Jaunākais izdevums

Foto: Riepugaraza.lv / Riepu garāža

Katru gadu, kad pienāk rudens un sākas gatavošanās ziemas sezonai, autovadītāji saskaras ar to pašu problēmu – garajām rindām pie riepu servisiem. Līdzko pienācis pirmais sals vai tuvojas 1. decembris, cilvēki steidzas nomainīt vasaras riepas pret ziemas komplektu, un tas rada ievērojamu pieprasījumu pēc riepu montāžas pakalpojumiem. Rezultātā rindas var būt garas, un bieži vien riepu montāža jāgaida ilgāk par nedēļu. Lai izvairītos no šīm neērtībām, Riepu garāža piedāvā riepu montāžu un citus pakalpojumus ar Online pierakstu. Lasi un uzzini vairāk!

Ērtības un ieguvumi, veicot riepu montāžu ar Online pierakstu

Parasti garas rindas uz riepu montāžu ir no oktobra vidus līdz novembra vidum vai beigām (atkarībā no laikapstākļiem), tādēļ nav ieteicams šo darbu atlikt uz pēdējo brīdi, jo tad arī pieraksts riepu servisos var būt pilns nedēļu uz priekšu. Lai no liekas gaidīšanas izvairītos, riepu serviss Rīgā Riepu garāža piedāvā Online pierakstu, kas ļauj pieteikties riepu montāžai konkrētā vietā, datumā un laikā.

Tavs ieguvums ir ne tikai laika ekonomija, bet arī drošība, jo auto jau laicīgi būs aprīkots ar sezonai piemērotām riepām. Atceries, ka vasaras riepas savas labākās īpašības zaudē, kad temperatūra nokrīt līdz +7 grādiem un zemāk, tādēļ šādos laikapstākļos jau drošāk izmantot ziemas riepas. Tāpēc riepu montāža jāveic laicīgi, nevis brīdī, kad gaidāms sals un sniegs.

Kur pieejama Riepu garāžas riepu montāža ar pierakstu?

Riepu maiņa ar pierakstu ir pieejama visos piecos Riepu garāžas servisos. Tie atrodas:

  • Pļavniekos, A. Saharova ielā 9A;
  • Zolitūdē, Priedaines ielā 35A;
  • Juglā, Brīvības gatvē 403A;
  • Ganību dambī 25E;
  • Lubānas ielā 129D.

Piebildīsim, ka pārsvarā visās filiālēs ir pieejami 1-2 pacēlāji dzīvajā rindā un 1-3 pacēlāji ar iepriekšēju pierakstu. Jārēķinās, ka riepu maiņas sezonā, dodoties uz dzīvo rindu, tajā var nākties pavadīt vairākas stundas.

Online pierakstā – arī riteņu ģeometrijas jeb savirzes regulēšana

Foto: Riepugaraza.lv / Riepu garāža

Riepu montāža nav vienīgais pakalpojums, kuru Riepu garāžā iespējams saņemt ar Online pieraksta palīdzību – piedāvājumā ir arī savirze jeb riteņu ģeometrijas regulēšana. Riepu garāžas speciālisti uzsver, ka to būtu vēlams pārbaudīt reizi gadā. It īpaši svarīgi tas ir ziemas riepām, kuru gumija ir mīkstāka un ātrāk dilst, turklāt ziemā arī saķere ir svarīgāka, jo ceļi ir slidenāki.

Tāpēc, kad maini riepas, rūpīgi padomā, kad tavam auto pēdējo reizi pārbaudīta riteņu savirze. Ja tas kādu laiku nav darīts, piesaki šo pakalpojumu pie viena ar riepu montāžu! Koriģējot nepareizu savirzi, nauda ilgtermiņā pat tiks ietaupīta, jo riepas kalpos ilgāk, un papildu bonuss – braukšana būs drošāka. Riteņu ģeometrijas jeb savirzes regulēšana pieejama Riepu garāžas servisos Juglā, Ganību dambī un Lubānas ielā.

Dažādus defektus palīdz novērst profesionāls riepu remonts

Lai gan varētu šķist, ka bojāta riepa jāmaina pret jaunu, daudzos gadījumos remonts var būt daudz ekonomiskāks risinājums. Īpaši, ja riepa ir relatīvi jauna un bojājums ir mazs, remonts var pagarināt riepas kalpošanas laiku un palīdzēt izvairīties no lieliem izdevumiem, kas saistīti ar jaunu riepu iegādi.

Riepu garāžas piedāvājumā ir dažādi riepu labošanas veidi – gan ar diega ievēršanu, kas parasti ir pagaidu risinājums, gan ar ielāpa uzlikšanu. Ja nepieciešams, speciālisti ātri un izdevīgi veiks arī ventiļa nomaiņu. Riepu defektus ir svarīgi novērst pēc iespējas ātrāk, jo tie var radīt disku un citu auto komponenšu bojājumus, turklāt braukt ar bojātu riepu ir ļoti nedroši.

Noderīgs pakalpojums – riepu glabāšana

Kad veikta riepu montāža un uz auto uzliktas ziemas riepas, aktuāls kļūst jautājums – ko iesākt ar vasaras riepu komplektu? Kā zināms, pareiza riepu uzglabāšana ir būtiska, lai saglabātu riepu kvalitāti un ilgmūžību. Ja riepas tiek glabātas nepiemērotos apstākļos, piemēram, mitrā vai saulainā vietā, tās var zaudēt savas īpašības.

