Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia apkopojusi regulārā radio auditorijas pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Radio, Rudens 2007 rezultātus.
Kā liecina pētījuma rezultāti, 2007. gada rudenī, salīdzinot ar 2007. gada vasaras periodu, radio klausītāju aktivitāte Latvijā saglabājusies iepriekšējā līmenī. 2007. gada rudenī Latvijā kopumā vismaz reizi nedēļā radio ir klausījušies vidēji 78 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, bet vismaz reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 60 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem.
Saskaņā ar pētījuma rezultātiem 2007.gada rudenī joprojām visbiežāk minētā radio klausīšanās vieta ir mājas, kur radio klausījušies 54 % no vidējās radio klausītāju auditorijas. Otrā biežāk minētā radio klausīšanās vieta ir darba vieta (30 %), kam seko radio klausīšanās mašīnā (11 %).
Arī 2007. gada rudenī pētījuma Nacionālais Mediju Pētījums: Radio ietvaros tika mērīta radio klausīšanās internetā. Apkopotie pētījuma rezultāti liecina, ka rudenī radio internetā ir klausījušies 9 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. TNS Latvia radio un patēriņa pētījumu projektu vadītāja Signe Hokonena komentē, ka salīdzinoši biežāk internetu radio klausīšanās nolūkā izmanto jaunieši vecumā no 12 līdz 24 gadiem (22 %), skolēni un studenti (24 %) un attiecīgi tādi, kuriem nav personīgo ienākumu (17 %).
Saskaņā ar pētījuma rezultātiem 2007. gada rudens periodā viens radio klausītājs radio ir klausījies vidēji 259 minūtes jeb 4,3 stundas dienā.
Analizējot radio klausīšanās laika sadalījumu starp radiostacijām, redzams, ka 2007. gada rudens periodā Latvijā kopumā visklausītākās radiostacijas ir nacionālās apraides radiostacijas Latvijas Radio 2 (22,4 %), Latvijas Radio 1 (9,9 %) un Latvijas Radio 4 (8,6 %). Desmit Latvijā klausītāko radiostaciju vidū ir arī tādas radiostacijas, kā Radio SWH (7,0 %), Radio Skonto (6,6 %), European Hit Radio (6,3 %), Star FM (5,6 %), šā gada vasarā raidīšanu sākusī jaunā radiostacijas 96,2 – Krievijas Hiti (Russkoje Radio) (5,2 %), SWH+ (4,7 %) un Radio PIK 100 FM (1,7 %).