Iepazīstinot ar jauno Land Rover flagmaņa Range Rover paaudzi, britu ražotājs pamatoti varēja lepoties, akcentējot, kādai jābūt piecu gadu desmitu ražošanas pieredzes un moderno tehnoloģiju sinerģijai. Jaunais auto pilnībā atspoguļo moderno luksusu, sniedzot autovadītājam un pasažieriem vairāk izsmalcinātības un individualizēšanas nekā jebkad agrāk.
“Jaunais Range Rover ir ideāls piemērs mūsu redzējumam par to, kā radīt pasaulē visiekārojamākos luksusa automobiļus pat visprasīgākajiem klientiem. Tas ir atvēris jaunu nodaļu inovatīvo risinājumu unikālajā vēsturē, kas jau vairāk nekā 50 gadus ir Range Rover īpašā iezīme,” komentē Juste Jaruše, Jaguar Land Rover zīmola vadītāja Baltijas valstīs.
Baltijas tirgū šis modelis būs pieejams no janvāra, un pirmie pasūtītie automobiļi klientiem tiks piegādāti pavasarī. Uzlādējamais hibrīds (PHEV) un SV versijas pasūtījumiem būs pieejamas jau no janvāra.
Jaunās paaudzes sniegtās iespējas
Range Rover izmantotā jaunās paaudzes virsbūves konstrukcija ir kļuvusi par modeļa uzlabojumu pamatu. Modulārās arhitektūras (MLA-Flex) virsbūve izceļas ar savu īpašo stingrību un jauna līmeņa trokšņu izolāciju.
Viena no būtiskākajām šīs platformas iezīmēm ir tā, ka tā ir piemērota gan iekšdedzes dzinēju automobiļu, gan uzlādējamo (plug-in) hibrīdu vai elektromobiļu konstrukcijai. Tas nozīmē, ka jaunais Range Rover ir pieejams ar augstas veiktspējas daļējā hibrīda spēka agregātiem, kā arī ar iespēju izvēlēties uzlādējamā hibrīda versijas un četru, piecu vai septiņu sēdvietu konfigurāciju, kā arī standarta vai pagarināto riteņu bāzi.
Tikai ar elektroenerģiju nobraucamā attāluma palielināšana līdz 100 km (saskaņā ar WLTP metodoloģiju) nodrošinās mazāk nekā 30 g/km CO2 emisiju uzlādējamā hibrīda (PHEV) Range Rover versijai. Paredzams, ka reālos braukšanas apstākļos jebkurš šī automobiļa vadītājs būs spējīgs ar elektroenerģiju nobraukt līdz 80 kilometru – distanci, kas ir pilnīgi pietiekama ikdienas maršrutiem 3 no 4 Range Rover īpašniekiem.
Range Rover tradicionālās spējas un uzticamību nodrošina inovatīvā integrētā balstiekārtas kontroles sistēma, kas kontrolē visplašāko šasijas tehnoloģiju klāstu, kāds jebkad pielietots šāda tipa automobilim. Jaunā Dynamic Response Pro tehnoloģija ir paātrinājusi elektroniski vadāmo stabilizatoru darbību: auto brauc gludi un tajā pašā laikā ir veikls jebkuros apstākļos.
Aktīvā trokšņu slāpēšanas tehnoloģija ir vēl viens būtisks MLA-Flex platformas uzlabojums, kas ļāvis radīt vienu no visklusākajiem automobiļiem, kas jebkad braucis pa ceļu. Pateicoties 1600 W jaudai, pasažieri, kuri lieto Meridian Signature audio sistēmu, varēs patiesi izbaudīt pirmās klases ērtības.
Pasargā no vīrusiem
Jaunā un progresīvā salona gaisa attīrīšanas sistēma Cabin Air Purification Pro, kas uzstādīta jaunajā Range Rover, ietver dual-nanoeTM X tehnoloģiju, kas likvidē alergēnus un patogēnus. Tā ievērojami mazina smakas un vīrusus, kas iekļūst salonā, savukārt CO2 pārvaldības un sīkdaļiņu (PM2.5) filtrācijas sistēma uzlabo gaisa kvalitāti automobiļa iekšpusē.
