Starptautiskais sūtījumu piegādes uzņēmums DPD Latvija, ieguldot 230 000 eiro, modernizējis pašapkalpošanās vietni privātpersonām sūtījumu noformēšanai un izsekošanai.
Papildus izveidota arī jauna biznesa klientu platforma myDPD biznesam, kas ļauj klientiem apstrādāt, pārvaldīt un koordinēt savus sūtījumus.
“Līdz ar strauji augošiem sūtījuma apjomiem, arvien vairāk sūtījumu tiek noformēti tiešsaistē, tāpēc novērtējot mūsu klientu vajadzības, esam modernizējuši un padarījuši lietošanai ērtāku privātpersonu pašapkalpošanās portālu, kā arī izstrādājuši jaunu biznesa klientu apkalpošanas platformu, iekļaujot funkcionalitāti, kas uzņēmējiem ir svarīga gan sūtījumu nodrošināšanai, gan sadarbības veicināšanai ar saviem klientiem,” skaidro DPD Latvija valdes priekšsēdētājs Jānis Grants.
DPD Latvija biznesa klientu platforma myDPD biznesam ļauj vienkopus apskatīt un pārvaldīt visus klienta sūtījumus vietējā un starptautiskā mērogā, sekojot līdzi sūtījuma statusa izpildei reāllaikā.
Īstenojot DPD Latvija vides ilgtspējas programmu klimata pārmaiņu seku mazināšanai un gaisa kvalitātes uzlabošanai, jaunajā myDPD biznesa klientu platformā būs pieejams arī Co2 kalkulators, kur biznesa klienti varēs veikt izmešu aprēķinu par piegādātajiem sūtījumiem un izmērīt savu ekoloģiskās pēdas nospiedumu.
DPD Latvijā darbojas kopš 1998.gada. DPD Latvija ir daļa no DPD grupas uzņēmumiem, kas pārstāvēti 43 pasaules valstīs un pieder Francijā reģistrētam uzņēmumam GeoPost. DPD grupas 2020.gada apgrozījums ir teju 11 miljardi eiro. GeoPost ir Le Groupe La Poste piederoša kontrolakciju sabiedrība.