Fin-tech

NextCity mērķē mainīt lietu internetu, padarot to sociālu

Anda Asere,25.01.2018

Pins un Urbana Smart Solutions investīciju vienošanās parakstīšanā piedalījās Pins īpašnieki Šigeki Tanaka (Shigeki Tanaka) un Rjudži Nakamura (Ryuji Nakamura), Urbana Smart Solutions dibinātājs un īpašnieks Ivans Ostans (Ivan Ostan) un Pins dibinātājs un vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool).

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Pins un Urbana Smart Solutions ir parakstījuši investīciju vienošanos, lai radītu jaunu kompāniju NextCity

Urbana Smart Solutions un Pins vēlas izmantot savu pieredzi, kopējo komandu un kolektīvās investīcijas, lai padarītu NextCity par starptautisku līderi pilnībā integrētu viedo pilsētu risinājumu iniciatīvām. Lai lietu interneta pieredzi padarītu sociālu, tiks apvienota Urbana Smart Solutions pieredze lietu interneta gala risinājumu izstrādē un Pins pilnībā integrētās mobilo tehnoloģiju aplikācijas, ieskaitot kompānijas pārrobežu valūtu un viedo spēļošanas mehāniku.

Partneru mērķis ir padarīt NextCity par unikālu viedo pilsētu risinājumu, pārklājot trīs galvenās jomas – datu ieguvi, datu savienošanu un sasniegt masveida sabiedrības iesaisti. «Mūsu tīkla komunikācijas infrastruktūra, datu vadība un pielietošana, izmantojot sensoru datus, nodrošinās tehniskās iespējas iegūt un savienot datus pasaules vadošajās viedpilsētās. Mūsu savienības ilgtermiņa vīzija par pilnīgu integrāciju starp ierīcēm, programmatūru un lietotāja uztveri, radot pilnībā jaunu un iesaistošu pieredzi, ir iepriekš neredzēta,» norāda Ivans Ostans (Ivan Ostan), Urbana Smart Solutions dibinātājs un īpašnieks. Pins dibinātājs un vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool) uzskata, ka abas kompānijas kopā spēs piedāvāt pilsētām nākamā līmeņa viedumu. «Mēs esam lepni par šo sadarbību, kas mums ļaus spēlēt nozīmīgu lomu, lai pārvērstu viedās pilsētas par realitāti,» viņš teic.

Pakalpojumi un risinājumi saistībā ar NextCity platformu ietvers auto novietošanu, komunālos pakalpojumus, viedos sporta stadionus, sabiedrisko transportu, drošu braukšanu, satiksmes informāciju u.c.

Singapūrā dibinātā inženierkompānija Urbana Smart Solutions strādā informācijas tehnoloģiju un informācijas komunikāciju tehnoloģiju jomā, galvenokārt orientējoties uz lietu internetu. Kompānijas pamatbizness ir lietu interneta pakalpojumu dizains un ieviešana, kā arī gala risinājumu – ierīču un programmatūras – izstrāde. Uzņēmumam ir trīs ražotnes Ķīnā, Polijā un Rumānijā, izpētes un attīstības centrs Itālijā un galvenais birojs Singapūrā. Uzņēmums ir pārstāvēts arī Indonēzijā, Malaizijā, Austrālijā un Indijā, kur tam ir spēcīgas saites ar vietējiem izplatītājiem.

Pins dibinājuši japāņu investoru konsorcijs, tostarp uzņēmēji Rjudži Nakamura (Ryuji Nakamura), Šigeki Tanaka (Shigeki Tanaka) un Gabi Kols (Gabi Kool). Tehnoloģiju kompānijas Pins saknes meklējamas Latvijā. DB jau rakstīja, ka aviokompānijas airBaltic meitaskompānija SIA Pins.co ir pārdevusi visu biznesu ārpus Baltijas un Somijas un jaunajam uzņēmumam Pins piederēs globālas īpašumtiesības Pins zīmolam ārpus Baltijas un Somijas un tehnoloģijām. «Iepriekšējā kompānija Pins.co koncentrēsies uz Baltiju un Somiju un esošo klientu apkalpošanu. Aviokompānija saglabā lojalitātes biznesa pārstāvniecību tirgos, kas airBaltic ir svarīgi, tāpat mums saglabājas draudzīgas attiecības un visas jaunās tehnoloģijas, kas tiek izstrādātas jaunajos tirgos, airBaltic un Pins.co varēs izmantot bez maksas. Arī visi Pins punkti, kas tiek nopelnīti Baltijā vai Somijā, var tikt tērēti visā pasaulē,» skaidroja G. Kols.

