Citas ziņas

Paziņoti radošās izcilības festivāla ADwards uzvarētāji

Dienas Bizness,26.03.2011

Jaunākais izdevums

TV kategorijā pirmās pakāpes jeb zelta ADwards ordeņus saņēma reklāmas aģentūra McCann World Group ar darbu Kartupeļa ciltskoks (klients Latfood) un SIA Tritone Studio ar mūzikas video Soundarcade Hunt Royal (klients Soundarcade), saukārt otrās pakāpes jeb sudraba ordeni TV kategorijā saņēma aģentūra Guilty ar darbu Ir abonēšanas kampaņas TVC (klients – žurnāls IR).

Grafiskā dizaina kategorijā ar otrās pakāpes ordeņiem par labāko ilustrāciju tika apbalvoti Marita Stelpa ar darbu Animal Party flaijeris un radošā apvienība Miit ar darbu Miit (klients Miit), savukārt pirmās pakāpes ordeni saņēma reklāmas aģentūra !MOOZ ar darbu Zelta Zivtiņa Superkombo (klients Zelta Zivtiņa). Par labāko korporatīvo stilu otrās pakāpes jeb sudraba ordeņus ieguva aģentūra Young&Hungry par darbu HUGU (klients A.Dew) un SIA Rijada par darbu RIIJA (klients SIA Rija.lv), savukārt pirmās pakāpes jeb zelta ordeni – aģentūra Asketic par darbu Latvijas vizuālā identitāte Expo 2010 (klients Aerodium).

Ar sudraba ordeni par labāko izdevniecības darbu tika apbalvots Kārlis Stiģis ar darbu EnterTainment TrianaPark (klients grupa Triānas Parks), savukārt par labāko iepakojuma dizainu zelta ordenis tika piešķirts SIA Cita lieta par darbu pien-Dairy Spa iepakojums roku ziepēm (klients SIA Cita Lieta).

Kategorijā Digitālie risinājumi sudraba ordeni par mājaslapas izveidi saņēma aģentūra Cube par darbu Eksperiments 2.5 promiles, savukārt gan pirmās pakāpes ordeni, gan žūrijas priekšsēdētāja Sīmona Higbija speciālo balvu - Aita.lv un aģentūra Cube par darbu Homemade Homepage aita.lv (klients: Aita.lv). Ar sudraba jeb otrās pakāpes ordeni Digitālo risinājumu kategorijā tika apbalvots arī Voldemārs Dūdums par darbu IR Zīlītes (klients žurnāls IR).

2 speciālās balvas no papīra guru Antalis - Wacom grafiskās planšetes - saņēma visi 1. un 2. pakāpes ADwards ordeņu ieguvēji, kā arī Kristaps Epners par grafiskā dizaina darbu 90tie. Laikmetīgā māksla Latvijā (klients Laikmetīgas mākslas centrs) un Aleksandrs Bētiņš par darbu tiešā mārketinga kategorijā Attiecības atdzīvina (klients Tele2 Bizness).

DigitalGuru speciālo balvu - individuālajam līmenim atbilstošus datorkursus saņēma visi uzvarētāji darba uzdevumu kategorijā, kā arī aita.lv kategorijā Best of show. Speciālo balvu no Draugiem.lv saņēma SIA Media House un SIA Inovāciju serviss par darbu Kapteiņa Morgana mantinieku tests (klients Captain Morgan), savukārt Captain Morgan specbalvu kategorijā Best use of - magicFIB par darbu Fanu reiss.

Šogad festivālam tika iesniegts rekordliels darbu skaits – 217 darbi 15 dažādās kategorijās. Iesniegtos darbus vērtēja starptautiska žūrija 12 nozares profesionāļu sastāvā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radošās izcilības festivāla ADWARDS ceremonijā noskaidroti labākie reklāmas, dizaina un citu radošo industriju darbi.

Starptautiskas žūrijas vadībā tika izvērtēti dažādās radošajās disciplīnās tapuši 256 darbi, kopumā tika piešķirti 18 pirmās pakāpes ordeņi un 32 otrās pakāpes ordeņi.

Festivāla ADWARDS darbi tika iesniegti un vērtēti vairākās kategorijās: integrētās kampaņas, TV & radio, interaktīvie un digitālie risinājumi, drukas māksla & dizaina meistarība, preses un vides reklāma, zīmola stāsts, sabiedriskās attiecības, netradicionālā komunikācija, pasākumi un sponsorēšana, zīmola saturs un izklaide, radošās izcilības eksports.

Darbus vērtēja 15 žūrijas locekļi no 11 valstīm, intensīvākajām diskusijām notiekot klātienē Rīgā. Žūrijas prezidents – Huans Garsia Eskudero (Juan García-Escudero) no aģentūras TBWA ESPAÑA, kurš ir strādājis vairāku pasaules līmeņa festivālu žūrijās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Radošās izcilības festivāls Adwards 2018 izsludina darbu iesniegšanu

Monta Glumane,04.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau trīspadsmito gadu Latvian Art Directors Club (LADC) aicina radošo industriju pārstāvjus, talantus un meistarus iesniegt darbus starptautiskai profesionāļu žūrijai. Radošais izcilības festivāls «Adwards 2018» pieteikumus gaida līdz 12. augustam, informē festivāla rīkotāji.

