Mobilo sakaru operators Bite Latvija savas bažas par Amigo reklāmām ir paudis ne tikai Patērētāju Tiesību aizsardzības centram (PTAC), bet arī Latvijas Reklāmas asociācijas ētikas komitejai. «Mēs negrasāmies ieslīgt strīdos ar LMT piederošo uzņēmumu vai uzvesties viņiem līdzīgā manierē,» vērtējot ZetCom plānus doties uz tiesu, DB uzsver Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.
Viņa vienlaikus akcentē, ka Bite atbalsta konkurenci, bet operators ir pret negodīgu konkurenci un maldinošu informāciju klientiem.
«LMT piederošā uzņēmuma Amigo reklāmā tiek maldināts patērētājs, jo reklāmā salīdzinātas nesalīdzināmas lietas. Bite arī 2009. gadā gan privātajiem, gan arī biznesa klientiem piedāvāja mobilo internetu, tālruņus un modemus ar ikmēneša maksām un vairākus tarifu plānus atbilstoši klientu vajadzībām, savukārt Amigo šajā pašā laikā piedāvāja tikai telefonsakarus privātpersonām. Turklāt atspoguļotā informācija nav klientu izdevumi, jo tur ietilpst arī starpsavienojumu maksājumi, ar ko operatori norēķinās savā starpā,» skaidro K. Britāne.
Tāpat Bite nav skaidrs, kādēļ Amigo reklāmās ir ņēmis 2009. gada datus, ja jaunākie finanšu rezultāti regulāri tiek publiskoti un ir pieejami Bites grupas interneta mājas lapā.
DB jau rakstīja, ka Amigo pagājušajā nedēļā uzsāka reklāmas kampaņu, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī. Pēc reklāmas kampaņas uzsākšanas Bite Latvija vērsās PTAC. Centrs uzsāka lietas izpēti. Savukārt Amigo pārstāvošais uzņēmums ZetCom uzdevis juristiem sākt darbu pie prasības celšanas tiesā pret Bite Latvija, pieprasot atsaukt apmelojošo informāciju. Bite Latvija savos paziņojumos medijos pēc ZetCom ieskatiem ir nepamatoti un melīgi norādījusi, ka Amigo reklāmās izmantotie dati it kā esot «nekorekti izrēķināti».