Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic sāk sadarbību ar auto nomas uzņēmumu Sixt.
Turpmāk Sixt pakalpojumi tiks iekļauti airBaltic.com interneta veikala pārdoto pakalpojumu klāstā līdzās lidojumu biļetēm, viesnīcu rezervācijām, apdrošināšanai, saulesbrillēm un rozēm lidojuma laikā.
«Sixt izvēlēšanās par sadarbības partneri bija loģisks lēmums, jo uzņēmums piedāvā auto nomas servisu visos 60 airBaltic lidojumu galamērķos,» norāda Mihaels Grimme (Michael Grimme), airBaltic pārdošanas un mārketinga vecākais viceprezidents.
Par Sixt pakalpojuma iegādi, tāpat kā par citiem lidsabiedrības interneta veikalā iegādātiem pakalpojumiem, tiks saņemti punkti Baltic Miles lojalitātes programmā.
Jau ziņots, ka šā gada aprīļa beigās airBaltic lojalitātes programma Baltic Miles Ņujorkā ieguva «Oskara balvai» avionozarē līdzvērtīgus apbalvojumus Freddies Awards kā aviokompānija, kas piedāvā labāko lojalitātes programmas punktu izmantošanas iespēju un labāko elites programmu, aiz sevis atstājot, piemēram, Lufthansa un Turkish Airlines.
airBaltic lido uz aptuveni 60 galamērķiem no bāzes Rīgā, Latvijā. No katra šī galamērķa airBaltic piedāvā savienojumus caur Ziemeļu tranzītmezglu Rīgā.
airBaltic dibināta 1995. gadā, un patlaban 99,8% valstij piederošās lidsabiedrības gaisa flotē ir trīsdesmit četras lidmašīnas: sešas Boeing 737-500, astoņas Boeing 737-300, divas Boeing 757-200, desmit Fokker 50 un astoņas Bombardier Q400Next Gen.