««Adwards 2018» festivāla radošais uzstādījums aktualizē eksistenciālo jautājumu par mākslīgā intelekta ietekmi uz radošajām industrijām. Šogad svinēsim radošo prātu pārākumu un bezgalīgo potenciālu,» skaidro festivāla organizatore Annija Mežgaile. Radošās izcilības festivāls «Adwards» katru gadu iegūst jaunu vizuālo identitāti, kuru veido atšķirīgi autori. Šogad festivāla ideja un izstrāde ir digitālās aģentūras «CUBE» radošā direktora un partnera Mārča Miķelsona-Germa vadībā.

Darbus aicina iesniegt visus, kas rada «ar» un «caur» idejām – iepakojumu dizainerus, reklāmas profesionāļus, grafikas dizainerus, tekstu autorus, digitālos meistarus, fotogrāfus, mākslinieciskos direktorus, režisorus un operatorus, animatorus. Festivālā darbus vērtēs starptautiska žūrija 10 profesionāļu sastāvā, labākajiem darbiem piešķirot tradicionālos izcilības ordeņus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Rīkojot vērienīgu vides festivālu visai ģimenei, pateiksies par iedzīvotāju nopelniem atkritumu šķirošanā

Zaļā josta,24.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paralēli valstī ieviestajai šķiroto atkritumu apsaimniekošanas infrastruktūrai Zaļā josta rod veidus, kā vēl plašāku sabiedrības daļu iesaistīt atkritumu šķirošanā un atkritumu pārstrādes veicināšanā. Par vienu no efektīvākajiem veidiem atzīts darbs ar izglītības iestādēm, ar dažādām izglītojošām aktivitātēm un izklaides pasākumiem sekmējot jauniešu interesi par videi draudzīgu dzīvesveidu.

Paralēli iepakojuma un videi kaitīgu preču apsaimniekošanai, neatņemama Zaļā josta ikdienas sastāvdaļa ir sabiedrības vides izglītība. Un nozīmīga mērķgrupa ir bērni un jaunieši, kas ir atvērti jaunām zināšanām, labprāt apgūst jaunas iemaņas un visu skolā apgūto steidz pavēstīt mājiniekiem. Tāpēc uzņēmuma rīkotie otrreizējo izejvielu vākšanas konkursi mācību iestādēm ir viens no veidiem, kā ne tikai runāt un mācīt par pareizu rīcību ar atkritumiem, bet arī ir praktisks instruments, kā atkritumu šķirošanā atraktīvā veidā iesaistīt visu ģimeni.

“Šķiroto atkritumu savākšanas infrastruktūra ir pieejama visā Latvijā, tāpēc mūsdienās vairs nav objektīvu argumentu atkritumus nešķirot,” norāda Zaļā josta valdes priekšsēdētājs Jānis Lapsa. “Taču mūsu rīkotie konkursi skolēniem sniedz papildu iespēju savākt vēl vairāk vērtīgu otrreizējo izejvielu un šķūnīšos vai bēniņos gadiem krātos atkritumus pārvērst jaunos, otrreiz pārstrādātos izstrādājumos. Lai arī sabiedrības izpratne par atkritumu šķirošanas nepieciešamību ik gadu strauji aug, tomēr vēl joprojām iedzīvotājiem ir nepieciešams papildus stimuls izdarīt vides labā vēl vairāk,” atzīst J. Lapsa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau no nākamās nedēļas darbu sāks īpašais Positivus festivālam veltītais 360TV Positivus kanāls, kura programma šovasar būs sadalīta trīs lielos blokos, šodien vēstīja Lattelecom vadītājs Juris Gulbis.

Lattelecom sadarbību ar Positivus festivāla rīkotājiem sāka pirms trīs gadiem, piedāvājot arī īpašo festivālam veltīto televīzijas kanālu.

Šoreiz pirms festivāla četrus raidījumus vadīs Andris Freidenfelds, kā arī būs skatāmi labākie ieraksti no pagājušā gada festivāla. Kad sāksies festivāls, tad 360TV Positivus piedāvās tiešraides no koncertiem un festivāla notikumu apskatus, kā arī būs stāsti par mūziku, bet vēl divas nedēļas pēc tam, kad festivāls jau būs beidzies, televīzijas kanāls piedāvās noskatīties labākos koncerta ierakstus un labākos notikumus no festivāla, stāstīja Gulbis.