Riepu glabāšana servisā ļauj autovadītājiem atbrīvot vietu mājās vai garāžā, jo riepas bieži vien aizņem daudz vietas. Šis pakalpojums ir īpaši noderīgs tiem, kuriem nav piemērotas telpas riepu uzglabāšanai, kā arī ikvienam, kurš vēlas nodrošināt, ka riepas tiek uzglabātas pareizos apstākļos.

Ziemas riepas un to radžošana – maksimālai drošībai ziemas apstākļos

Foto: Riepugaraza.lv / Riepu garāža

Ziemas riepas ar radzēm ir viena no labākajām izvēlēm, ja vēlies nodrošināt maksimālu saķeri uz apledojušiem un sniegotiem ceļiem. Radžotas riepas sniedz papildu drošību, īpaši apstākļos, kad ceļi ir ļoti slideni. Radžošana ir īpašs process, kurā speciālisti ievieto metāla radzes riepu protektorā, lai palielinātu saķeri ar ceļu. Riepu radžošana pieejama Riepu garāžas filiālē Saharova ielā 9A, taču riepas radžošanai vari atstāt un saņemt arī jebkurā citā servisā.

Riepu garāža ir pareizais galapunkts gan tad, ja nepieciešama riepu montāža vai kāds cits ar riepām saistīts pakalpojums, gan brīžos, kad jāiegādājas jaunas ziemas, vasaras vai vissezonas riepas. Ienāc Riepu garāžas mājaslapā un uzzini vairāk!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Riepugaraza.lv / Riepu garāža

Kad runa ir par drošību uz ceļa, nav iespējams pieļaut kompromisus. Kādam var šķist, ka riepu izvēle ir tikai neliela nianse, taču tā nav – riepas ietekmē gan drošību, gan braukšanas komfortu. Tāpēc viens no uzdevumiem gan autovadītājiem, gan uzņēmumiem ir aprīkot savu automašīnu ar kvalitatīvām riepām un izvēlēties uzticamu pakalpojumu sniedzēju, kas to paveiks profesionāli. Lasi un uzzini, kāpēc riepas, diskus un ar šīm komponentēm saistītus pakalpojumus meklēt Riepu garāžā!

Kas ir Riepu garāža?

Uzņēmums Riepu garāža ir viens no vadošajiem riepu mazumtirdzniecības tīkliem Latvijā, kas piedāvā ne tikai jaunas vasaras riepas, ziemas riepas, vissezonas riepas un diskus, bet arī augstākā līmeņa servisu un konsultācijas. Zīmols darbojas tirgū jau vairāk nekā 10 gadus un šajā laikā ir izveidojis uzticamu un stabilu pozīciju riepu tirdzniecības un montāžas nozarē. Tam ir 5 filiāles Rīgā, nodrošinot 20 riepu montāžas vietas, kā arī interneta veikals ar plasāko piedāvājumu uz bezmaksas riepu piegādi pa visu Latviju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Freepik.com / Drazen Zigic

Autoparks ir nozīmīga sastāvdaļa daudziem uzņēmumiem, tāpēc ir svarīgi nodrošināt, lai automašīnas vienmēr būtu labā tehniskajā stāvoklī. Uzticams riepu serviss var sniegt neaizstājamus pakalpojumus, kas palīdzēs uzturēt tava uzņēmuma autoparku kustībā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Ja arī tavam uzņēmumam šī ir aktuāla tēma, esi nonācis pareizajā vietā – lasi un noskaidro, kādas priekšrocības tev var piedāvāt šāda sadarbība, un kuru riepu servisu šim mērķim izvēlēties!

Riepu garāžas piedāvājumā – plašs pakalpojumu klāsts ikviena autoparka vajadzībām

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Riepugaraza.lv / Riepu garāža

Riepu izvēle un iegāde ir svarīgs process, lai nodrošinātu drošu un komfortablu braukšanu jebkuros laikapstākļos. Autovadītājiem bieži rodas jautājums – kur Rīgā vai citur Latvijā iegādāties riepas par labu cenu, vienlaikus nezaudējot kvalitāti? Pareizā atbilde uz šo jautājumu ir Riepu garāža – tās piedāvājumā ir gan plašs riepu klāsts, gan ātra riepu piegāde Latvijas teritorijā!

Plašs riepu klāsts jebkurām vajadzībām

Riepu garāžas piedāvājums ietver dažādas riepas, kas pielāgotas Latvijas mainīgajiem klimatiskajiem apstākļiem. Neatkarīgi no tā, vai tu meklē jaunas ziemas riepas, vasaras riepas vai vissezonas riepas, tieši Riepu garāžā tu atradīsi piemērotāko risinājumu savam auto. Pircēju ērtībai Riepu garāža piedāvā arī radžotas riepas, kas īpaši piemērotas skarbiem ziemas apstākļiem, nodrošinot lielisku saķeri ar apledojušām un sniegotām ceļa virsmām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Freepik.com / senivpetro

Ziema ir tepat aiz stūra, un tas nozīmē, ka pienācis laiks parūpēties par sava uzņēmuma autoparka gatavību mainīgajiem laikapstākļiem. Riepu garāža, viens no vadošajiem riepu mazumtirdzniecības tīkliem Latvijā, jau vairākus gadus atgādina, ka laicīga sagatavošanās ir atslēga uz drošu un komfortablu braukšanu visos gadalaikos. Lasi un uzzini, kā tavam uzņēmumam var palīdzēt profesionāls riepu serviss!

