Igaunijas mediju koncerns Ekspress Group palielinājis pārdošanas apjomus par 5,1%, un to galvenokārt nodrošinājuši tiešsaistes mediju sagādātie pozitīvie pārsteigumi, informē igauņu laikraksts Aripaev.
Gada griezumā tiešsaistes mediju segmenta apgrozījums Ekspress Group audzis par 20,2%. Vislielākais apgrozījuma pieaugums 30% apmērā jūnijā, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo mēnesi, bija Delfi Estonia.
Periodisko izdevumu segmentā gada laikā koncerna peļņa palielinājusies par 6,8%. Pieaugumu nodrošināja grāmatu un DVD pārdošanas apjomu kāpums.
Savukārt ieņēmumi no reklāmām, salīdzinot ar pērnā gada jūniju, šīs vasaras pirmajā mēnesī Ekspress Group ir samazinājušies. Tas noticis lielākoties tādēļ, ka šā gada jūnijā bija mazāk nedēļu nekā pērn.
2,6% apgrozījuma kāpums bija arī poligrāfijas pakalpojumu sniegšanas segmentā. Apgrozījuma pieaugums nebija lielāks, jo šā gada jūnijā, salīdzinot ar 2011. gada attiecīgo laika posmu, samazinājās papīra pārdošanas apjomi.