Laika periodā no janvāra līdz 17. jūnijam, mazumtirgotāja, veikalu tīkla Elvi fiksētais apgrozījums palielinājies par 14%, informēja uzņēmuma pārstāvji.
Pirktākie produkti bijuši maize un tās produkti - kopējais pusgada pieaugums ir 3%, taču sevišķi liels kāpums ir novērots sausmaizīšu un galešu segmentā - 51%. Šķīstošo kafiju un zaļo tēju pircēji iegādājušies attiecīgi vairāk par 25% un 27%. Savukārt pieprasījums pēc putnu un grauzēju barības pieaudzis pat par 227%.
Karstie laikapstākļi maijā un jūnijā ir ietekmējuši sauļošanās kosmētikas un saldējuma pirkumu apjomus - tie ir iegādāti attiecīgi par 162% un 21% vairāk.
Uzkodas, sevišķi popkornu un maizes grauzdiņus pircēji ir iegādājušies par 25% vairāk, kopā radot pieaugumu par 7%.
Kulinārijas izstrādājumi ir iegādāti par 4% vairāk nekā pērn, sevišķi iecienītas ir bijušas Elvi kulināru gatavotās pankūkas un sviestmaizes - pieaugums šiem produktiem ir 52%. Augļu un ogu segmentā līderos ir āboli - tos ir pirkuši uz pusi vairāk nekā pērn - pieaugums mērāms 55%, tālāk seko citrusaugļi ar 29%, banāni ar 26%. Gaļas izstrādājumu noiets audzis par 4% un saldēto produktu - par 15%.
Šogad īpaši populāras ir bijušas arī rotaļlietas zīdaiņiem un bērniem. Kopējais pieaugums šajā segmentā ir mērāms ap 16%, elektroniskās spēles - 119%, savukārt, rotaļlietas zīdaiņiem – 191%.
Db.lv jau rakstīja, ka Elvi franšīzes konceptā aprīlī ieviests jauna tipa veikalu formāts - veikali ar ierobežotu sortimentu jeb Mazie Elvi.