Kāpēc ir svarīgi sagatavot uzņēmuma autoparku ziemai?

Laikapstākļi ziemā uz ceļiem rada īpašas prasības automašīnai un tās riepām. Lai nodrošinātu drošu pārvietošanos, ir būtiski aprīkot automašīnu ar piemērotām ziemas riepām, kas nodrošina optimālu veiktspēju pat vissziemīgākajos laikapstākļos. Taču drošas ziemas riepas ir tikai viens no aspektiem, par ko jāparūpējas pirms ziemas iestāšanās. Ne mazāk svarīga ir, piemēram, savirzes regulēšana un nesezonas riepu uzglabāšana. Tas ir būtiski vairāku iemeslu dēļ:

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Riteņu ģeometrijas regulēšana: kas tā ir, un kāpēc īpaši būtiska ziemas apstākļos?

Reklāmraksts,01.02.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Riepugaraza.lv / Riepu garāža

Riteņu ģeometrijas regulēšana ir viens no svarīgākajiem automašīnas apkopes darbiem, kas bieži tiek atstāts novārtā. Tomēr tieši ziemas apstākļos tā kļūst īpaši aktuāla. Precīzi noregulēta riteņu ģeometrija ne tikai palīdz pagarināt riepu mūžu, bet arī būtiski uzlabo saķeri ar ceļu un rūpējas par kopējo braukšanas drošību. Šajā rakstā uzzināsi, kāpēc riteņu ģeometrija ir tik svarīga un kādas pazīmes liecina par nepieciešamību to pārbaudīt!

Kas ir riteņu ģeometrijas regulēšana?

Riteņu ģeometrijas regulēšana ir process, kurā tiek pielāgoti trīs svarīgi leņķi:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Freepik.com / stefamerpik

Karstās vasaras dienās kondicionieris automašīnā kļūst par neaizstājamu palīgu. Taču, lai tas darbotos efektīvi, regulāri jāveic tā diagnostika un nepieciešamības gadījumā jāuzpilda dzesēšanas gāze vai jāveic kondicionēšanas sistēmas remonts. Šajā rakstā apskatīsim, cik bieži jāveic kondicionieru uzpilde, kā veidojas šī pakalpojuma cena, un kādi faktori to ietekmē!

Kāpēc pirms kondicionieru uzpildes ir nepieciešama diagnostika?

Kvalitatīvs serviss pirms kondicioniera uzpildes vienmēr veiks diagnostiku. Tas ir būtiski vairāku iemeslu dēļ:

  • Iespēja pārliecināties, vai uzpilde vispār ir droša – ja sistēmā ir bojājumi vai noplūdes, uzpilde var nebūt droša, un pastāv iespēja, ka iepildītā gāze no sistēmas izplūdīs. Diagnostikas laikā meistari pārbauda sistēmas hermētiskumu un pārliecinās, ka tā ir labā darba kārtībā;
  • Precīza nepieciešamā gāzes daudzuma noteikšana – katram auto modelim ir paredzēts konkrēts dzesētājvielas apjoms. Diagnostikas laikā tiks precīzi noteikts, cik daudz gāzes ir nepieciešams, lai sistēma darbotos efektīvi;
  • Iespēja konstatēt citas problēmas – dažkārt kondicioniera neefektīva darbība var nebūt saistīta ar gāzes trūkumu. Diagnostikas laikā meistari varēs identificēt arī citus bojājumus, piemēram, savu laiku nokalpojušus sistēmas ventiļus, sabojātu sistēmas spiediena devēju, bojātu kompresoru vai citu defektu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Riepu garāža atgādina: vissezonas riepas, kas marķētas tikai ar M+S, nedrīkst izmantot ziemā

Reklāmraksts,17.08.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Pexels.com / Chris Peeters

No 2024. gada 1. decembra automašīnu vadītājiem jāņem vērā kāda būtiska nianse – satiksmē drīkstēs izmantot tikai tādus auto, kas aprīkoti ar riepām, uz kurām redzams “kalns un sniegpārsliņa” simbols. Saistībā ar šo tēmu radušās daudzas neskaidrības, tāpēc šī raksta ietvaros Riepu garāža speciālisti kliedēs izplatītākos mītus un izstāstīs, kādas ziemas un vissezonas riepas turpmāk drīkstēs izmantot ziemas periodā!

Izmantot drīkst tikai ziemas un vissezonas riepas ar “kalns un sniegpārsliņa” simbolu

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ikviens autovadītājs zina, ka kvalitatīvas, sezonai atbilstošas riepas ir svarīgs elements drošai un komfortablai dalībai ceļu satiksmē.

Ziemas riepas ir obligātas laika posmā no 1. decembra līdz 1. martam, tādēļ tuvojoties siltajam laikam, daļa autovadītāju jau savlaicīgi sāk domāt par vasaras riepu izvēli. Ar riepu nomaiņu gan pavasarī steigties nevajadzētu - ņemot vērā mainīgos laikapstākļus, ar ziemas riepām drošāk braukt ilgāk par noteikto datumu. Taču, ja jau zināt, ka pavisam drīz Jums būs jāizvēlas jaunas vasaras riepas savam auto, lasiet raksta turpinājumu!

