uzzināt ne vien produkta cenu, bet arī tā sastāvu, atlikumu noliktavā, izmantošanas iespējas un citu informāciju.

Uzņēmuma pirmsākumi meklējami pirms trīs gadiem, bet SIA Vivid Tech reģistrēts 2017. gada vasarā. «Pietiekami ilgi darbojos tirdzniecībā un novēroju zināmas problēmas, piemēram, cenu izdrukāšana veikalā aizņem ļoti daudz laika un patērē daudz papīra. Konkrēti, ja veikalā ir jānomaina ap 1000 cenu zīmēm mēnesī, tad tas prasa laiku. Sāku pētīt, kas tiek piedāvāts tirgū. Protams, piedāvājumā ir elektroniskās cenu zīmes, bet man likās, ka var labāk, un radās doma radīt interaktīvas cenu zīmes ar krāsainu un skārienjutīgu displeju. Uzrunāju Alvilu Mežalu un Ivaru Mirošnikovu, un mēs pieņēmām traku lēmumu - pamēģināt uztaisīt paši. Te nu mēs šodien esam - mums ir industriāli ražotas cenu zīmes, un pamazām sākam tās ieviest tirdzniecībā,» stāsta SIA Vivid Tech valdes loceklis Andris Lūkins. Kopumā projekta izstrādē tika iesaistīti vairāk nekā 15 cilvēki. A.Lūkinam ir pieredze pārdošanā un tirdzniecībā, I.Mirošnikovam - IT nozarē, dažādu sistēmu izstrādē un tehniskās lietās, bet A.Mežals pārzina juridisko, finanšu un loģistikas nozari. Pārējo komandu veido Latvijas speciālisti – elektronikas profesionāļi, inženieri, programmēšanas inženieri, dizaineri, finansisti un citi. Pēc uzņēmēju domām, ir savākta spēcīga komanda, kas bija veiksmes atslēga, lai nonāktu līdz mērķim.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Koplietošanas auto piedāvājums sekmējis elektroauto tirgus izrāvienu

Zane Atlāce-Bistere,14.01.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elektroauto tirgus 2020. gadā piedzīvojis izrāvienu. Lai arī absolūtos skaitļos tas joprojām ir niecīgs, taču % pieaugums liecina par ar vien pieaugošo elektroauto popularitāti, liecina Latvijas Auto asociācijas apkopotie dati.

Kopā pārdoti 323 jauni elektroauto, pretstatā 90 vienībām 2019. gadā. Lielā mērā šo izrāvienu sekmējuši koplietošanas auto pakalpojuma sniedzēji.

Pandēmijas gadā auto tirgū kritums un līderu maiņa  

Jauno auto tirgus, kā arī lietoto auto imports aizvadītā gada nogalē saglabājis...

Absolūtais līderis ir Renault ar 108 auto, tam seko VW ar 63 auto un TOP3 noslēdz Nissan ar 33 auto. Tālāk seko Hyundai – 29, Porche – 16, Audi – 14, BMW – 13, Mazda – 12, Peugeot – 11, Jaguar – 8, Tesla – 6.

Fiqsy startē elektroauto koplietošanas tirgū 

Jau šonedēļ Rīgas ielās sāks ripot 100 koplietošanas pakalpojuma sniedzēja "Fiqsy" elektroauto...

Turklāt 2020. gadā importēti arī 245 lietoti elektroauto, kas ir 58% pieaugums pret 2019. gadu (143 auto).

Līdz 2030.gadam plānots ieviest elektroauto lieljaudas uzlādes punktus 

Līdz 2030.gadam Latvijā plānots ieviest elektroauto lieljaudas uzlādes punktus, kas padarītu cilvēkiem...

Elektroauto būtiski ietekmējis arī vidējo izmešu rādītājus jaunajiem auto. CO2 vidējais rādītājs jaunajiem auto nokrities līdz 129 g/km no 136 g/km 2019. gadā.

"2020. gada dati pierāda, ka pat nelielais elektroauto daudzums būtiski samazina vidējos CO2 izmešu rādītājus. Ar atbalsta pasākumiem bezizmešu un zememisijas auto segmentam šo samazinājumu būtu iespējams vairākkārtīgi paātrināt. Tai pat laikā jaunās transporta ekspluotācijas nodokļa izmaiņas ir vairākkārtīgi palielinājušas nodokļu slogu videi draudzīgām automašīnām. Tāpēc mudinam nekavējoties sākt darbu pie transportlīdzekļu nodokļu politikas pārveides un atbalsta mehānisma izstrādes, kas veicinātu sabiedrības un uzņēmumu izvēli par labu videi draudzīgiem automobīļiem,” secina Auto Asociācijas prezidents Andris Kulbergs.

