Strādājot mazajā Latvijā, var darboties 16 stundas diennaktī, ātri pieņemot lēmumus un momentā pārslēdzoties no vienas lietas uz citu, pārliecināts Andris Dambis .
Šonedēļ aprit tieši desmit gadi, kopš tika prezentēta pirmā atjaunotās Latvijas brīvvalsts laikā konstruētā sporta automašīna OSCar. Tās autors, uzņēmuma Ogres Servisa centrs vadītājs Andris Dambis ir pārliecināts, ka Latvija ir piemērota vieta tam, lai šeit ražotu pasaules līmeņa sporta auto un veiksmīgi ar tiem konkurētu pasaules tirgū.
Sarunā ar DB A. Dambis skaidroja kāpēc pievērsies sporta elaktroautomobiļa prototipa izgatvošanai. «Visu mūžu esmu kon struējis automašīnas, un tas ir galvenais, ko vēlos darīt, tāpēc šādas izmaiņas mani interesē. Gan pašam, gan manai komandai patīk visu laiku radīt kaut ko jaunu. Tagad tā ir šosejas automašīna, kas savā būtībā ir ļoti tuva Lemānas sacensību auto principam,» sacīja A. Dambis.
«Mēs būtu taisījuši paši savu virsbūvi, bet tas šobrīd nav ekonomiski pamatoti. Vajag auto ar aerodinamisku virsbūvi, un sešos mēnešos mēs nevaram uztaisīt šedevru, pilnīgi visu pārbaudot. Arī Audi vai Renault šādus jautājumus nerisina pusgada laikā – tur ir 10 gadu ilga pieredze. Tādēļ izmantojām iespēju virsbūvi pasūtīt Dānijā, bet paši dāņi stiklu ir pasūtījuši Somijā, jo tur rūpnīca ir labāka. Motori mums ir no Anglijas, jo tie šobrīd ir pasaulē labākie elektromotori,» sacīja A. Dambis.
Runājot par noieta tirgu savai produkcijai, A. Dambis atzina, ka var pielikt pie sienas lielo pasaules karti un uz to arī skatīties. «Šīs mantas ir pasaules lietas. Niša ir ļoti specifiska. Gudri izsakoties, var teikt, ka šeit runa ir par augstas veiktspējas elektroautomobiļiem. Tas nozīmē, ka šim auto ir ļoti liela jauda. Pasaulē tas viss strauji attīstās, un jāstrādā ir ar tām tehnoloģijām, kas vēl tikai attīstās,» skaidroja autospeciālists.