Ziemas un vasaras riepu būtiskākās atšķirības

Vasaras riepas no ziemas riepām atšķiras vairākos veidos - tām ir atšķirīgs gumijas sastāvs, struktūra un protektora raksts. Vasaras sezonai paredzētas riepas visefektīvāk savu veiktspēju parāda, kad gaisa temperatūra sasniegusi + 7 grādus. Tām ir cietāks gumijas sastāvs, kas nodrošina labāku saķeri ar sausu un slapju ceļa virsmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas riepu ražotājs "Michelin" otrdien paziņoja, ka valstī slēgs divas rūpnīcas, kurās kopumā tiek nodarbināti vairāk nekā 1250 cilvēku.

Lēmumu slēgt ražotnes uzņēmums skaidro ar Āzijas riepu ražotāju konkurenci, kā arī Eiropas konkurētspējas pasliktināšanos, jo īpaši inflācijas un pieaugošo enerģijas cenu dēļ.

Šolē rūpnīcā galvenokārt tiek ražotas vieglo kravas automobiļu riepas. "Michelin" norāda, ka vieglo kravas automobiļu segments Eiropā pēdējos gados būtiski samazinājies.

Savukārt Vānas rūpnīcā uzņēmums ražo metāla armatūras, kas tiek izmantotas riepu ražošanā tādās valstīs kā Spānijā un Itālijā. "Michelin" skaidro, ka pēdējos gados rūpnīcā ievērojami sarucis ražošanas apjoms, ņemot vērā pieprasījuma samazināšanos kravas automašīnu riepu ražotnēs Eiropā.

Šo rūpnīcu slēgšanu uzņēmums iecerējis realizēt līdz 2026.gada sākumam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Aptieka kā pēdējais mohikānis Latvijas veselības aprūpes sistēmā

Alvis Ērglis, SIA “Latvijas aptieka” valdes priekšsēdētājs,26.11.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdzīgi kā romāna “Pēdējais mohikānis” tā galvenais varonis paliek pēdējais no savas cilts, tā mūsdienu Latvijā aptiekas piespiedu kārtā kļūst par pēdējo vēl nesabrukušo pīlāru, uz kura balstīsies mūsu valsts veselības aprūpes sistēma.

Gada laikā veselības ministrija ir radījusi visus apstākļus tam, lai tiem cilvēkiem, kuri saskaras ar veselības problēmām, aptieka un farmaceits kļūtu gan par primāro, gan arī pēdējo atbalsta punktu. Neatliekamajai palīdzībai naudu samazina, slimnīcām samaksu par pacientu ārstēšanu šogad vairs nenodrošinās un rindas tikai pieaugs. Turklāt arī aptiekas un visu zāļu apgādes sistēmu no 1.janvāra sagaida Veselības ministrijas (VM) virzītas reformas, kas radīs jaunu haosu arī farmaceitiskās aprūpes jomā.

Vēl tik nesen Latvija, līdzīgi kā visa pasaule, piedzīvoja globālo Covid-19 pandēmiju, un skarbi izjuta tās sekas. Tās smagumu lielā mērā uz saviem pleciem iznesa privātās veselības un farmaceitiskās aprūpes nodrošinātāji – medikamentu apgādes uzņēmumi, aptiekas, medicīnas iestādes un laboratorijas. Ir pagājuši tikai daži gadi un mēs atkal nonākam līdzīgā situācijā. Arī šajā reizē aptiekām ir jāsakopo visi spēki un resursi, jo īpaši reģionos, lai palīdzētu cilvēkiem. Izklausās dramatiski. Jā, un šādā situācijā veselības ministra Hosama Abu Meri vadībā mēs esam nonākuši pusotra gada laikā, kas, nenoliedzami, ir rekordātrums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

ASV sekmīgi testē inovatīvu asfaltu, kura "recepti" izstrādā RTU zinātnieki

Db.lv,09.01.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) zinātnieki, turpinot attīstīt tehnoloģiju bitumena un asfaltbetona modificēšanai ar nolietotu riepu gumiju, izstrādā jaunu efektīvu metodi, kas padara ceļa segumu pat divas līdz trīs reizes izturīgāku pret risu un plaisu rašanos, bet ceļu būves nozari – ilgtspējīgāku.

Tehnoloģija sekmīgi testēta ne vien Latvijā, bet pirmo reizi arī Amerikas Savienotajās valstīs (ASV). RTU laboratorijās top «receptes» arī citu valstu ceļiem.

Pirmais eksperimentālais ceļa posms ASV uzbūvēts Kanzassitijā, izmantojot asfaltbetona īpašības uzlabojošu modifikatoru un tehnoloģiju, kas jau izmēģināta arī Latvijā. Viļānu novadā sadarbībā ar SIA «Vlakon» aizvadītajā gadā izgatavota un uz ceļa liela dolomīta karjera tuvumā, ko intensīvi izmanto smagās automašīnas, ieklāta eksperimentālā asfaltbetona partija. Tas kļuva par trešo «riepu asfalta» ceļu Latvijā. ASV un Latvijā izmantotais ELTC (End of Life Tire Compound) modifikators izgatavots no devulkanizētas nolietotu riepu gumijas, RTU zinātniekiem sadarbojoties ar ASV uzņēmumu «Rubbintec» un Lietuvas kompāniju «Polylema».

