«Mēs uzskatām, ka tas nav likumīgi un licences šobrīd iegādāties neplānojam, un, visticamāk, brauksim klusumā,» uz jautājumu, vai uzņēmums plāno iegādāties licences, lai taksometros varētu klausīties radio, norāda Baltic Taxi direktors Ingus Kļaviņš. Tikmēr Rīgas mērs Nils Ušakovs uzskata, ka LaIPA piekoptā prakse ir absurda, situāciju raksturojot īsi: «Viņi ir sajukuši prātā.»
Viņš skaidro, ka tas nav tik daudz izmaksu jautājums, bet gan principa jautājums. Pēc viņa domām, valsī kaut kas galīgi nav kārtībā, ja sāk jau šādas lietas praktizēt, lai vienā vai otrā variantā iekasētu naudu no cilvēkiem.
Uz jautājumi, vai izveidojusies situācija pārrunāta arī nozarē, I. Kļaviņš norāda: «No publiski pieejamās informācijas zināms, ka līdzīgā pozīcijā ir arī Rīgas Taksometru parks, savukārt viena vai divas kompānijas ir pakļāvušās spiedienam un nolēmušas šīs licences pirkt. Es domāju, ka Baltic Taxi ieturēs vairāk tādu kā principiālu nostāju, jo tā jau var aiziet līdz bezgalībai. Piemēram, ja arhitekts uzceļ māju, kāpēc viņš nevarētu saņemt naudu visu turpmāko dzīvi, no tiem, kas uz viņa māju paskatīsies? Kāpēc arhitekts ir sliktāks par mūziķi?»
Jāmin, ka arī Rīgas dome neplāno piešķirt papildus līdzekļus, lai iegādātos licences, kas sabiedriskā transporta vadītājiem ļautu klausīties radio. Iepriekš izskanēja informācija, ka vadītāji ir gatavi paši par savu naudu šādas licences pirkt. Savukārt Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (SC) uzskata, ka šāda prasība no Latvijas izpildītāju un producentu apvienības (LaIPA) puses ir absurda. Viņš aģentūrai Leta norādīja: «Viņi ir sajukuši prātā. Varu saprast, ja liek maksāt kafejnīcām, kas spēlē mūziku izklaides nolūkos, bet, ja piestāda rēķinu un neļauj klausīties radio sabiedriskā transporta šoferiem, tas ir murgs. Lai iet ārstēties.»
N. Ušakovs uzsvēra, ka šoferiem radio ir ne tikai fons garajās darba stundās pie stūres, bet arī nozīmīgs informācijas avots par satiksmes jaunumiem un iespēja klausīties aktuālās ziņas. Rīgas satiksme nepelna ar radio. LaIPA speciālisti jau tikušies ar Rīgas satiksmes vadību un komunikācijas speciālistiem, lai pārliecinātu, ka izmaksas par radio klausīšanos nav tik augstas, kā izskanot publiskajā telpā
Rīgas satiksmes pārstāvis Viktors Zaķis iepriekš norādīja, ka patlaban esot daudz neskaidrību - pēc tikšanās ar LaIPA kļuvis skaidrs, ka licences būs jāpērk arī tiem darbiniekiem, kas radio klausās savā kabinetā. Vienlaikus vienošanās ar LaIPA īsti neko neatrisināšot, jo tikšanās gaitā kļuvis skaidrs, ka pat tad, kad iegādāta licence, uzņēmumam vēl būs jāvienojas ar Autortiesību un komunicēšanas konsultāciju aģentūru/Latvijas Autoru apvienību (AKKA/LAA).