Lojalitātes programmu PINS plāno iedzīvināt arī tādos eksporta tirgos kā Indonēzija un Malaizija
Daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programma PINS, kas iepriekš bija zināma kā BalticMiles un bija lidsabiedrības Airbalic lidojumu lojalitātes programma, šobrīd apvieno vairāk nekā 700 vietējo, starptautisko un interneta vides zīmolu. PINS lojalitātes programma sniedz iespēju tās dalībniekiem uzkrāt un tērēt punktus pie dažādiem sadarbības partneriem, kuru starpā ir arī restorāni, iepirkšanās, izklaides vietas un atpūtas vietas, kā arī degvielas uzpildes stacijas, var iegādāties arī aviobiļetes.
Programma savu darbību sāka 2014. gadā, un, kā norāda uzņēmuma Pins.co Baltijas reģiona vadītājs Zigmunds Vīķis, PINS ir strauji attīstījies par globālu tehnoloģiju uzņēmumu.
Pagājušajā gadā SIA Pins.co kopējais eksporta apjoms bija vairāk nekā 3 milj. eiro. Savukārt 2014. gadā šis rādītājs bija 2,66 milj. eiro, tas nozīmē pieaugumu par 16%. Uzņēmums savu pakalpojumu 2015. gadā un šobrīd eksportē uz divām valstīm – Krieviju un Somiju.
Visu rakstu Tēmēkli novirza uz austrumiem lasiet 28. novembra laikrakstā Dienas Bizness.