Komentāri

Pievienot komentāru
Video

VIDEO: Latvijā līmētās lielizmēra koka konstrukcijas iekaro pasauli

Māris Ķirsons,30.10.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepriekšējos gados veiktās miljonu eiro vērtās investīcijas lielizmēra līmēto koka konstrukciju ražotnē, kā arī šīs rūpnīcas sasaiste ar šādu konstrukciju projektēšanu un būvniecību ir ļāvusi īstenot strauju SIA Zaza Timber Production izaugsmi.

Lai arī Eiropā pēdējā gada laikā būvniecība ir piedzīvojusi stagnāciju, tomēr, neraugoties uz to, pēc SIA Zaza Timber Production valdes priekšsēdētāja Māra Peilāna sacītā, pieprasījums pēc lielizmēra līmētajām koka konstrukcijām nav sarucis, kaut arī konkurence par attiecīgās produkcijas piegādi ir saasinājusies. “Nozīmīgākais uzņēmuma konkurētspējas faktors ir 2021. gadā īstenotā uzņēmumu grupas izveide, kad zem viena zīmola tika apvienota šādu konstrukciju projektēšana, ražošana un montāža (būvniecība), kā arī iepriekšējos gados veiktās investīcijas ražotnes paplašināšanai un moderna tehnoloģiskā aprīkojuma iegādei,” skaidro M. Peilāns. Viņš norāda, ka potenciālajiem klientiem ir iespēja vienuviet risināt visus jautājumus saistībā ar iecerētās koka ēkas projektēšanu, ražošanu un būvniecību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Bucher Municipal turpinās augt Ventspilī

Māris Ķirsons,21.06.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot vairākus miljonus eiro jaunas, 5000 m2 plašas ražotnes izveidē, ielu tīrāmo mašīnu ražošanas uzņēmums SIA Bucher Municipal radīs pamatu izaugsmei nākotnē.

Jaunās ražotnes ēkas būvniecība ir sākusies. Tā nodrošinās loģistikas procesu optimizēšanu un efektīvāku ražošanas darbību, ļaujot realizēt nākotnē gaidāmos projektus, tostarp jaunu produktu ieviešanu.

Izmanto tirgus piebremzēšanos

“Pašlaik ir stratēģiski pareizs laiks spert nākamo soli uzņēmuma attīstībā saistībā ar stratēģiskiem projektiem un arī tādēļ, ka komunālo mašīnu pasūtījumu tirgū ir klusāks laiks nekā iepriekšējos gados,” to, kāpēc pašlaik tiek uzsākta vērienīga uzņēmuma paplašināšanās, skaidro SIA Bucher Municipal ražotnes vadītājs Mikus Brakanskis.

Viņš norāda, ka līdztekus jaunās ražošanas ēkas izveidei uzmanības degpunktā būs darba ražīguma un efektivitātes paaugstināšana, kas prasa pārkārtot uzņēmuma iekšējos procesus atbilstoši šodienas vajadzībām. “Komunālās mašīnas bija un būs nepieciešamas, tāpēc uzņēmums savlaicīgi gatavojas, lai spētu apmierināt šīs tehnikas potenciālo pircēju (dažādu valstu) pilsētu pieprasījumu perspektīvā,” skaidro M. Brakanskis. Viņš piebilst, ka uzņēmumam ir viena komunālo mašīnu montāžas līnija, uz kuras tiek montēti gan auto ar iekšdedzes dzinēju, gan arī elektroauto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA “Nordes Būve" ir pabeigusi būvdarbus vienā no Latvijas un Krievijas robežas žoga posmiem Balvu novadā. Patlaban tur turpinās pieguļošās teritorijas sakārtošana, kā arī organizēts būves nodošanas process. Žogs izbūvēts vairāk kā astoņu kilometru garumā.

“Darbi vienā no trim robežas žoga posmiem, kuros mēs organizējam būvdarbus, ir pabeigti savlaicīgi, arī pārējos divos tie norit atbilstoši plānam, tostarp teritorijā, kas ir mitrā purvainajā apvidū un kur tiek montēta Latvijā ražotu peldošu balstu sistēma. Būvdarbi šajos posmos noslēgsies līdz gada beigām”, norāda SIA “Nordes būve” padomes priekšsēdētājs Juris Frīdmanis.

Uzņēmums turpina būvdarbus arī citā žoga posmā Balvu novadā, tur žoga sekcijas ir samontētas aptuveni 11 km garumā, notiek arī pagaidu žoga izbūve caurteku (ieplaku) zonās, kā arī dzeloņstieples montāža. Savukārt Ludzas novadā purvainajā apvidū turpinās žoga peldošo balstu montāža. Patlaban tie ir samontēti gandrīz divu kilometru garumā, bet kopumā tie ir paredzēti 2.24 kilometros.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

FOTO: Latvijas un Krievijas robežas purvainajā posmā sāk uzstādīt peldošos balstus

Db.lv,16.07.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinoties žoga izbūvei Latvijas un Krievijas robežas purvainajā posmā Ludzas novadā, SIA “Nordes būve” sāk uzstādīt peldošos balstus - tie nepieciešami lai purvainajā apvidū būtu iespējams uzstādīt žogu.

