Jaunākais izdevums

Tirdzniecības centrā "Galerija Centrs" nākamnedēļ, 27.februārī, atvērs garšu un notikumu telpu "Burzma", informē tirdzniecības centra vadītāja Sanita Krīgere.

"Garšu un notikumu telpa vienuviet pulcēs vairāk nekā desmit autentiskas un mūsdienīgas Latvijas kafejnīcas, restorānus un bārus, kas viesus gaidīs vidē ar vienotu interjera dizaina un viesmīlības konceptu. Tās platība būs vairāk nekā 1500 kvadrātmetru," atzīmē Krīgere. Viņa arī informē, ka garšu un notikumu telpa "Burzma" atradīsies tirdzniecības centra ceturtajā stāvā.

Atklāšanas pasākums notiks plkst.17.

Garšu un notikumu telpas atklāšanas dienā par atmosfēru rūpēsies Burzma zīmola līdzautors Arvis Zēmanis, kas apmeklētājiem būs sarūpējis vairākas aktivitātes un pārsteigumus. Pasākuma laikā apmeklētājus pārsteigs grupa Citi Zēni, savukārt pasākuma norises laikā par muzikālo pavadījumu rūpēsies DJ Aspirins, DJ Linda Samsonova un perkusiju pavēlnieks Oskars Deko.

Burzma būs telpa, kurā baudīt ēdienu un dzērienu kombinācijas, pieredzēt autentisku un rosīgu atmosfēru, aizraujošu interjeru, kur būt cilvēkos un atklāt aizraujošas satikšanās. Šajā garšu un notikumu telpā esam padomājuši par katru detaļu, lai apmeklētājiem šī būtu telpa, kurā tvert iedvesmu,” norāda Arvis Zēmanis, Burzma zīmola līdzautors.

Jau ziņots, ka "Burzma" izveidē investēti divi miljoni eiro.

Vairāk nekā 1500 kvadrātmetru platībā, t/c Galerija Centrs 4. stāvā Burzma apmeklētājiem būs pieejamas divas zonas – Grab&Go un Rest&Taste. Tajās būs iespējams baudīt Meksikas virtuvi no L-Taco, Gruzīnu virtuvi no Hačapuri un Āzijas virtuzvi no Ginger. Papildu tam, bistro maltītes nodrošinās Boom Cafe, malkas krāsnī ceptas picas gatavos Vīnkalni, pelmeņus un pankūkas būs iespējams iegādāties no Zeest, par izsmalcinātiem suši rūpēsies DERBRUDER, savukārt Holy Sip piedāvās atspirdzinošus kokteiļus un uzkodas.

Topošās garšu un notikumu telpas Burzma konceptu un zīmolu radījuši Kirson Design Group, vienā komandā apvienojot vadošos bāru un restorānu konsultantus, viesmīlības ekspertus un dizainerus. Šo projektu īsteno nekustamo īpašumu fonds Baltic Horizon Fund, savukārt unikālo konceptu izstrādā un pārvalda nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un konsultāciju uzņēmums CBRE Baltics.

Tirdzniecības centra "Galerija Centrs" īpašnieks ir SIA "BH Galerija Centrs", kura īpašnieks ir Igaunijas "Northen Horizon Capital", kas pārvalda "Baltic Horizon Fund".

"BH Galerija Centrs" reģistrēts 1996.gada oktobrī, un uzņēmuma pamatkapitāls ir 10,877 miljoni eiro. "BH Galerija Centrs" 2021.gadā strādāja ar 3,912 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 20% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi bija 1,977 miljonu eiro apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Burzmā atvērts vjetnamiešu restorāns

Db.lv,24.07.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Galerija Centrs” esošajā garšu un notikumu telpā Burzma atvērts jauns restorāns Bo, kas piedāvā autentiskas vjetnamiešu virtuves garšas un Āzijas kulināro tradīciju iedvesmotus ēdienus.

Šis ir jau devītais restorāns līdzās diviem bāriem, kas Burzmā. “Garšu un notikumu telpa Burzma, kas piedāvā dažādas virtuves zem viena jumta ar Rīgas panorāmas skatu, ir viens no mūsu veiksmīgākajiem konceptiem “Galerija Centrs”. Ar BO pievienošanos mēs speram vēl soli tālāk, pilnveidojot garšu izvēli - mēs zinām, ka mūsu klienti jau ir sajūsmā par šo unikālo vjetnamiešu restorānu,” tā tirdzniecības centra “Galerija Centrs” vadītāja Lāsma Vilande.

Vairāk nekā 1500 kvadrātmetros plašajās telpās, Burzma vienuviet pulcē 11 kafejnīcas, restorānus un bārus, piedāvājot malkas krāsnī ceptas picas, tradicionālas latviešu karbonādes, Meksikas, Gruzijas, Āzijas virtuves, suši un kokteiļus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Galerija Centrs februārī atklās garšu un notikumu telpu Burzma, kur vienuviet atradīsies 11 kafejnīcas, restorāni un bārs.

Investīcijas jaunās koncepta vietas izveidē ir divi miljoni eiro.

“Šīs garšu un notikumu telpas izveide nav nejauša. Mēs vēlējāmies radīt telpu, kas apvienos visu ko vēlas mūsdienu gardēži – izcilu lokāciju, plašu ēdienu un dzērienu izvēli, kā arī Instagram cienīgu interjeru. Burzma ar baudāmu atmosfēru, neatkarīgi no tā, vai plānotas ātras pusdienas vai nesteidzīgas vakariņas draugu kompānijā,” norāda Arvis Zēmanis, Burzma zīmola līdzautors.