Positivus festivāla rīkotājs Ģirts Majors akcentēja, ka festivālam ir svarīga šī televīzija, jo tas ļauj daudz vairāk cilvēku sekot līdzi festivālam. «Pirms pāris gadiem vienīgā televīzijā skatītākā mūzikas pārraide bija Jaunais vilnis. Prieks, ka tagad tas ir Positivus festivāls,» sacīja Majors. Pagājušā gada pieredze liecina, ka 360TV Positivus līdzi sekojusi katra ceturtā mājsaimniecība.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojas festivālu laiks, tāpēc biznesa portāls db.lv vēlējas noskaidrot, cik tirgotājiem un ēdinātājiem var izmaksāt piedalīšanās divu lielāko Latvijas mūzikas festivālu «Summer Sound» un «Positivus» tirdziņos.

Vasaras mūzikas un kultūras festivāla «Positivus» pārstāve portālu db.lv informēja, ka pasākuma organizatori katru gadu saņem daudz pieteikumu ar interesi tirgoties festivāla teritorijā, tomēr organizatori rūpīgi atlasot izvērtē katru pieteikumu un izvēlas tos, kas piestāv festivālam.

Vēl viens no kritērijiem ir tas, lai festivālā būtu pieejams iespējami plašs sortiments. Būtiska ir arī uzņēmēju reputācija, jo, kā paskaidro festivāla pārstāve, organizatoriem ir svarīgi, lai festivāla viesi saņemtu kvalitatīvu servisu.

«Positivus» festivālā uzņēmēji var pieteikties divās kategorijās - ēdināšanai un smukumlietu tirdziņā. Ēdināšanas zonas ir dažādas, kas nodrošina iespēju piedalīties kā lielam ēdinātājam, tā arī mājražotājam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lielāko mūzikas festivālu "Positivus" un "Summer Sound" rīkošana pašlaik norit pēc plāna un to organizatori cer, ka pasākumi, neraugoties uz pašreizējo Covid-19 uzliesmojumu, notiks paredzētajā laikā.

"Līdz festivālam ir četri mēneši, tādēļ šobrīd izsludinātie ierobežojumi tos tiešā veidā neskar. Protams, ka mēs vērojam vispārējo situāciju visā pasaulē un, ja tā pasliktināsies un ierobežojumi tiks pagarināti, mēs attiecīgi uz to reaģēsim.Tāpat ir jāņem vērā, ka mūsu situācija būs atkarīga no situācijas ārvalstīs," biznesa portālam db.lv sacīja festivāla "Positivus" rīkotājs Ģirts Majors. Festivāls Salacgrīvā plānots no 17. līdz 18. jūlijam.

"Līdz ārkārtas situācijai valstī mums bija otrs labākais biļešu pārdošanas rādītājs. Protams, pēc ārkārtas situācijas izziņošanas biļešu pārdošanas rādītāji ir ievērojami kritušies," atzīst "Positivus" rīkotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā esošo situāciju valstī, uz 2021.gada vasaru pārcelts Liepājā notiekošais festivāls "Summer Sound", informēja festivāla organizatoru pārstāve Alise Pabērza.

Plānots, ka festivāls notiks nākamā gada 23. un 24.jūlijā, saglabājot visu līdz šim izziņoto programmu.

Festivāla organizators Uldis Pabērzis pauda, ka tika cerēts uz pozitīvāko iznākumu un, ka desmitais festivāls "Summer Sound" šogad varēs norisināties kā ierasts, tomēr tika pieņemts lēmums festivālu pārcelt uz nākamā gada vasaru, "jo nav nekā cita svarīgāka par visu mūsu līdzcilvēku drošību un veselību".

Šī vasara bez Positivus 

Mūzikas festivāls "Positivus", kam 17.un 18.jūlijā bija jānotiek Salacgrīvā, pārcelts uz 2021.gadu,...

Viņš skaidroja, ka kopš pirmajām runām par iespējamo pasākumu norises aizliegumu šajā vasarā, festivāla rīkotāji ir visu laiku paralēli strādājuši pie alternatīviem festivāla norises scenārijiem, lai vienotos par labākajiem risinājumiem ar māksliniekiem un festivāla atbalstītājiem, un varētu sniegt apmeklētājiem iespējami precīzāku un pilnīgāku informāciju par festivāla pārcelšanu uz nākamo gadu.

Pēc festivāla rīkotāja paustā, ieguldītais darbs ir rezultējies tajā, ka pašlaik visi šajā gadā apstiprinātie festivāla mākslinieki ir piekrituši uzstāties arī 2021.gada festivālā, tādējādi ļaujot pilnībā saglabāt festivāla mākslinieku programmu.

Vienlaikus tika uzsvērts, ka visas iegādātās biļetes uz festivālu ir derīgas un ar tām nav jāveic nekādas papildu darbības, lai varētu apmeklēt festivālu "Summer Sound" 2021.gadā.

Precizējošas detaļas par festivāla norisi 2021.gadā tiks paziņotas laika gaitā, pauda Pabērza.

Festivāla mākslinieku programmā līdz šim jau bija izziņots franču dīdžeja Kungs, DJ "Regard", dīdžeju duets "Ofenbach", grupa "Mumiy Troll", "Musiqq", "Jumprava", Singapūras Satīns un citas.