Pirms balstu uzstādīšanas tika izrakti pagaidu transportēšanas kanāli, kuros tos ievietos un pārvietos līdz montāžas vietai.

Peldošo balstu elementi ir izgatavoti SIA “LT BETONS” un SIA “SKONTO PREFAB” ražotnēs, tie paredzēti speciāli šim apvidum un mērķim. Paralēli peldošo balstu uzstādīšanai turpinās arī stabu un žoga sekciju montāža, pēc balstu un žogu sekciju uzstādīšanas, notiks dzeloņstieples un vārtu montāža.

SIA "Nordes būve" ieguva tiesības veikt žoga izbūves darbus Balvu un Ludzas novadu teritorijā, kopumā 25 km garumā un kopš šī gada maija sākuma žoga sekcijas ir uzstādītas jau 11 kilometros, pilnībā darbi tiks pabeigti līdz gada beigām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietoto automašīnu tirgotājs Longo Group ir atteicies no iepriekš nomātā servisa centra un pārcēlies uz savā īpašumā esošu centru, kas atrodas Paņevēžas pilsētā Lietuvā.

Šis ir stratēģisks ieguldījums 1,36 miljonu eiro apmērā, kura mērķis ir izveidot reģionā visjaudīgāko un modernāko automašīnu sagatavošanas un apkalpošanas centru.

Projekta ietvaros uzņēmums plāno investēt vēl 500 tūkstošus eiro ražošanas procesu efektivitātes paaugstināšanai un modernizācijai. Tādējādi kopējā ieguldījumu summa būs gandrīz divi miljoni eiro. Projekts īstenots ar bankas Citadele atbalstu, un tas ļaus Longo Group spert būtisku soli savas infrastruktūras attīstībā.

“Jaunais centrs kļūst par svarīgu automašīnu piegādes ķēdes posmu ne tikai Baltijas valstīm, bet arī Polijai un ļaus mums apkalpot līdz 12 000 automašīnu gadā, kas būs aptuveni divreiz vairāk nekā līdz šim,” informē Edgars Cērps, Longo Group dibinātājs un vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Auto remonts pie sertificēta dīlera – vai vienmēr būs dārgāk?

Māris Lazdāns, Inchcape Motors Latvia pēcpārdošanas vadītājs,21.10.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudzu automobiļu īpašniekiem, kas nav izmantojuši sertificētu auto dīleru servisu pakalpojumus, ir priekšstats, ka remonts tur noteikti izmaksās dārgāk. Taču bieži vien tas ir tikai mīts.

Manā profesionālajā pieredzē bieži nākas saskarties ar situācijām, kad klienti, veicot pēcgarantijas remontu, sākotnēji vēršas tā sauktajā “pelēkajā servisā”, bet pēc tam pieprasa auto remonta tāmi arī no mums. Gala rezultāts viņiem bieži vien ir pārsteigums, jo autorizētā servisa piedāvātā summa izrādās zemāka. Tas ir īpaši raksturīgi sarežģītākiem remontdarbiem.

Jautāsiet – kā tas iespējams, ja autorizētajos servisos darba stundas izmaksas var būt divas vai pat trīs reizes augstākas nekā “pelēkajos servisos”?

Normstundas pret virsstundām

Atbilde ir vienkārša – “pelēkie servisi” piedāvājumā norāda remonta kopējo summu, bet autorizētie servisi veic remontu saskaņā ar ražotāja noteiktajām normstundām katram darbam. “Pelēkā servisa” mehāniķis savā aprēķinā vadās pēc pieredzes, aptuveni novērtējot, cik ilgs laiks būs nepieciešams remontdarbiem. Autorizētajā servisā šādi aprēķini nav nepieciešami, jo ražotājs jau ir noteicis precīzas normstundas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

VK: Lai gan tehnisko palīglīdzekļu grozs ir pietiekams, pakalpojuma administrēšana ir arhaiska

LETA,16.12.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan finansējums tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšanai iedzīvotājiem ik gadu pieaug un to "grozs" kopumā ir pietiekams, kā arī atbilst iedzīvotāju vajadzībām, tomēr rindas nemazinās, jo pakalpojuma administrēšana ir arhaiska, piemēram, saziņā ar klientiem izmanto vēstules, rindas un noliktavas pārvalda manuāli, bet palīglīdzekļus izsniedz tikai klātienē, revīzijā secinājusi Valsts kontrole.

Revidenti secinājuši, ka tehnisko palīglīdzekļu piešķiršana iedzīvotājiem nav organizēta tā, lai tos saņemtu savlaicīgi un iespējami tuvu dzīvesvietai. "Problēmas nav pakalpojuma finansējumā, bet tieši pašā procesā," uzsver revidenti, norādot, ka galvenokārt problēmas attiecas uz Vaivaru tehnisko palīglīdzekļu centru (Vaivaru TPC), kas apkalpo 69% no visiem tehnisko palīglīdzekļu saņēmējiem.

Iedzīvotājiem tiek nodrošināti 266 valsts finansēto tehnisko palīglīdzekļu veidi, un tos ik gadu saņem aptuveni 20 000 iedzīvotāju. Tehniskos palīglīdzekļus nodrošina trīs Labklājības ministrijas līgumorganizācijas. Tā ir Latvijas Neredzīgo biedrība (LNB), kas nodrošina 29 tehnisko palīglīdzekļu veidus, Latvijas Nedzirdīgo savienība (LNS), kas nodrošina 12 tehnisko palīglīdzekļu veidus un Vaivaru TPC, kas nodrošina 225 tehnisko palīglīdzekļu veidus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Vai citur patiešām zāle zaļāka: Latvijas digitālā veselība uz Eiropas fona?