Vairāk nekā 1500 kvadrātmetru platībā Burzmas apmeklētājiem būs pieejama divas zonas – Grab&Go un Rest&Taste. Tajās būs iespējams baudīt Meksikas virtuvi no L-Taco, Gruzīnu virtuvi no Chacapuri un Āzijas virtuvi no Ginger. Papildu tam, bistro maltītes nodrošinās Boom Cafe, malkas krāsnī ceptas picas gatavos Vīnkalni, pelmeņus un pankūkas būs iespējams iegādāties no Zeest, par suši rūpēsies Der Bruder, savukārt Holy Sip piedāvās kokteiļus un uzkodas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

FOTO: Galerijā Centrs atklāta divus miljonus eiro vērtā garšu un notikumu telpa Burzma

Db.lv,28.02.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Galerija Centrs apmeklētājiem durvis vērusi Burzma – garšu un notikumu telpa, kas vienuviet pulcē vairāk nekā 10 kafejnīcas, restorānus un bāru, kas viesus gaida unikālā vidē ar vienotu interjera dizainu un viesmīlības konceptu.

Burzmas izveidē investēti divi miljoni eiro.

Burzma zīmola līdzautors Arvis Zēmanis stāsta, ka šī garšu un notikumu telpa tika radīta ar izteiktu komūnas un piederības sajūtu mūsdienīgiem gardēžiem.

Vairāk nekā 1500 kvadrātmetru platībā tirdzniecības centra 4. stāvā pieejamas divas zonas – Grab&Go un Rest&Taste. Tajās iespējams baudīt Meksikas virtuvi no L-Taco, Gruzīnu virtuvi no Hačapuri un Āzijas virtuzvi no Ginger. Papildu tam, bistro maltītes nodrošinās Boom Cafe, malkas krāsnī ceptas picas gatavos Vīnkalni, pelmeņus un pankūkas būs iespējams iegādāties no Zeest, par suši rūpēsies DERBRUDER, savukārt Holy Sip piedāvās kokteiļus un uzkodas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Diskusija ar nekustamo īpašumu un viesmīlības sektora uzņēmējiem - stāsts par BURZMA tapšanu un Vecrīgas atdzīvināšanu.

Pirmais “foodhall” koncepts Rīgā, garšu un notikumu telpa, kas atrodas "Galerija Centrs" 4. stāvā, tapusi sadarbojoties nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un konsultāciju uzņēmumam "CBRE Baltics" un "Kirson Design Group".

BURZMĀ vienuviet pulcēti 11 dažādu ēdinātāju koncepti ar bāru "Holy Sip", kas viesus gaida unikālā vidē ar vienotu interjera dizainu un viesmīlības konceptu.

Diskusijas dalībnieki:

  • Arvis Zēmanis, bāru un restorānu konceptu attīstītājs, Holy Sip līdzīpašnieks
  • Evija Ķirsone-Slavinska, interjera arhitekte, “Kirson Design Group” dibinātāja
  • Evija Žentiņa, ģimenes picērijas “Vīnkalni” zīmola veidotāja
  • Krišs Zupiņš, koncepta “Bao Bun” īpašnieks, Street Food kustības līderis Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Pāršķirot jaunu lappusi tirdzniecības centru attīstībā

Jevgenija Kiseļova, Colliers Tirdzniecības platību aģentūras vadītāja,12.09.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Strauji mainās tirdzniecības objektu funkcijas, turklāt tā, kā to iepriekš bija grūti prognozēt. Ēku īpašniekiem un pārvaldniekiem ir jādomā nestandarta veidā, meklējot risinājumus neaizpildītām platībām, neatmetot ar roku jau pie pirmās neveiksmes.

Pārmaiņas iezīmējās jau iepriekš, šķita loģiski, ka daļa no tirdzniecības centru (TC) telpām turpmāk kalpos citiem nolūkiem, ka tajos būs sporta, medicīnas centri, vairāk atpūtas un izklaides iespēju. Covid-19 pandēmijas rezultātā pakalpojumu klāsts vēl paplašinājās un dažādojās, piemēram, TC “Galleria Riga” tiek veidots kopstrādes birojs “Workland”, bet TC “Galerijā Centrs” šogad atklāta garšu un notikumu telpa “Burzma”.

Kad standarta risinājumi nedarbojas

Šādu funkciju maiņu varējām paredzēt. Taču biežāk nākas domāt ārpus rāmjiem, standarta pieeja, kā turpmāk, pēc Covid-19, varētu attīstīties iepirkšanās centri, vienā mirklī var sabrukt. Tā, piemēram, notika, kad TC “Sāga” nolēma pamest viens no lielajiem nomniekiem – dārza centrs “Hortes”. Tas aizņēma gandrīz 5000 kvadrātmetru lielas telpas, turklāt izmantoja ēku, kas būtībā bija liela siltumnīca. Sākumā līdz galam Colliers komanda nespēja noticēt šim “Hortes” lēmumam, pieļāvām, ka šāda paziņojuma mērķis, iespējams, ir iegūt labākus nosacījumus. Taču, saskaroties ar realitāti, ka uzņēmums patiešām pamet Latvijas tirgu, nācās strauji domāt jaunu risinājumu, stratēģiju.

Komentāri

Pievienot komentāru