Globālais biznesa procesu ārpakalpojumu un klientu apkalpošanas uzņēmums Webhelp oficiāli atklājis jaunu klientu apkalpošanas centru Rīgā. Kopumā darbības nodrošināšanai Latvijā uzņēmuma investīciju apjoms pāris gadu laikā būs ap miljonu eiro, biznesa portālam db.lv pastāstīja Webhelp Latvia biroja vadītāja Līna Boiko.
Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!
Šobrīd uzņēmumam ir viens klients Baltijā, kuru nedrīkst atklāt, bet daži no Webhelp Ziemeļvalstu reģiona klientiem ir, piemēram, Electrolux, Nespresso un HBO Nordic. Globālā mērogā klienti ir tādi zīmoli kā Vodafone, Michael Kors un Valentino.
Rīgas centra atklāšana ļaus Webhelp paplašināt biznesa ģeogrāfiju un piedāvāt papildu iespējas krieviski runājošajos tirgos, vienlaikus atrodoties Eiropas Savienībā (ES).
«Tā kā Rīgā ap 40% iedzīvotāju pārvalda krievu valodu, tā ir lieliska iespēja uzņēmumam izplesties Krievijas tirgū, kā mītnes vietu izvēloties ES un Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas (OECD) dalībvalsti Latviju. Tas sakrīt ar uzņēmuma stratēģiskajiem plāniem izplesties ģeogrāfiski un paplašināt uzņēmuma ekspertīzi. Rīgā ir izveidots zvanu centrs, kurā apstrādājam ienākošos zvanus Webhelp klientiem, kas ir pārstāvēti Krievijas tirgū. Klientu apkalpošanas centrs darbojas katru dienu no 8:00-23:00,» stāstīja L. Boiko.
Šobrīd uzņēmumā jau ir nodarbināti 125 cilvēki un līdz gada beigām tiks pieņemti vēl aptuveni 100. «Meklējam pozitīvi domājošus, komunikablus cilvēkus, kuri spētu izveidot labu saikni ar klientiem. Pretendentiem, protams, ir labi jāpārvalda krievu valoda. Uzņēmums piedāvā plašas apmācības par klientu apkalpošanu, kā arī nodrošina nepieciešamo tehnisko prasmju apgūšanu. Tāpat ir iespējas veidot karjeru gan uzņēmuma Rīgas birojā, gan arī klientu apkalpošanas centros citviet pasaulē. Pamatā piesaistām vietējo darbaspēku, taču komandā ir arī ārvalstnieki. Piemēram, trīs Webhelp kolēģi ir atbraukuši uz Rīgu uz trīs mēnešiem, lai atbalstītu mūs darba uzsākšanas procesā. Arī mūsu speciālistiem ir un būs iespējas doties apmācību un pieredzes apmaiņas braucienos uz uzņēmuma birojiem citviet pasaulē,» skaidroja Webhelp Latvia biroja vadītāja.
Viņa teic, ka darbinieku atalgojums ir konkurētspējīgs un šā brīža tirgus situācijai atbilstošs. Papildu uzņēmums īsteno darbinieku motivēšanas programmas – gan prēmijas, gan pārsteiguma dāvanas.
Arvils Ašeradens, ministru prezidenta biedrs, ekonomikas ministrs, lepojas, ka «Webhelp apliecinājis Latvijas potenciālu piesaistīt investīcijas un kļūt par bāzes vietu starptautiskiem biznesa procesu ārpakalpojumu sniedzējiem, veicinot Latvijas ekonomikas izaugsmi. Tā ir nozīmīga investīcija, kas pozitīvi ietekmēs nodarbinātības līmeni».
Savukārt, Andris Ozols, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras direktors, uzsver, ka «Webhelp biznesa centra izveide ir labākais apliecinājums, ka koordinēta sadarbība starp dažādiem projekta partneriem un mūsu sniegtais atbalsts dod labus rezultātus».
Uzņēmuma mītne atrodas Parīzē, Francijā. Webhelp pieder tā vadībai un no 2016. gada februāra arī KKR, vadošam globālam investīciju uzņēmumam.