Jaunais Range Rover ir pirmais Land Rover, kuram ir elektriskās piedziņas durvis ar bīstamības un šķēršļu atpazīšanu, kā arī iespiešanas aizsardzības funkciju. Kad Range Rover sistēmas konstatē, ka automobilim tuvojas kāds ar tā atslēgu, durvis atslēdzas un rokturi izbīdās automātiski. Izkāpjot no automobiļa, vadītājs var vienkārši doties tālāk – tiklīdz sistēmas to konstatē, durvju rokturi iebīdās iekšā un automobilis aizslēdzas.
Šī tehnoloģija apvienojumā ar Elegant Arrival sistēmu, kas automātiski pazemina automobili par 50 mm, un izbīdāmajiem sānu kāpšļiem nodrošina komfortu un drošību, iekāpjot un izkāpjot no SUV.
Intuitīvā PiVi Pro sistēma
Jaunajā Range Rover uzstādītā godalgotā Land Rover informācijas un izklaides sistēma PiVi Pro izceļas ar vislielāko jebkad izmantoto izliekto skārienjutīgo 13,1 collas ekrānu, tam esot apveltītam ar elegantu dizainu.
Pirmo reizi Land Rover vēsturē multimediju ekrānam ir taktila reakcija, kad cilvēks klikšķina uz skārienjutīgās virsmas. Tas palielina jaunā Range Rover drošību, piešķir PiVi Pro intuitivitāti un ļauj autovadītājam saprast, ka automobiļa sistēma ir reaģējusi uz tā pieprasījumu. Tas viss, neatraujot skatienu no ceļa.
Progresīvā sistēma izmanto divas integrētas eSIM kartes, lai palīdzētu automobiļa programmatūrai attālināti iegūt atjauninājumus daudz ātrāk un bez interneta straumējuma traucējumiem citām lietotnēm.
Apple CarPlay un Android Auto lietotnes ir pieejamas bezvadu režīmā. Abas šīs sistēmas tiek aktivizētas, kad viedtālrunis tiek uzlādēts ar jaunā Range Rover 15W bezvadu uzlādes sistēmu.
Digitālie lukturi un tālvadības stāvvietas asistents
Jaudīgie digitālie diožu (LED) priekšējie lukturi izgaismo ceļu līdz pat 500 metru attālumā. Viedā apgaismojuma sistēma izmanto eHorizon navigācijas sistēmas datus, kas ļauj identificēt ceļa reljefu, tuvojošos pagriezienus un krustojumus.
Tālvadības stāvvietas asistents jaunajā Range Rover ļauj luksusa SUV iebraukt stāvvietā un izbraukt ārā, kamēr vadītājs šo darbību vēro no ārpuses.
Autovadītājs var aktivizēt šo funkciju PiVi Pro sistēmā un norādīt, kuru no pieejamajām stāvvietām izvēlēties. Tiek identificētas šauras vietas, kurām var piekļūt tikai ar tālvadības asistenta palīdzību: vadītājs pēc tam var izkāpt no automobiļa un pabeigt manevru, izmantojot lietotni.
Ekskluzīvā versija
Range Rover SV versija būs pieejama 2022. gada sākumā un sniegs vēl vairāk iespēju izveidot patiesi individuālu spēkratu. SV modelis būs ekskluzīva interpretācija par Range Rover luksusu un individualizāciju, demonstrējot ražotāja neatkārtojamo meistarību.
SV reprezentē kompānijas Special Vehicle Operations (SVO) nodaļas dizaina un inženierijas augstākos sasniegumus luksusa, efektīvu un jaudīgu automobiļu izstrādē. Turpmāk SV emblēma rotās visus Land Rover automobiļus, kas pielāgoti SVO darbnīcās.