Viņš iepriekš norādījis, ka Pins lielākā ambīcija ir būt globālai pārrobežu digitālajai valūtai. Ceļā uz to kompānija ir izstrādājusi divus jaunus risinājumus – Drive and Win un Shake and Win. Skatoties televīziju, kādā brīdī parādās Pins ikona, kas saka Shake and Win un skatītāji atver aplikāciju, krata telefonu un vinnē atlaidi, kādu balvu, piemēram, simt Pins punktus utt. «Skatītājiem patīk, jo viņi var kaut ko iegūt, savukārt televīzijai tas ir izdevīgi, jo tā šobrīd ir problemātiskā laikā. Televīzijai reklāmdevēji ir svarīgs ienākumu avots un tie tagad mārketinga finanses pārvirza uz digitālajiem kanāliem, piemēram, Facebook un Google. Šis risinājums palīdz gūt papildu ienākumus,» skaidro G. Kols.Savukārt Drive and Win risinājumā Pins aplikācija seko līdzi tam, kā vadītājs brauc – cik ātri cilvēks ir braucis, vai daudz un strauji bremzējis utt. Ceļa beigās vadītājs saņem vērtējumu, vienlaikus iegūstot kuponu bezmaksas kafijai, nopelnot bonusa Pins punktus, ko sponsorē kāds zīmols, kas vēlas tikt asociēts ar drošu braukšanu, utt.

Tradicionāli lojalitātes programmas, kas sākotnēji bija Pins, ir saistītas ar iepirkšanos, kas ir labi attīstīts tirgus, kas īpaši neaug. Tāpēc Pins komanda domā, kā to izvērst plašākā pieredzē. «No biznesa puses tas rada daudz interesantus datus, jo, piemēram, braukšanas dati dod plašu informāciju par cilvēku paradumiem un, piemēram, ja zina, ka katru dienu kāds brauc garām konkrētam veikalam, varbūt tas varētu izteikt kādu interesantu piedāvājumu. Mums ir lielas gaidas pret šīm tehnoloģijām,» norāda G. Kols.

LASI ARĪ:

airBaltic meitaskompānija pārdevusi visu biznesu ārpus Baltijas un Somijas

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic meitaskompānija pārdevusi visu biznesu ārpus Baltijas un Somijas

Anda Asere,22.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Darījuma apjoms netiek atklāts. «Taču šis ir labs darījums visām pusēm.»

Aviokompānijas airBaltic meitaskompānija SIA Pins.co ir pārdevusi visu biznesu ārpus Baltijas un Somijas, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Jauno kompāniju Pins dibinājuši japāņu investoru konsorcijs, tostarp uzņēmēji Rjudži Nakamura (Ryuji Nakamura), Šigeki Tanaka (Shigeki Tanaka) un Pins dibinātājs un izpilddirektors Gabi Kols (Gabi Kool). Šim uzņēmumam piederēs globālas īpašumtiesības Pins zīmolam ārpus Baltijas un Somijas un tehnoloģijām. «Iepriekšējā kompānija Pins.co koncentrēsies uz Baltiju un Somiju un esošo klientu apkalpošanu. Aviokompānija saglabā lojalitātes biznesa pārstāvniecību tirgos, kas airBaltic ir svarīgi, tāpat mums saglabājas draudzīgas attiecības un visas jaunās tehnoloģijas, kas tiek izstrādātas jaunajos tirgos, airBaltic un Pins.co varēs izmantot bez maksas. Arī visi Pins punkti, kas tiek nopelnīti Baltijā vai Somijā, var tikt tērēti visā pasaulē,» stāsta Gabi Kols, Pins dibinātājs un izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīnas telekomunikāciju uzņēmums «Huawei» ceturtdien paziņoja, ka tas iesūdzējis ASV tiesā par aizliegumu federālās valdības aģentūrām iegādāties šī uzņēmuma ražojumus.