Kā ziņots, apmeklētāju drošības dēļ arī festivāls "Positivus", kam bija jānotiek 17.jūlijā un 18.jūlijā Salacgrīvā, pārcelts uz 2021.gadu, savā kontā sociālajā tīklā "Facebook" paziņojis festivāla direktors Ģirts Majors.

Paziņojumā norādīts, ka ārkārtas situācijas laikā pasaule ir pilnībā mainījusies un dažādas grūtības piedzīvo ikkatrs. Tas viss notiekot laikā, kad daļa cilvēku cīnās par līdzcilvēku dzīvību. Majors uzsver, ka paziņojuma rakstīšana ir grūtākais, ko nācies darīt festivāla 15 gadu pastāvēšanas laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ventspils ventus uzteic starptautiskā reklāmas festivālā

,01.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ventspils ventu kampaņa ieguvusi sudraba godalgu starptautiskajā Kijevas reklāmas festivālā.

Ventu kampaņa startēja PR kampaņu kategorijā, kurā kopumā bija pieteikti un savā starpā konkurēja 68 projekti, informē Ventspils dome. 13. starptautiskais Kijevas reklāmas festivāls norisinājās Odesā no 23. līdz 26. maijam un ir prestižākais reklāmas jomas pasākums uz austrumiem no Baltijas, apgalvots paziņojumā. Tajā tika iesniegti 1700 darbi 11 kategorijās no 14 valstīm. Festivāla darbus izvērtēja deviņas neatkarīgas starptautiskas žūrijas, kurās darbojās mārketinga jomas profesionāļi no Rietumeiropas valstīm, Baltijas valstīm, Krievijas, Ukrainas un Baltkrievijas. Festivālā dominēja produktu un sociālās kampaņas, un Ventspils pilsētas kampaņa bija vienīgā no festivālā iesniegtajiem darbiem, kas popularizēja pilsētu kā zīmolu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biļešu tirdzniecības apjomi liecina, ka šogad būs apmeklētākais Summer Sound festivāls, informē festivāla rīkotāji.

Pērn uz festivālu Liepājā tika pārdoti aptuveni 25 tūkstoši biļešu.

Reģionālais portāls ReKurZeme iemūžinājis, kā tiek iekārtota pasākuma teritorija (fotogrāfijas raksta galerijā).

Festivāla pirmās dienas kulminācija būs grupas Prāta vētra koncerts - īpašs ar to, ka šī būs vienīgā grupas uzstāšanās festivālos Latvijā šovasar, tāpēc festivāla organizatori lielo publikas atsaucību skaidro arī ar šo faktu.

Organizatori brīdina, ka piektdien, 12.jūlijā, uz Rīgas - Liepājas šosejas gaidāma liela automašīnu plūsma un sastrēgumi. Turklāt ceļu uz Liepāju paildzina remonts posmā starp Skrundu un Liepāju, tāpēc festivāla rīkotāji iesaka ceļu caur Aizputi, lai ietaupītu aptuveni vienu stundu laika.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan festivāla Positivus apmeklētāju skaits katru gadu pieaug, tā organizatori neplāno paplašināt festivāla teritoriju Salacgrīvas Zvejnieku parkā. Nedaudz varētu tikt paaugstinātas biļešu cenas un festivāls varētu kļūt garāks. Iespējams, ka nākamgad festivāla ilgums varētu būt trīs dienas šobrīd esošo divu dienu vietā - Positivus nākamgad varētu sākties jau ceturtdienā, preses konferencē norādīja Positivus Festival organizators Ģirts Majors.

Šogad festivāla pirmajā dienā tā apmeklētāju skaits bija nedaudz mazāks nekā 20 000, kas bija par aptuveni vienu tūkstoti vairāk nekā pērnā gada festivālā Positivus. Abu dienu apmeklētības dati tiks paziņoti vēlāk, pēc festivāla medijiem norādīja Ģ. Majors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivāls «Positivus» nākamgad būs saīsināts, jo trīs dienu pasākums atspoguļojas augstākās biļešu cenās, pastāv sezonālo koncertu konkurence, kā arī lielākā daļa apmeklētāju iepriekšējos gados izvēlējušies to apmeklēt tieši divas, nevis visas trīs dienas, sacīja festivāla organizators Ģirts Majors.

Viņš skaidroja, ka, saīsinot festivāla norisi, tas kļūs pieejamāks plašākai publikai, jo muzikālā satura kvantitāte atspoguļojas biļešu cenās, kā rezultātā, tas ir «jutīgs moments pasākumu tirgū».

Tāpat Majors uzskata, ka, atgriežoties pie agrākā divu dienu koncepta, tas kļūs saturiskāks. Festivāla rīkotāju statistika esot uzrādījusi, ka cilvēki pēdējo gadu laikā lielākoties apmeklē vien divas, nevis visas trīs dienas, kas liek secināt, ka trīs dienu festivāli bijuši par garu.

