Ņemot vērā patērētāju interesi, a/s Latvijas balzams pēc trīs gadu pārtraukuma atsācis krējuma liķiera Šarlote ražošanu.
Šarlote būs nopērkama gan ar pasaulē atzītā Rīgas Melnā balzama, gan arī ar kafijas garšu. Krējuma liķiera Šarlote mērķauditorija ir sievietes, turklāt pašreizējās a/s Latvijas balzams iestrādes liecina, ka drīzumā viņas varēs novērtēt šo dzērienu ne tikai Latvijā, bet arī citviet pasaulē, skaidro a/s Latvijas balzams zīmolu direktors Valters Kaže.
Krējuma liķieri Šarlote sāka ražot 1997.gadā. Pēc diviem gadiem sasniegts iespaidīgs Šarlote ražošanas apjoms - 170 000 litru gadā, un tā bija kļuvusi par daudzu Latvijas sieviešu iemīļotāko dzērienu. 2003. gadā Šarlote aizņēma gandrīz 90% tirgus daļu krējuma liķieru kategorijā. Tomēr jaunu šī dzēriena attīstības ceļu meklējumi vairs nebija tik veiksmīgi un 2009.gadā pavisam pārtraukta produkta ražošana. Tomēr zīmola spēks izrādījies spēcīgāks par skarbajiem tirgus apstākļiem, sniedzot iespēju atjaunot krējuma liķiera Šarlote ražošanu jaunā veidolā.
Šā gada martā a/s Latvijas balzams tirgū laidis arī inovatīvu produktu Bonaparte Cinnamon. Viena no TOP 10 alkoholisko dzērienu Latvijā – Bonaparte līnija paplašināta ar jaunu garšu, dzērienam pievienojot dabīgu kanēļa ekstraktu.
A/s Latvijas balzams ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā. Pērn kompānija neauditētais apgrozījums pērn bijis 67,7 miljoni latu, liecina uzņēmuma neauditētais 2011.gada pārskats, kas iesniegts biržā NASDAQ OMX Riga. 2010.gadā kompānijas auditētais neto apgrozījums bija 74,94 miljoni latu.