«Huawei» paziņoja, ka lieta tika ierosināta ASV apgabaltiesā Teksasas štata Plano pilsētā, apstrīdot 2019.gada ASV aizsardzības likuma projektu, kas liedz ASV valdības aģentūrām pirkt «Huawei» aprīkojumu un pakalpojumus, kā arī sadarboties ar trešajām pusēm, kas ir «Huawei» klienti.

«ASV Kongresam atkārtoti nav izdevies sagādāt nekādus pierādījumus, lai pamatotu tā noteiktos »Huawei« produktu aizliegumus. Mēs esam spiesti sākt šo tiesvedību kā pienācīgu un pēdējo soli,» paziņoja «Huawei» direktoru padomes priekšsēdētājs Guo Pins.

«Ja šis likums tiks nolikts malā, kā tam vajadzētu būt, tad Huawei varēs atnest progresīvākas tehnoloģijas uz ASV un palīdzēt tai izveidot vislabākos 5G tīklus.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā un Daugavpilī notiks neaizmirstami “Smokie” leģendārās oriģinālbalss Krisa Normena koncerti viņa grupas pavadībā.

Dziedātājs izpildīs ne tikai “zelta” hitus, bet arī prezentēs Latvijas iedzīvotājiem dziesmas no sava jaunā albuma “Junction 55”, kas iznāks 2024. gada pavasarī.

Svētku noskaņu vairos pozitīvs lādiņš, ar kuru pirms leģendas uzstāšanās dalīsies 80. gadu diskotēku zvaigzne grupa “Ottawan”. Poproka leģenda Kriss Normens vienu koncertu sniegs 2024. gada 5. martā Rīgā (Arēnā “Rīga”) un Daugavpilī 2024. gada 9. martā (Daugavpils Olimpiskajā centrā). Biļešu izplatītājs - www.bilesuparadize.lv

Mūzikas fanus visā pasaulē nav īpaši nepieciešams daudz iepazīstināt ar Krisu Normenu. Viņa īpašās aizsmakušās balss dēļ grupa "Kidness", pēc grupas menedžeru ieteikuma, savulaik tika pārdēvēta par "Smokey" un vēlāk par "Smokie".

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Latvijas jaunuzņēmumi Creative Business Cup finālā gūst starptautisku atzinību

Rūta Lapiņa,01.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Novembrī, «Global Entrepreneurship Week» laikā, Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā jau tradicionāli norisinājās starptautiskā jauno uzņēmēju konkursa «Creative Business Cup» fināls, kurā par galveno balvu un uzvarētāja titulu sacentās dalībnieki no 59 pasaules valstīm. Viņu vidū bija arī Latviju pārstāvošais medicīnas tehnoloģiju jaunuzņēmums «Anatomy Next», kas vasaras izskaņā nacionālajā atlasē bija izcīnījis pirmo vietu, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Radošo industriju inkubatora pārstāve Agnese Kuzmina.

Latvijas pārstāvis, «Anatomy Next» izpilddirektors Sandis Kondrāts, konkursā prezentēja interaktīvu medicīnas izglītības lietotni, kas palīdz topošajiem ārstiem pilnvērtīgi apgūt cilvēka anatomiju 3D formātā ar papildinātas realitātes iespējām. Komplicētā aplikācija ir vairāku gadu darba rezultāts, kas tapis sadarbībā ar medicīnas profesionāļiem no Latvijas un ASV vadošajām universitātēm. «Anatomy Next» komandai «Creative Business Cup» konkurss izrādījās īpaši veiksmīgs, jo, lai arī godpilno pirmo vietu šoreiz ieguva Ķīnas pārstāvji, tieši Latvijas dalībnieki spēja ieinteresēt un piesaistīt jaunus investorus savas biznesa idejas tālākai attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru