Mazumtirgotājs ELVI pērn kāpinājis savu apgrozījumu par 14%, salīdzinot ar 2011.gadu.
«Pērnais gads atnesis ne vien attīstību Latvijas ekonomikā kopumā, bet arī mazumtirdzniecības sektorā. To apliecina gan mūsu veikalu izaugsme, gan arī optimisms pircēju apziņā, kas izpaužas vidējo mājsaimniecības tēriņu kāpumā,» skaidro Laila Vārtukapteine, SIA Pārtikas tirdzniecības apvienība, kas ir ELVi zīmola turētāja, komercdirektore.
2012.gadā ELVI franšīzes partneru kopējais bruto apgrozījums bijis 74,5 miljoni latu, kas ir par 14% vairāk nekā gadu iepriekš.
«Apgrozījuma pieaugums saistāms galvenokārt ar cilvēku pirktspējas pieaugumu, tomēr jāatzīmē, ka pērn ELVI mazumtirdzniecības tīklam pievienojās 11 jauni veikali,» sacījs L.Vārtukapteine, piebilstot, ka šobrīd visā Latvijā darbojas 89 ELVI veikali, kuros kopā strādā 1488 darbinieki.
2012.gada izskaņā veiktajā ELVI pasūtītajā pētījumā pircēji atzīmējuši, ka viņuprāt vidējais pirkuma lielums latos pērnā gada laikā ir pieaudzis par 0,40 Ls un veido 9,90 Ls. Visbiežāk vienā iepirkšanās reizē pircēji tērē no 5 – 10 Ls. Latvijā aizvien biežāk esot novērojama tendence, ka pircēji veikalus apmeklē retāk, taču vienā iepirkšanās reizē tiek iegādāts lielāks skaits preču.
«Plānojam, ka šajā gadā ELVI apgrozījums pieaugs par 15%, savukārt veikalu skaits pārsniegs simtu. Šogad strādāsim pie daudziem jaunievedumiem, kā arī aktīvi gatavosimies pārejai uz norēķiniem eiro, kas, mūsuprāt, būs papildus stimuls valsts ekonomikai kopumā,» skaidroja L.Vārtukapteine.