Šodien atklāts Zaļā veloceliņa posms, kas savieno Kantora un Imulas ielu un vijas caur Mārupītes ieleju.
810 metrus garais posms bija pēdējais posms «zaļā koridora» izveidē. Celiņa posms stiepjas Mārupītes ielejā, vienā no Rīgas kultūrvēsturiski un bioloģiski vērtīgajām daļām. Nosaukums Zaļais veloceliņš dots tāpēc, ka veloceliņš pamatā vijas cauri pilsētas zaļajai zonai (Uzvaras un Arkādijas parks, Māras dīķis un Mārupītes ieleja).
Atšķirībā no citiem Rīgas veloceliņiem, kas kalpo galvenokārt kā infrastruktūra, Zaļais veloceliņš ir vairāk piemērots atpūtai un ģimenes izbraucieniem, norāda Rīgas dome. Veloceliņa izbūve tika sākta, lai nodrošinātu iedzīvotājiem un tūristiem iespēju aktīvi pavadīt brīvo laiku, izbaudot Rīgas parkus un Mārupītes dabas ainavu, kā arī sniegt drošas pārvietošanās iespējas ikdienas velobraucējiem.
Celiņa uzdevums ir savienot esošā Centrs – Jūrmala veloceliņa centra daļu, kas ir uz Vanšu tilta, un Mārupes pagastu. Zaļais veloceliņš ir izbūvēts par Rīgas vides fonda līdzekļiem un šis posms izmaksāja 126 574 latus. Projekta ietvaros tika uzstādīts jauns tiltiņš pār Mārupīti, jauns, videi draudzīgs grants ceļa segums un veikta teritorijas labiekārtošana. Zaļais veloceliņš ir viens no pieciem Rīgas veloceļiem.