TV kategorijā pirmās pakāpes jeb zelta ADwards ordeņus saņēma reklāmas aģentūra McCann World Group ar darbu Kartupeļa ciltskoks (klients Latfood) un SIA Tritone Studio ar mūzikas video Soundarcade Hunt Royal (klients Soundarcade), saukārt otrās pakāpes jeb sudraba ordeni TV kategorijā saņēma aģentūra Guilty ar darbu Ir abonēšanas kampaņas TVC (klients – žurnāls IR).
Grafiskā dizaina kategorijā ar otrās pakāpes ordeņiem par labāko ilustrāciju tika apbalvoti Marita Stelpa ar darbu Animal Party flaijeris un radošā apvienība Miit ar darbu Miit (klients Miit), savukārt pirmās pakāpes ordeni saņēma reklāmas aģentūra !MOOZ ar darbu Zelta Zivtiņa Superkombo (klients Zelta Zivtiņa). Par labāko korporatīvo stilu otrās pakāpes jeb sudraba ordeņus ieguva aģentūra Young&Hungry par darbu HUGU (klients A.Dew) un SIA Rijada par darbu RIIJA (klients SIA Rija.lv), savukārt pirmās pakāpes jeb zelta ordeni – aģentūra Asketic par darbu Latvijas vizuālā identitāte Expo 2010 (klients Aerodium).
Ar sudraba ordeni par labāko izdevniecības darbu tika apbalvots Kārlis Stiģis ar darbu EnterTainment TrianaPark (klients grupa Triānas Parks), savukārt par labāko iepakojuma dizainu zelta ordenis tika piešķirts SIA Cita lieta par darbu pien-Dairy Spa iepakojums roku ziepēm (klients SIA Cita Lieta).
Kategorijā Digitālie risinājumi sudraba ordeni par mājaslapas izveidi saņēma aģentūra Cube par darbu Eksperiments 2.5 promiles, savukārt gan pirmās pakāpes ordeni, gan žūrijas priekšsēdētāja Sīmona Higbija speciālo balvu - Aita.lv un aģentūra Cube par darbu Homemade Homepage aita.lv (klients: Aita.lv). Ar sudraba jeb otrās pakāpes ordeni Digitālo risinājumu kategorijā tika apbalvots arī Voldemārs Dūdums par darbu IR Zīlītes (klients žurnāls IR).
2 speciālās balvas no papīra guru Antalis - Wacom grafiskās planšetes - saņēma visi 1. un 2. pakāpes ADwards ordeņu ieguvēji, kā arī Kristaps Epners par grafiskā dizaina darbu 90tie. Laikmetīgā māksla Latvijā (klients Laikmetīgas mākslas centrs) un Aleksandrs Bētiņš par darbu tiešā mārketinga kategorijā Attiecības atdzīvina (klients Tele2 Bizness).
DigitalGuru speciālo balvu - individuālajam līmenim atbilstošus datorkursus saņēma visi uzvarētāji darba uzdevumu kategorijā, kā arī aita.lv kategorijā Best of show. Speciālo balvu no Draugiem.lv saņēma SIA Media House un SIA Inovāciju serviss par darbu Kapteiņa Morgana mantinieku tests (klients Captain Morgan), savukārt Captain Morgan specbalvu kategorijā Best use of - magicFIB par darbu Fanu reiss.
Šogad festivālam tika iesniegts rekordliels darbu skaits – 217 darbi 15 dažādās kategorijās. Iesniegtos darbus vērtēja starptautiska žūrija 12 nozares profesionāļu sastāvā.