Latvijā straujākais elektroauto skaita pieaugums ES 

Šogad trīs ceturkšņos Latvijā reģistrēto elektroauto skaits, salīdzinot ar attiecīgo periodu...

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Londonā prezentētais modernā luksusa flagmanis – jaunais Range Rover ir piemērots pat visprasīgākajiem

Sadarbības materiāls,20.12.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepazīstinot ar jauno Land Rover flagmaņa Range Rover paaudzi, britu ražotājs pamatoti varēja lepoties, akcentējot, kādai jābūt piecu gadu desmitu ražošanas pieredzes un moderno tehnoloģiju sinerģijai. Jaunais auto pilnībā atspoguļo moderno luksusu, sniedzot autovadītājam un pasažieriem vairāk izsmalcinātības un individualizēšanas nekā jebkad agrāk.

“Jaunais Range Rover ir ideāls piemērs mūsu redzējumam par to, kā radīt pasaulē visiekārojamākos luksusa automobiļus pat visprasīgākajiem klientiem. Tas ir atvēris jaunu nodaļu inovatīvo risinājumu unikālajā vēsturē, kas jau vairāk nekā 50 gadus ir Range Rover īpašā iezīme,” komentē Juste Jaruše, Jaguar Land Rover zīmola vadītāja Baltijas valstīs.

Baltijas tirgū šis modelis būs pieejams no janvāra, un pirmie pasūtītie automobiļi klientiem tiks piegādāti pavasarī. Uzlādējamais hibrīds (PHEV) un SV versijas pasūtījumiem būs pieejamas jau no janvāra.

Jaunās paaudzes sniegtās iespējas

Range Rover izmantotā jaunās paaudzes virsbūves konstrukcija ir kļuvusi par modeļa uzlabojumu pamatu. Modulārās arhitektūras (MLA-Flex) virsbūve izceļas ar savu īpašo stingrību un jauna līmeņa trokšņu izolāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Vairāk nekā 70 pasaules uzņēmumu pārtraukuši sadarbību ar Krieviju

LETA--UNIAN,03.03.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāk nekā 70 pasaules uzņēmumu ir pārtraukuši sadarbību ar Krieviju, protestējot pret tās plašo iebrukumu Ukrainā, paziņoja Ukrainas Nacionālās drošības un aizsardzības padomes Dezinformācijas apkarošanas centrs.

No Krievijas "aizgājuši un aiziet: "Apple", "Audi", "Chevrolet", "Cadillac", "Coca Cola", "Danone", "Dell", DHL, "Ericsson", "Ford", HP, "Harley Davidson", "General Motors", "Jaguar", "Lenovo", "LinkedIn", "Maersk" (ardievu, "Ali express" un ASOS), "Nike", "Scania", "Porsche", "Renault", "OnlyFans", AMD, "Adobe", BMW, "Dropbox" (pēc dažām dienām), "FedEx", "Intel", "Mercedes", "Nestle"," teikts paziņojumā.

Krieviju bloķējuši uzņēmumi "Apple Pay", "Amazon", "Cex Io", "Etsy", "Facebook" (slēgti Krievijas mediju konti), "Google Pay", "Google Maps", "Instagram" (Krievijas propagandas bloķēšana), "Paysera", "Samsung pay".

Krievijas dalību dažādos pasākumos atcēluši to rīkotāji "Cannes Festival", "Eurovision", "Formula 1", FIFA, MOK, "Mobile World Congress", NHL, bet uzņēmums "Adidas" atteicies strādāt ar Krievijas futbola izlasi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Ieteikumi elektroauto iegādei ar valsts atbalstu

Edgars Korsaks-Mills, Elektrum elektromobilitātes eksperts,25.04.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ministru kabinetā ir apstiprināta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) izstrādātā atbalsta programma elektroauto iegādei fiziskām personām, kas paredz par jaunu elektroauto iegādi piešķirt 4500 eiro, bet lietotu – 2250 eiro, lai veicinātu siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšanu.

Par to, kas jāņem vērā, lai varētu saņemt valsts atbalstu un kā izvēlēties elektroauto, varēja uzzināt Elektrum Energoefektivitātes centra marta sākumā rīkotajā vebinārā "Ieteikumi elektroauto iegādei ar valsts atbalstu".

