Tā kā globālais alkoholisko dzērienu tirgus piedzīvo ievērojamas pārmaiņas, ko izraisa mainīgās patērētāju vēlmes, ģeopolitiskā nenoteiktība un izaicinājumi, kas saistīti ar augsto naudas cenu uzņēmumiem, kā arī dzīves dārdzības krīzi daudzās mājsaimniecībās visā pasaulē, Amber Beverage Group (ABG) uzsāk transformācijas programmu.
Programmu vada Amber Beverage Group vadības komanda. Kompānijas vadītājs Arturs Evarts, saka: "Amber Beverage Group vienmēr ir lepojusies ar to, ka atrodas starp spēcīgākajiem pasaules spēlētājiem alkoholisko dzērienu nozarē, un ir pazīstama ar savu darbu ar spēcīgiem, labi atpazīstamiem zīmoliem, ciešām attiecībām ar partneriem un savu starptautisko ietekmi. Pēdējos gados esam piedzīvojuši lielu izrāvienu mūsu attīstībā. Šobrīd ir pienācis laiks nodrošināt, lai mūsu uzņēmējdarbības izaugsmi papildinātu stabila vērtību radīšana. Mūsu transformācijas programma būs vērsta uz pamatdarbības stiprināšanu, kļūstot par dinamiskāku uzņēmumu, kas koncentrējas uz nepārtrauktu sniegumu."
Transformācijas programmas mērķis ir uzlabot ABG rentabilitāti un naudas plūsmu, lai sagatavotos nākamajam ilgtermiņa ilgtspējīgas izaugsmes posmam, īstenojot transformējošu un dinamisku iniciatīvu kopumu, lai stiprinātu ABG pamatdarbību un iekšējās kompetences. Šīs iniciatīvas ietvers pašreizējo biznesa modeļu pārvērtēšanu no rentabilitātes un naudas plūsmas ģenerēšanai skata punkta, koncentrējoties uz savu zīmolu izaugsmi un stratēģisko partnerību augošos tirgos un kanālos, atbrīvojoties no darbībām, kas nav būtiskas izaugsmei. Tās ietver arī izmaiņas organizācijas struktūrā un procesos, ko atbalstīs motivācijas sistēmas atjaunošana, lai nodrošinātu caurskatāmību, skaidru atbildību un augstākus snieguma rezultātus.