RSU lektore un pētniece digitālās veselības un veselības politikas jomā, SIA “ZZ Dats”- biznesa analītiķe,19.06.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Diskutējot par digitālās veselības risinājumiem un ar veselību saistītajiem datiem, daudziem ir viedoklis, ka mums “viss ir slikti” un nepareizi. Gandrīz katrs iedzīvotājs ir dzirdējis “e-veselības” neveiksmes stāstu, redzējis kādu sižetu par to, lasījis kādu revīzijas atzinumu vai vienkārši zina, ka tas ir neveiksmīgs projekts.

Bet, ko darīt – daļa ekspertu uzskata, ka pareizā pieeja būtu meklēt gatavu risinājumu un to ieviest Latvijā, tā teikt pārstāt “izdomāt divriteni”. Iespējams, ka tas ir kāds vēsturiskais mantojums, ko esam pārņēmuši no vecākās paaudzes un ir tā sajūta, ka tur – ārzemēs “zāle ir zaļāka” un viss ir labāk kā pie mums.

Ikdienā strādāju pie digitālās veselības risinājumiem un kā “Sprīdītis” Annas Brigaderes lugā nebiju apmierināta ar to, ko nodrošina mūsu E-veselības sistēma, tāpēc ar prieku devos pasaulē “lielu mantu meklēt” uz Eiropas nozīmīgāko pasākumu Digitālās veselības jomā “DMEA 2024” pasākumu Berlīnē, kurš pulcē digitālas veselības ekspertus no visas pasaules. Izstāde pārsteidza ar savu apjomīgo piedāvājumu: ap 800 stendiem, kas izvietoti 6 hallēs un piedāvā visdažādākā mēroga risinājumus – sākot no jaunuzņēmumiem un beidzot ar pasaules līmeņa lieljaudas zīmoliem (vairāk par DMEA pasākumu šeit).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Centrālās bankas (ECB) Padome izvēlējusies motīvus, lai ilustrētu abas iespējamās nākotnes eiro banknošu tēmas.

"Eiropas kultūra" pievēršas kopīgām kultūrtelpām un izciliem eiropiešiem. "Upes un putni" pievēršas dabas noturībai un daudzveidībai, ko papildina Eiropas institūcijas.

Pieņemot lēmumu, tika ņemti vērā priekšlikumi, ko sniegušas divas dažādu nozaru ekspertu grupas, kurās bija iesaistīti dalībnieki no visām eurozonas valstīm, un tas atbilst vairāk nekā 365 000 eiropiešu vērtējumam par šīm tēmām, kas tika izteikts 2023. gada vasarā organizētajās sabiedrības aptaujās un laikā no 2021. gada decembra līdz 2022. martam rīkotajās fokusa grupās.

"Mēs priecājamies iepazīstināt jūs ar šiem reālās dzīves motīviem, kas atspoguļo mūsu uzticību Eiropai un izceļ tās kultūras mantojumu un dabisko vidi," sacīja ECB prezidente Kristīne Lagarda (Christine Lagarde). "Jaunās banknotes simbolizēs mūsu kopīgo Eiropas identitāti un daudzveidību, kas mūs padara stiprus."

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maskavā pašnāvību izdarījis Latvijas basketbolists Jānis Timma, vēsta portāls "basketnews.lt".

Mediji vēsta, ka 32 gadus vecā basketbolista līķis atrasts dzīvojamās mājas kāpņu telpā Maskavas centrā. Savukārt medijs "Meduza" informē, ka krievu aģentūras "TASS" un "RIA Novosti" apstiprinājušas Timmas pašnāvību.

Oktobrī Timma basketbolista karjeru izvēlējās turpināt Krievijas bukmeikeru kompānijas "Liga Stavok" organizētā turnīrā, pārstāvot komandu "Alikson".

Timma, kurš pirmo spēli izlasē aizvadīja 2014.gadā, Latvijas valstsvienības kreklā ir aizvadījis 35 oficiālās spēles, gūstot 338 punktus, bet pavisam basketbolists ir piedalījies 56 Latvijas izlases spēlēs, gūstot 513 punktus.

Aizvadīto sezonu basketbolists uzsāka Stambulas "Daruššafaka" rindās Turcijas čempionātā, bet sezonu kopā ar Jāni Strēlnieku pabeidza Spānijas virslīgas klubā Santjago de Kampostelas "Obradoiro".

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Eksperti: Latvija paliks bez optikas – iedzīvotāji bez iespējas pārbaudīt redzi?

Db.lv,14.10.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eksperti un uzņēmēji ceļ trauksmi - primārā oftalmoloģiskā aprūpe Latvijā ir uz posta sliekšņa, īpaši cietīs mazpilsētu un lauku iedzīvotāji.

Iemesls tam ir birokrātiski šķēršļi un likumdošanas trūkumi. Optiķi ierosina Veselības ministrijai steidzami izveidot darba grupu, lai novērstu nozares sabrukumu, pretējā gadījumā 9 no 10 optikas veikalu draud slēgšana.