KAM UN KĀ PIEŠĶIRS ATBALSTU?

SIA "Vides investīciju fonds" finanšu vadītājs Gints Kārkliņš skaidroja, ka ir izsludināta atbalsta programma bezemisiju un mazemisiju transportlīdzekļu iegādei ar kopējo finansējuma apjomu 10 miljoni eiro.

Šajā programmā atbalsts paredzēts elektroauto un ārēji lādējamu hibrīdauto iegādei. Maksimālais atbalsts 5500 eiro, no kuriem 4500 eiro paredzēts tieši auto iegādei, bet 1000 eiro kā papildu atbalsts, norakstot līdz šim lietoto transportlīdzekli.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izmantojot valsts atbalstu līdz šim iegādāti 235 elektroauto un mazemisiju hibrīdi, kopumā iztērējot 969 750 eiro, liecina Emisijas kvotu izsolīšanas instrumenta (EKII) mājaslapā pieejamā informācija.

Atbalsta programmā elektroauto vai mazemisiju hibrīda iegādei vēl pieejami 9,158 miljoni eiro.

EKII pieejamā informācija liecina, ka valsts atbalsts pieejams pie 58 auto tirgotājiem, un šobrīd iegādei pieejamas 504 automašīnas, no tām apmēram trešdaļa ir hibrīdi.

Dārgākā pieejamā automašīna ir jauna "Jaguar I-Pace S EV400", kuras cena bez papildaprīkojuma un bez pievienotās vērtības nodokļa ir 60 000 eiro, seko jauna "Tesla Model 3 Performance" - 59 990 eiro, jauna "Peugeot e-Traveller L3 Allure 75kWh" - 59 835 eiro un lietota "Tesla Model 3 Performance" - 59 765 eiro.

Savukārt lētākā ir lietota "Volkswagen E-UP PA MOVE 82H AUT", kuras cena bez pievienotās vērtības nodokļa ir 9250 eiro. Seko jauna "Dacia Spring" - 14 463 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Trešdien, 7. septembrī, patiesi ekskluzīvā pirmizrādē Latvijā tika atklāts jaunās paaudzes Range Rover Sport. Baudot iespēju klātienē iepazīt Range Rover sportiskā SUV izcilo dizainu un tehnoloģijas, viesi gremdējās lieliskā atmosfērā, kuru jo īpašu padarīja prezentācijas vieta.

Pasākums notika FBO Riga biznesa aviācijas centrā, kur klienti, auto žurnālisti, Land Rover pārstāvji, auto cienītāji un partneri spožu lidaparātu ielenkumā noskatījās satriecošu priekšnesumu, kura vizuālie un skaņas efekti neatstāja vienaldzīgu nevienu. Savukārt par neaizmirstamu svētku gaisotni rūpējās 36. Līnija & Chivas Regal.

Ilgi gaidītā trešās paaudzes Range Rover Sport prezentācija bija turpinājums jaunā modeļa nervus kutinošajai starptautiskajai debijai. Atgādinām, ka tajā Džeimsa Bonda jaunākās filmas kaskadiere ar jauno Sport veica pasaulē pirmo braucienu augšup pa applūdinātu Kárahnjúkar dambja pārgāzni Islandē, kur ūdens plūst ar intensitāti 750 tonnas minūtē. Biedējošais un ārkārtīgi bīstamais izaicinājums tika pārliecinoši pārvarēts un apliecināja jaunā Range Rover Sport spējas un tehnoloģijas, kas to padara par visu laiku jaudīgāko Range Rover.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada pirmajos trīs mēnešos Latvijā iegādāts par 61% vairāk jaunu hibrīdauto nekā šajā pašā laikā pirms gada, aģentūru LETA informēja "Citadele Leasing" pārstāvji, atsaucoties uz kompānijas apkopoto informāciju.

Pirmajā ceturksnī audzis ne tikai pieprasījums pēc hibrīdauto, bet arī automašīnām, kas aprīkotas ar gāzes dzinēju - tās iegādātas par 33% vairāk nekā pirms gada. Kopējais darījumu skaits jauno auto tirgū piedzīvojis kritumu 9% apmērā.

