Panākumus gūst tās firmas, kas priekšplānā izvirza klientu apkalpošanu un inovācijas, nevis iestrēgst pagātnē vai slīgst pašapmierinātībā, apgalvo jaunās grāmatas Kā veidot mārketingu autors Deivs Patens (Dave Patten).
Konkurences cīņā mazie uzņēmumi parasti nevar kā lielās kompānijas paļauties uz lielu mārketinga nodaļu darbu, tāpēc tiem nākas tirgu iekarot pašu spēkiem. Grāmatas autors Deivs Patens daudzus gadus palīdzējis risināt mārketinga jautājumus tieši mazajiem uzņēmumiem. Viņa grāmata dod praktiskus padomus, kā pētīt tirgu, noteikt cenu, izveidot efektīvu reklāmu vai atraktīvu izstādes stendu, rakstīt pārdošanas vēstules, izveidot savu mājaslapu un pārdot preces un pakalpojumus internetā u.c. Konkrēti kontakti un norādes doti arī tiem, kuri apsver biznesa iespējas tieši Lielbritānijā.