Ventspils naftas un Krievijas Transņeftprodukt uzņēmumam LatRosTrans piederošajā naftas cauruļvadā esošās bufernaftas vērtība tiek lēsta 100 līdz 180 miljonu ASV dolāru apmērā, taču neskaidrs ir īpašumtiesību jautājums.
Intervijā DB Baltkrievijas pilnvarotais vēstnieks Latvijā Aleksandrs Gerasimenko vērsa uzmanību uz to, ka SIA LatRosTrans (LRT) ir sākusi darbus, lai izsūknētu no cauruļvada tajā esošo tehnoloģisko naftu, taču tā - 149 500 t - ir Baltkrievijas pilsētā Novopolockā bāzētās naftas pārsūknēšanas republikāniskā uzņēmuma Družba bilancē. Savukārt LRT valdes loceklis Igors Stepanovs apgalvo, ka nafta, kas atrodas cauruļvadā, piederot LRT. Vēl dīvaināk, ka, pēc ziņu aģentūras LETA ziņām, a/s Ventspils nafta (kam pieder 66% LRT kapitāldaļu) privatizācijas noteikumos par bufernaftu nekas nav minēts.
Savukārt Latvijas Tranzītbiznesa asociācijas vadītājs Ventspils pilsētas mērs Aivars Lembergs publiski norādījis, ka bufernafta pieder Latvijas valstij (saskaņā ar vienošanos ar Krieviju abi naftas cauruļvadi tika atzīti par Latvijas īpašumu, bet dīzeļdegvielas cauruļvads - par Krievijas (Transņefteprodukt) īpašumu) un nav privatizēta.
Šobrīd katrai pusei ir savi argumenti, jo arī cauruļvadā esošās bufernaftas vērtību dažādi avoti aplēsuši atšķirīgi, diapazonā no aptuveni 100 milj. līdz 180 milj ASV dolāru un pat teju 270 milj. dolāru.
DB jau rakstīja par SIA Skonto nafta valdes locekļa Ivara Nagļa viedokli, ka bufernaftas izpumpēšana no VN meitas sabiedrības LatRosTrans cauruļvada nolemj iznīcībai Latvijas naftas tranzīta biznesa nākotni, jo bez tehnoloģiskās naftas, kam noteiktā līmenī visu laiku jāatrodas cauruļvadā, šis aktīvs tiekot pakļauts korozijai un kļūšot lietošanai nederīgs.