Birokrātiski šķēršļi redzes pārbaudēm optikas veikalos apdraud veselas nozares - optiķu pastāvēšanu, būtiski apgrūtina iedzīvotāju piekļuvi primārās oftalmoloģiskās aprūpes pakalpojumiem un draud sagraut optometrista profesiju kā tādu Latvijā. Izmantojot novecojušu likuma normu, medicīnas birokrāti pieprasa, lai optikas saloni, kuros šobrīd bez rindas un bez maksas var pārbaudīt redzi, pārreģistrējas par medicīnas centriem. Pašreizējos apstākļos, kad lielākā daļa optiķu atrodas tirdzniecības centros, tas nav reāli. Lai to izdarītu, ir nepieciešams (kā to prasa novecojuši noteikumi) izbūvēt atsevišķu ieeju un vairākas citas nereālas prasības. Latvijas iedzīvotājiem tas nozīmē vienu - redzes pārbaude optikas salonos būs neiespējama, būs jāpiesakās pie oftalmologa, pie kura rindas jau pašlaik pārspēj visus rekordus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Aptiekas var kļūt par vienīgo medicīniskās palīdzības saņemšanas vietu

Db.lv,28.11.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada laikā Veselības ministrija (VM) ir radījusi visus apstākļus tam, lai tiem cilvēkiem, kuri saskaras ar veselības problēmām, aptieka un farmaceits kļūtu gan par primāro, gan arī pēdējo atbalsta punktu.

Neatliekamajai palīdzībai naudu samazina, slimnīcām samaksu par pacientu ārstēšanu šogad vairs nenodrošinās un rindas pie speciālistiem un uz izmeklējumiem joprojām ir mēnešiem garas. Turklāt arī aptiekas un visu zāļu apgādes sistēmu no 1.janvāra sagaida ministrijas virzītas reformas, kas radīs jaunu haosu arī farmaceitiskās aprūpes jomā, brīdina “Latvijas aptieka”.

Tikai dažus gadus atpakaļ Latvija, līdzīgi kā visa pasaule, piedzīvoja globālo Covid-19 pandēmiju un skarbi izjuta tās sekas. Tās smagumu lielā mērā uz saviem pleciem iznesa privātās veselības un farmaceitiskās aprūpes nodrošinātāji – medikamentu apgādes uzņēmumi, aptiekas, medicīnas iestādes un laboratorijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rail Baltica būvlaukumā Lietuvā itāļu būvuzņēmums Rizzani de Eccher ir veicis pāļu testēšanu, lai noteiktu un pārbaudītu pāļu nestspēju un integritāti.

Testa veikšanai piemērota maksimālā 2280 tonnu slodze – lielākā slodze, kas jebkad izmantota šāda veida testēšanai Lietuvas dzelzceļa vēsturē.

“Testēšanas slodze saistīta ar tilta pašsvaru, projektēšanas rezervi un slodzēm, kas ietekmēs tiltu, piemēram, vilcienu slodzi, vēja spiedienu, apledojumu, temperatūras un citām izmaiņām. Maksimālā testa slodze – 2280 tonnas (jeb 22 800 kilonjūtonu) – ir iespaidīgs infrastruktūras pārbaudījums, kas apliecina tās nākotnes ilgtspēju,” norāda Rail Baltica ieviesēja Lietuvā LTG Infra ģenerāldirektors Vitis Žalims (Vytis Žalimas). “Pirmie testēšanas darbi bija veiksmīgi, kas nozīmē, ka uzņēmējs varēs sākt balstu galvu betonēšanas darbus. Uz šiem balstiem tiks uzbūvētas tilta kolonnas – pārejam no pazemes darbiem uz virszemes būvdarbiem,” Vitis Žalims turpina.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvniecības un industriālā koncerna "UPB" mašīnbūves struktūrvienības "RK Machinery" ražotnes modernizācijā Grobiņā šogad investēts vairāk nekā viens miljons eiro, informē "UPB" pārstāvji.

Lielākā daļa līdzekļu jeb vairāk nekā 900 000 eiro novirzīti lielizmēra frēzes iegādei, lai uzlabotu automatizācijas līmeni un ļautu realizēt vēl sarežģītākus projektus ar augstu precizitātes līmeni un ātrumu.

"RK Machinery" tehniskais direktors Ritvars Višs skaidro, ka ir pieprasījums pēc tehnoloģiski arvien sarežģītākiem un lielākiem mašīnbūves projektiem, īpaši no pasūtītājiem lauksaimniecības, industriālās rūpniecības un militārajās nozarēs. Jaunā iekārta ļaus "RK Machinery" pielāgoties šīm tirgus tendencēm.

Ar mašīnbūves projektiem "UPB" grupa strādā jau vairāk nekā 10 gadus, un šajā laikā "RK Machinery" ir pakāpeniski audzis, sasniedzot stabilu ikgadējo apgrozījumu virs 10 miljoniem eiro gadā. Katru gadu ražotnes modernizācijā veikti ieguldījumi vairāku simtu tūkstošu eiro apmērā - paplašināta ražošanas platība ar jauniem nerūsējošā tērauda montāžas un apstrādes cehiem, iegādāts metināšanas robots un citas tehnoloģiskās iekārtas.

Komentāri

Pievienot komentāru