Labāk, lai dzelzceļa pārvadājumi Latvijā paliek valsts rokās, uzskata Dzelzceļa, jūrniecības un transporta darbinieku nacionālās apvienības (RMT, Lielbritānijā) ģenerāldirektors Bobs Krovs (Bob Crow).
Viņš neredz ieguvumus no sabiedriskā transporta sfēras liberalizācijas un privatizācijas, un Anglijas dzelzceļa privatizāciju salīdzina ar šausmu filmu. Viņa vadītā arodbiedrība, kurā ir 80 tūkstoši biedru nav pret Eiropu, taču ir pret Eiropas Savienību ES). Viņaprāt, ES nepalīdz strādniekiem, jo tās dzinulis ir pilnīga visu pakalpojumu privatizācija, kas novedīs pie pakalpojumu cenu celšanās.
«Domāju, ka Eiropas Savienībai pienāks gals. Agrāk vai vēlāk Grieķija bankrotēs,» ir pārliecināts Bobs Krovs. Ja bankrotētu eirozonas valstis, un līdz ar to pienāktu vienotās valūtas – eiro – gals, zustu arī ES ideja, kas esot fiskālā kontrole. Turpmākajos gados viņš prognozē stagnāciju, sociālo problēmu un bezdarba pieaugumu.
Lielbritānijā dzelzceļš kļuvis par dārgu pārvietošanās veidu, nevis par sociālu pārvietošanās veidu, lai to varētu izmantot ikviens. Tāpat pasažieru pārvadājumu lielā apjoma dēļ kravu pārvadājumi ir ļoti dārgi, tādēļ to pārvadāšanai tiek izmantots autotransports, kas savukārt izraisa vides piesārņojumu.
Dzelzceļa privatizācija Anglijā izmaksājusi nodokļu maksātājiem miljardiem mārciņu un padarījusi pavisam nelielu cilvēku skaitu ļoti bagātus, norāda B. Krovs. Viņi arī esot vienīgie ieguvēji no šīs privatizācijas.