Taujāts, vai aizvadītā gada festivāls uzņēmumam radījis zaudējumus, Majors teica, ka šis bizness vienmēr ir sezonāls. «Ir koncerti, kas ir ļoti veiksmīgi un tādi, kas nav tik veiksmīgi. Tas pats ir ar festivāliem. Mums ir svarīgi, lai vidējā līkne ir stabila. Tas nav pirmais gads, kad festivāls guvis zaudējumus. Bet, ja mēs skatītos tikai no peļņas viedokļa, tad festivālu nekad nebūtu sākuši. Pēc viena gada nevar izdarīt ilgtermiņa secinājumus,» pauda «Positivus» rīkotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Pēc tam kad vēl divas alus darītavas paziņoja, ka tehnisku sarežģījumu dēļ nevarēs Latvijā ievest savu alu, esam pieņēmuši nepatīkamo, taču vienīgo atbildīgi pareizo lēmumu un šīs nedēļas nogalē plānotais amatalus festivāls "Riga Craft Beer Weekend" tiek atcelts," informē festivāla organizators un biedrības "Alus brālība" vadītājs Andrejs Šikors.

Sarežģījumi ar alus ievešanu Latvijā un tā piedāvāšanu degustācijām amatalus festivālā radušies darītavām, kas uz Rīgu brauca no valstīm ārpus Eiropas Savienības.

"Esošais normatīvais regulējums strikti nosaka kārtību, kādā valstī drīkst ievest akcīzes preces. Ir jābūt akcizētās preces nosūtītājam, juridiskai personai, kas nodrošina tās atmuitošanu, uzglabāšanu, realizāciju un garantē akcīzes nodokļa nomaksu. Vest alu tiešā ceļā no darītavas uz festivāla norises vietu nedrīkst. Aizvadītajā gadā, kad amatalus festivāls "Riga Craft Beer Weekend" notika pirmo reizi, visu formalitāšu kārtošanu uzņēmās organizators. Juridiski mēs kļuvām par festivālā piedāvātā alus īpašnieku, kas nodrošināja arī visu nodokļu nomaksu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Festivāls Liepājā pulcē fanu tūkstošus; garās rindas liek vilties

Sandra Dieziņa,15.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā notikušais mūzikas festivāls LMT Summer Sound pulcēja pasaules līmeņa māksliniekus un tūkstošiem mūzikas fanu.

Laika apstākļi lutināja festivāla apmeklētājus un mūziķus abas dienas. Pirmajā dienā, kuras kulminācija bija Prāta Vētras koncerts uz LMT skatuves un uguņošana pludmalē, parādīja, ka populārā grupa spēj pulcēt vislielāko fanu pūli Latvijā. Arī amerikāņu soula, fanka un repa mūziķis Aloe Blacc pulcēja vairākus tūkstošus skatītāju, un mākslinieks atzina, ka viņam ļoti iepatikusies Liepāja. Savukārt Cēsu alus skatuves programma noslēdzās ar emocionālu The Sound Poets koncertu, bet pludmalē dejas turpinājās līdz rīta gaismai. Festivāla pirmo dienu apmeklēja gandrīz 20 000 cilvēku. Tiesa, festivāla rīkotāji atvainojās tiem apmeklētājiem, kuri neredzēja Prāta vētras koncerta sākumu, jo daļa apmeklētāju uz festivāla norises vietu ieradās vēlu, tāpēc pie ieejām veidojās garas rindas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Positivus organizētāji cer: drīz pienāks diena, kad festivāla biļetes tiks izpirktas visas

LETA,13.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Positivus festivāls, kas šovasar Salacgrīvā norisinājās jau septīto gadu, bet pirmo reizi piedāvāja programmu trīs dienu garumā, nav bijis tālu, lai būtu izpārdots, tādēļ festivāla organizētājs Ģirts Majors cer, ka jau drīz pienāks diena, kad festivāls būs izpārdots.

Ģ. Majors stāstīja, ka ir apmierināts ar 30 tūkst. apmeklētāju skaitu šajā vasarā. Šovasar festivālā tika sasniegts tāds apmeklētāju skaits, kāds tika prognozēts, un tas ir aptuveni tāds pats, kāds bija pagājušajā gadā.

«Skatītāju skaits nav mazāks. Skaits, uz ko mēs skatāmies, ir dienas un kopējais festivālu dienu apmeklētāju skaits. Lielākā daļa cilvēku biļetes pirka uz visām festivāla dienām - tā tas bija divu dienu festivālam, un tā tas ir arī trīs dienu festivālam. Cilvēku apmeklējums visās festivāla dienās bija līdzīgs, piektdienā un svētdienā bija nedaudz mazāk, bet sestdienā bija visvairāk,» sacīja festivāla rīkotājs, pieminot, ka līdzīgi ir pasākumos jebkurā valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 18.līdz 21.novembrim Rīgā notiek ikgadējais gaismas festivāls Staro Rīga, kura devīze šogad ir Gaismu sauca... Latvijas māju sajūtu meklējot.