Biežāk pirktāko zīmolu topā pirmās piecas pozīcijas ieņem "Toyota", "Volkswagen", "Škoda", "Dacia" un "Renault" automašīnas. "Toyota", "Volkswagen" un "Škoda" ir trīs populārākie auto ražotāji gan privātpersonu, gan juridisko personu segmentā.

Pirmajā ceturksnī privātpersonas visbiežāk iegādājušās tādus auto modeļus kā "Toyota Rav4", "Toyota Yaris Cross" un "Toyota Corolla". Tikmēr juridiskās personas aktīvāk iegādājušās "Toyota Hillux", "Toyota Corolla" un "Renault Master".

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

VID aizturējis bruņotu marihuānas audzētāju grupējumu, konfiscējot 23 kilogramus marihuānas

LETA,30.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Nodokļu un muitas policijas pārvalde uzgājusi un aizturējusi bruņotu marihuānas audzētāju grupējumu, konfiscēti 23 kilogrami marihuānas, trešdien žurnālistiem sacīja VID Nodokļu un muitas policijas pārvaldes direktors Kaspars Podiņš.

Marihuānas audzētavās tika izņemti 23 kilogrami marihuānas, kā arī vairāk nekā 9000 eiro skaidras naudas.

Podiņš sacīja, ka šīs audzētavas ir darbojušās aptuveni gadu, noziedznieki varētu būt nopelnījuši aptuveni vienu miljonu eiro.

Operatīvie darbinieki aizturēja visu grupējumu kopumā - ne tikai audzētājus, bet bija pierādījumi arī pret kurjeriem un realizētājiem.

«Piecas personas atzītas par aizdomās turētajiem, divas personas ir apcietinātas. Viens no grupējuma vadītājiem iepriekš bija sodīts par bruņotu laupīšanu,» sacīja Podiņš.

Operatīvajiem darbiniekiem izdevās izvairīties no nopietnas sadursmes, jo noziedznieki bija bruņoti – tika izņemtas vairākas Makarova un TT tipa pistoles ar klusinātājiem, Kalašņikova tipa automāts, munīcija - vairāk nekā 400 patronas un sprāgstvielas ar detonatoriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas, 7.marta līdz 17.martam Ženēvā notiek ikgadējais autošovs, kas šoreiz jau 89.reizi pulcē autoražotājus, sadarbības partnerus un auto entuziastus.

Šovā tiek demonstrēti vairāk nekā 900 automašīnu modeļi un to apmeklē vidēji 660 tūkstoši apmeklētāju.

Šovs aizrauj ar savu spožumu, un savus jaunos modeļus, konceptus un ražošanas materiālus demonstrē tādi ražotāji kā Lamborghini, Aston Martin, Bentley, Bugatti, Volkswagen un citi. Savukārt General Motors un Ford šoreiz nepiedalās, priekšroku dodot Detroitai, Ņujorkai un Losandželosai. Šajā gadā izstādē nevarēs redzēt arī Volvo, Jaguar un Land Rover automašīnas.

Uzmanība, kā ierasts, pievērsta arī videi draudzīgām automašīnām.

«Ženēva tradicionāli ir uzskatīta kā superauto šovs,» saka Road&Track pārstāvis Bobs Sorokaničs. «Tā ir kā Parīzes modes nedēļa auto industrijai,» viņš salīdzina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Sveicam jaunu auto līderi

Uldis Andersons, Dienas Bizness,09.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienas Biznesa lasītāju balsojumā par mīlētāko auto zīmolu ir uzlēkusi jauna zvaigzne – Audi. Līdzšinējais balsojuma līderis BMW, kurš slavas virsotnē noturējās piecus gadus pēc kārtas, nu ir nonācis uz sudraba pakāpiena.

TOP 5 skatāms raksta galerijā, bet viss saraksts lasāms jaunākajā Dienas Bizness žurnālā Auto 2019.

Balsojuma līderu trijniekā šogad nekas nav pa vecam. Jauna pirmā, jauna otrā, un arī jauna trešā vieta, kuru godpilni ieņem Volvo (pērn tas palika ceturtais).

Topa augšgals mazliet plašākā un vispārīgākā griezumā gan joprojām ir garlaicīgi paredzams – te ir lielais vācu četrinieks (Audi, BMW, Volkswagen un Mercedes), te ir vienmēr klātesošais Volvo, un nekur tālu nav jāmeklē arī Toyota, Škoda un vēl dažs labs zīmols, kas visi satilpst viena skatiena robežās jebkurā Rīgas ielā.

Komentāri

Pievienot komentāru