Politiķus no satiksmes ministra amata jātur pēc iespējas tālāk, bet par ministru ir jābūt racionālam profesionālim, kas spēj komunicēt ar nozari, Db.lv atzina Latvijas Loģistikas asociācijas vadītājs Aivars Tauriņš.
Viņš norādīja, ka satiksmes ministram būtu jābūt arī tādam, kas labi pārzina krievu valodu un spēj saprast un cienīt austrumu kultūru. Šādā amatā vislabāk iederētos racionāls cilvēks, kurš varētu būt ekonomists vai tehnokrāts.
Otrdien kļuva zināms, ka, rodoties viedokļa atšķirībām gan ar valdības koalīciju, gan opozīciju, satiksmes ministrs Aivis Ronis, lai noņemtu spriedzi koalīcijā, pieņēmis lēmumu aiziet no darba valdībā. Demisijas tehniskās detaļas tuvākajās dienās Ronis pārrunās ar valdības vadītāju V. Dombrovski.
Latvijas Loģistikas asociācijas vadītājs norādīja, ka A. Roņa darbības sākumposms bijis aktīvs un intensīvs. Ministram bijusi vēlme iedziļināties satiksmes nozares problemātikā un notikušas dažādas tikšanās ar tās pārstāvjiem. Taču pēc tam A. Ronis «sastapās ar realitāti» un bijis jāpāriet uz darbiem, kas tik raiti vairs neesot veikušies, sacīja A. Tauriņš.
Plašsaziņas līdzekļi jau vēstīja, ka satiksmes ministra drīzumā vakantajam amatam kandidatūru varētu virzīt Nacionālā Apvienība VL-TB/LNNK, izteicies apvienības Gaidis Bērziņš. Tāpat arī neatkarīgais deputāts Klāvs Olšteins neizslēdzot iespēju pretendēt uz vakanto amatu.
A. Ronis par nodomu demisionēt jau aizvadītās nedēļas sākumā ir informējis premjeru Valdi Dombrovski, kurš ministru pierunājis amatā palikt līdz februāra beigām, pirmdien vēstīja portāls Pietiek.com.
A. Ronis pēdējo divu nedēļu laikā sabiedrības un mediju uzmanības lokā nonācis trīs iemeslu dēļ - saistībā ar algu palielināšanu lielajās valsts kapitālsabiedrībās, tostarp Latvijas Dzelzceļā, saistībā ar personāla izmaiņām kapitālsabiedrībās un Latvijas Televīzijā atspoguļoto trīs Satiksmes ministrijas (SM) valsts amatpersonu vairāku dienu komandējumu uz Maskavu, lai saskaitītu pāris pamatlīdzekļu, rakstīja laikraksts Diena.