Festivālā būs skatāmas četras gaismu instalāciju programmas: festivāla pamatprogramma Latvijas māju sajūtu meklējot, starptautiskā projekta Baltic Light Chain (Baltijas gaismas ķēde) darbu programma, līdzdalības akcijas Rīgas karnevāls gaismas instalācijas un 2014. gada festivālā uzsāktā ārvalstu gaismas festivālu starptautiskā programma.

Festivāla rīkotāji laikā no 18.novembra līdz 21.novembrim aicina ikvienu rīdzinieku veidot gaismas instalācijas savos namu logos, lietojot dažādas gaismas tehnikas, lai svētku noskaņojums pārņemtu visu pilsētu. Rīdzinieki, kas izgaismos savus logus, varēs reģistrēt savus darbus interkatīvā kartē festivāla laikā www.staroriga.lv.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Pestivala rīkotāji naudu sola atgriezt gada laikā; PTAC gaida paskaidrojumus

Žanete Hāka,19.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nenotikušā festivāla Pestivals organizētāji SIA Ideju parks sola naudu biļešu pircējiem atdot gada laikā, savukārt Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) uzskata, ka viena gada termiņš nav adekvāts.

Jāatgādina, ka festivāls Pestivals bija paredzēts 12. un 13. jūlijā Mežaparkā, tomēr aptuveni nedēļu pirms norises laika Mežaparka apsaimniekotājs SIA Rīgas meži izplatīja paziņojumu, ka pasākums nenotiks. Uzņēmums skaidroja, ka jau pērn, organizējot pasākumu, SIA Ideju parks pieļāva būtiskas organizatoriskas kļūdas, piemēram, netika laicīgi veikta samaksa par apsardzes firmas pakalpojumiem, kā rezultātā apsardzes darbinieki neieradās savlaicīgi, kā arī ar lielu kavējumu tika veikta samaksa par pasākumam iznomāto Lielās estrādes teritoriju. Tādēļ starp festivāla rīkotājiem un SIA Rīgas meži radās nopietnas domstarpības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Food Union investēs 11,1 miljonu eiro un centralizēs Rīgas ražotnes

Rūta Lapiņa,05.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piena pārstrādes uzņēmums «Food Union» investēs kopumā 11,1 miljonu eiro, lai tuvāko divu gadu laikā izveidotu svaigo piena produktu Izcilības centru, informē «Food Union» sabiedrisko attiecību vadītāja Linda Mežgaile.

Izcilības centra izveide paredz jauna ražošanas ceha būvniecību 2 miljonu eiro apmērā, jaunu ražošanas iekārtu iegādi 2,85 miljonu eiro apmērā ar mērķi izstrādāt jaunus un inovatīvus produktus un paplašināt produktu piedāvājumu, kā arī visas ražošanas Rīgā koncentrāciju vienuviet, proti, AS «Rīgas piena kombināts» teritorijā. SIA «Rīgas piensaimnieks» ražošanas pārvietošanā uz AS «Rīgas piena kombināts» teritoriju un AS «Rīgas piena kombināts» esošās infrastruktūras modernizācijā tiks investēti 6,25 miljoni eiro.

««Food Union» orientācija uz produktu inovācijām un mūsdienīgām ražošanas tehnoloģijām ir bijusi kopš tā dibināšanas 2011.gadā, kad uzņēmums gada laikā investēja vairāk nekā 30 miljonus eiro jaunu ražošanas iekārtu iegādē. Tagad, sešus gadus vēlāk, uzņēmums ir nobriedis nākamajam lielajam solim investīciju plānā, kas paredz Rīgas ražotņu centralizāciju un Izcilības centra izveidi, lai turpinātu būt produktu inovāciju līderi svaigo piena produktu kategorijās,» stāsta AS «Rīgas piens kombināts» valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Positivus festivālam izveidota mobilā aplikācija

,11.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Positivus festivāls kļuvis par pirmo festivālu Latvijā, kam tapusi viedtālruņu festivāla mobilā aplikācija.

Mobilais operators Tele2 kopā ar Positivus ir izstrādājis īpašu festivāla aplikāciju Apple viedtālruņiem, un viedtālruņiem ar Android operētājsistēmu. Viedtālruņu skaits tirgū strauji palielinās, tāpēc, domājot par festivāla apmeklētāju ērtību, ir radīta aplikācija, kas apkopo visu informāciju par festivālu un tā norisi, informē Līga Andžāne, Positivus Festival sabiedrisko attiecību speciāliste.

