Pins un Urbana Smart Solutions ir parakstījuši investīciju vienošanos, lai radītu jaunu kompāniju NextCity
Urbana Smart Solutions un Pins vēlas izmantot savu pieredzi, kopējo komandu un kolektīvās investīcijas, lai padarītu NextCity par starptautisku līderi pilnībā integrētu viedo pilsētu risinājumu iniciatīvām. Lai lietu interneta pieredzi padarītu sociālu, tiks apvienota Urbana Smart Solutions pieredze lietu interneta gala risinājumu izstrādē un Pins pilnībā integrētās mobilo tehnoloģiju aplikācijas, ieskaitot kompānijas pārrobežu valūtu un viedo spēļošanas mehāniku.
Partneru mērķis ir padarīt NextCity par unikālu viedo pilsētu risinājumu, pārklājot trīs galvenās jomas – datu ieguvi, datu savienošanu un sasniegt masveida sabiedrības iesaisti. «Mūsu tīkla komunikācijas infrastruktūra, datu vadība un pielietošana, izmantojot sensoru datus, nodrošinās tehniskās iespējas iegūt un savienot datus pasaules vadošajās viedpilsētās. Mūsu savienības ilgtermiņa vīzija par pilnīgu integrāciju starp ierīcēm, programmatūru un lietotāja uztveri, radot pilnībā jaunu un iesaistošu pieredzi, ir iepriekš neredzēta,» norāda Ivans Ostans (Ivan Ostan), Urbana Smart Solutions dibinātājs un īpašnieks. Pins dibinātājs un vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool) uzskata, ka abas kompānijas kopā spēs piedāvāt pilsētām nākamā līmeņa viedumu. «Mēs esam lepni par šo sadarbību, kas mums ļaus spēlēt nozīmīgu lomu, lai pārvērstu viedās pilsētas par realitāti,» viņš teic.
Pakalpojumi un risinājumi saistībā ar NextCity platformu ietvers auto novietošanu, komunālos pakalpojumus, viedos sporta stadionus, sabiedrisko transportu, drošu braukšanu, satiksmes informāciju u.c.
Singapūrā dibinātā inženierkompānija Urbana Smart Solutions strādā informācijas tehnoloģiju un informācijas komunikāciju tehnoloģiju jomā, galvenokārt orientējoties uz lietu internetu. Kompānijas pamatbizness ir lietu interneta pakalpojumu dizains un ieviešana, kā arī gala risinājumu – ierīču un programmatūras – izstrāde. Uzņēmumam ir trīs ražotnes Ķīnā, Polijā un Rumānijā, izpētes un attīstības centrs Itālijā un galvenais birojs Singapūrā. Uzņēmums ir pārstāvēts arī Indonēzijā, Malaizijā, Austrālijā un Indijā, kur tam ir spēcīgas saites ar vietējiem izplatītājiem.
Pins dibinājuši japāņu investoru konsorcijs, tostarp uzņēmēji Rjudži Nakamura (Ryuji Nakamura), Šigeki Tanaka (Shigeki Tanaka) un Gabi Kols (Gabi Kool). Tehnoloģiju kompānijas Pins saknes meklējamas Latvijā. DB jau rakstīja, ka aviokompānijas airBaltic meitaskompānija SIA Pins.co ir pārdevusi visu biznesu ārpus Baltijas un Somijas un jaunajam uzņēmumam Pins piederēs globālas īpašumtiesības Pins zīmolam ārpus Baltijas un Somijas un tehnoloģijām. «Iepriekšējā kompānija Pins.co koncentrēsies uz Baltiju un Somiju un esošo klientu apkalpošanu. Aviokompānija saglabā lojalitātes biznesa pārstāvniecību tirgos, kas airBaltic ir svarīgi, tāpat mums saglabājas draudzīgas attiecības un visas jaunās tehnoloģijas, kas tiek izstrādātas jaunajos tirgos, airBaltic un Pins.co varēs izmantot bez maksas. Arī visi Pins punkti, kas tiek nopelnīti Baltijā vai Somijā, var tikt tērēti visā pasaulē,» skaidroja G. Kols.
Viņš iepriekš norādījis, ka Pins lielākā ambīcija ir būt globālai pārrobežu digitālajai valūtai. Ceļā uz to kompānija ir izstrādājusi divus jaunus risinājumus – Drive and Win un Shake and Win. Skatoties televīziju, kādā brīdī parādās Pins ikona, kas saka Shake and Win un skatītāji atver aplikāciju, krata telefonu un vinnē atlaidi, kādu balvu, piemēram, simt Pins punktus utt. «Skatītājiem patīk, jo viņi var kaut ko iegūt, savukārt televīzijai tas ir izdevīgi, jo tā šobrīd ir problemātiskā laikā. Televīzijai reklāmdevēji ir svarīgs ienākumu avots un tie tagad mārketinga finanses pārvirza uz digitālajiem kanāliem, piemēram, Facebook un Google. Šis risinājums palīdz gūt papildu ienākumus,» skaidro G. Kols.Savukārt Drive and Win risinājumā Pins aplikācija seko līdzi tam, kā vadītājs brauc – cik ātri cilvēks ir braucis, vai daudz un strauji bremzējis utt. Ceļa beigās vadītājs saņem vērtējumu, vienlaikus iegūstot kuponu bezmaksas kafijai, nopelnot bonusa Pins punktus, ko sponsorē kāds zīmols, kas vēlas tikt asociēts ar drošu braukšanu, utt.
Tradicionāli lojalitātes programmas, kas sākotnēji bija Pins, ir saistītas ar iepirkšanos, kas ir labi attīstīts tirgus, kas īpaši neaug. Tāpēc Pins komanda domā, kā to izvērst plašākā pieredzē. «No biznesa puses tas rada daudz interesantus datus, jo, piemēram, braukšanas dati dod plašu informāciju par cilvēku paradumiem un, piemēram, ja zina, ka katru dienu kāds brauc garām konkrētam veikalam, varbūt tas varētu izteikt kādu interesantu piedāvājumu. Mums ir lielas gaidas pret šīm tehnoloģijām,» norāda G. Kols.
LASI ARĪ:
airBaltic meitaskompānija pārdevusi visu biznesu ārpus Baltijas un Somijas