Positivus aplikācijā atrodama pilna festivāla programma un apraksts par māksliniekiem, teritorijas karte, informācija par telšu pilsētiņu un autostāvvietu, festivāla noteikumus, atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem, festivāla Twitter plūsma, interaktīva spēle draugiem, brīdinājums par tālruņa baterijas izlādēšanos, kā arī citas lietas. Lai nepalaistu garām interesējošo grupu uzstāšanās un filmu seansus, festivāla aplikācijā iespējams izveidot un saglabāt personīgo festivāla programmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ar Staro Rīga gaismas objektu atklāts Āzijas lielākais gaismas festivāls

Dienas Bizness,04.03.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Latvijas gaismas mākslinieku radošās apvienības I Did It interaktīvā gaismas mākslas objekta Emogrāfs ceremoniālu iedarbināšanu piektdien Singapūrā atklāts Āzijas lielākais gaismas festivāls i Light Marina Bay.

Dažas dienas pirms gaismas festivāla sākuma tā rīkotāji izvēlējās, ka tieši Emogrāfs būs centrālais gaismas mākslas objekts festivāla atklāšanas ceremonijā un simboliski atklās trīs nedēļas ilgos gaismas svētkus Singapūrā.

i Light Marina Bay atklāšanas ceremonijā kā pirmais Emogrāfa ierīci izmēģināja Singapūras Nacionālās attīstības ministrs Lorenss Vongs, tādejādi iededzot pirmās gaismas un paziņojot par festivāla sākumu.

Emogrāfa dalība festivāla atklāšanas ceremonijā no rīkotāju puses līdz šim tika rūpīgi glabāta kā īpašs pārsteigums.

Latvijas autoru darbs Singapūras gaismas festivālā būs aplūkojams uz Marinas līča pilsētas mākslas galerijas fasādes visu tā norises laiku no 4. līdz pat 27. martam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

BILDĒM 30. gadi!

Dienas Bizness,10.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piedāvājot astoņus dažādu žanru koncertus un trīs izstādes, 30. jubilejas gadu šoruden atzīmēs senākais mūzikas un mākslas festivāls Latvijā – BILDES, informē festivāla organizatori.

Festivāla koncerti notiks mūzikas klubā Kaļķu vārti un Rīgas Kongresu namā laikā no 21. oktobra līdz 29. novembrim. Mūzikas cienītājus tradicionāli priecēs folkmūziķi, jaunie dziesminieki, kā arī pašmāju blūza un džeza mūziķi. Uz BILŽU skatuves būs iespēja vērot arī jaunos mūzikas censoņus un festivāla veterānus. Neizpaliks arī radošo personību uzstāšanās un koncerts pašiem mazākajiem, kurā piedalīsies daudzi Latvijā populāri bērnu muzikālie kolektīvi. Jāpiebilst, ka īpašs būs koncerts Ielūdz BILŽU mūziķi un viņu bērni, kurā uz skatuves kāps arī mūziķu atvases, kuras kopā ar vecākiem augušas festivālā BILDES - sākot ar pirmajiem nedrošiem solīšiem līdz pat nopietni vērā ņemamiem muzikālajiem sasniegumiem. Katram no viņiem ir savs stāsts, kas veidojies festivāla nometnēs, koncertos un aizskatuvē. Šogad mūziķi un viņu bērni kāps uz skatuves kopā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas aģentūra “McCANN Rīga” par kampaņu “Izcila vieta atkritumu poligonam” prestižajā starptautiskā radošuma konkursā “Golden Drum”, saņēmusi zelta godalgu, informēja “McCANN Rīga” radošais direktors Valters Jonāts.

Pēc “Getliņi EKO” pasūtījuma tapusī sabiedrības izglītošanas kampaņa par atkritumu samazināšanu šogad jau ir saņēmusi vairākas balvas, tostarp komunikācijas konkursā “Mi:t&Links Baltic Communication Awards 2023”, “Baltic Best” un radošās izcilības festivālā “ADwards”.

“Veidojot radošos konceptus, balvas nav mērķis, mērķis ir klienta kampaņas rezultāti. Vienlaikus pētījumi liecina, ka ir tieša saistība apbalvojumiem un rezultātiem, jo apbalvotākās kampaņas parasti ir tās, kas spējušas sasniegt augstākus rezultātus. Turklāt panākumu gadījumā ieguvējs ir gan klients, gan aģentūra,” saka Jonāts.

Festivāls “Golden Drum Festival” tika dibināts 1993. gadā ar mērķi pulcēt radošos darbiniekus no dažādām, tolaik bieži dēvētām par jaunās Eiropas, valstīm. Festivāls dažādos veidos vēlējās iedvesmot un rosināt radošo domāšanu un aicināt uz pozitīvām pārmaiņām. “Golden Drum” festivāls ir iekļauts prestižajā WARC reitingā līdzās Kannu festivālam un citiem konkursiem. Šogad festivālā piedalījās aģentūras no 40 valstīm - Norvēģijas, Somijas, Dānijas, Zviedrijas, Čehijas, Polijas un daudzām citām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad festivālu Positivus apmeklējuši aptuveni 30 000 cilvēku, aģentūrai LETA sacīja festivāla rīkotājs Ģirts Majors.

Viņš skaidroja, ka līdzīgi kā iepriekšējos gados, vislielākais apmeklētāju pieplūdums festivālā bija sestdien. Arī aptuvenais festivāla apmeklētāju skaits esot sasniedzis rīkotāju plānotos 30 000.

«Apgalvojumi, ka festivāls vairs nenotiks, ir baumas. Būtiski, ka no malas ir daudz šaubu un neobjektīvu priekšstatu. Taču pašiem apmeklētājiem nav šaubu - festivāls noticis kā vajag, un tā nebūs pēdējā reize,» sacīja Majors.

Viņaprāt, festivāla līmenis salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, ir audzis. Majors arī skaidroja, ka ir grūti paredzēt kopējo apmeklētāju skaitu, jo teju trešdaļa savu lēmumu par ierašanos pieņem tikai nedēļu pirms festivāla norises. Uz to norādot biļešu tirdzniecības statistika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Atcelta Elijas Gouldingas uzstāšanās Positivus festivālā

LETA,12.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Positivus festivāla rīkotāji saņēmuši ziņu, ka dziedātāja Elija Gouldinga aizvadītajā nedēļas nogalē ir saskārusies ar ievērojamām veselības problēmām, tādēļ ārsti viņai likuši atcelt visas drīzumā paredzētās uzstāšanās, to skaitā uzstāšanos Positivus festivālā, informēja Positivus komunikācijas vadītāja Līga Andžāne.

«Šķiet, festivālam nevar būt sliktākas ziņas, kā zaudēt kādu no programmā paredzētajiem māksliniekiem, īpaši, ja tas noticis tik īsi pirms festivāla norises, tomēr cilvēciski mēs sūtām vissirsnīgākos laba vēlējumus māksliniecei, novēlam pēc iespējas ātrāk atveseļoties un atgriezties uz skatuves,» pauda festivāla rīkotājs Ģirts Majors.

Saistībā ar šo notikumu Positivus piektdienas programmā būs izmaiņas.

Visticamāk, Gouldingas vietā uz festivāla lielās jeb Lattelecom skatuves uzstāsies britu producents, solo mākslinieks un dīdžejs Marks Ronsons, mikroblogošanas vietnē Twitter vēsta Ģ. Majors. Patlaban festivāla programmā Ronsonam tajā pašā vakarā, proti, piektdien ir paredzēta uzstāšanās ar dīdžeja setu uz festivāla otrās jeb Nordea skatuves.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada Glastoberijas festivālā, kurā pirmās mūzikas grupas uzstāsies tikai piektdien, jau pulcējušies simtiem tūkstoši cilvēku, vēsta pasaules mediji.

Kopumā 2013. gada festivālam bija pieejami 135 tūkst. biļešu, un paredzams, ka lielākā daļa biļešu īpašnieku ieradušies festivālā jau ceturtdien.

Vienas biļetes cena festivālā maksā aptuveni 170 latus, tomēr tās visas tika izpirktas vienas stundas un 40 minūšu laikā, kas ir nebijis biļešu «izķeršanas» ātruma rekords Glastoberijas festivālā.

Kopumā Glastonberijā mūziķi uzstāsies uz 53 skatuvēm. Šogad festivālā uzstāsies, piemēram, Arctic Monkeys, The Rolling Stones, Primal Scream, Niks Keivs un The Bad Seeds, Smashing Pumpkins, Elviss Kostello, The XX, Public Enemy, kā arī tibetiešu mūku koris un Latvijas Prāta Vētra, kas uzstāsies sestdien.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Positivus vienā nedēļas nogalē «nokurina» 2 miljonus eiro

Kristīne Stepiņa,01.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī būs divpadsmitā vasara, kad Salacgrīvu ieskandinās Positivus festivāls, pulcējot aptuveni 30 tūkstošus klausītāju gan no Latvijas, gan tuvākajām Eiropas valstīm, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Pasākuma idejas autors un organizators Ģirts Majors būs sarūpējis īpašus publikas «magnētus» – austrāliešu mūziķi Niku Keivu (Nick Cave) un britu elektronikas avangardistus – grupu The Prodigy.

Lai arī konkurence starp festivāliem pasaulē saasinās un mākslinieku honorāri aug, G. Majors uz festivāla attīstību raugās visnotaļ optimistiski, cenšoties turēt augstu kvalitātes latiņu un prognozējot Positivus ilgdzīvotāja statusu.

Fragments no intervijas

Vienpadsmit gados Positivus ir kļuvis par vērienīgāko brīvdabas festivālu Baltijā. Kas ir tā veiksmes pamatā?

Ir festivāli, kuri pulcē lielāku cilvēku skaitu, taču satura ziņā šis noteikti ir vērienīgākais Baltijā. Arī izmaksu ziņā. Tā budžets ir aptuveni divi miljoni eiro. Šāda nauda tiek «nokurināta» vienā nedēļas nogalē. (Smaida.)

Komentāri

Pievienot komentāru