Lidosta Rīga nav atlikusi plānu par pasažieru termināļa paplašināšanu un patlaban tiekot izstrādāts tehniskais projekts, atzina jaunais lidostas vadītājs Aldis Mūrnieks.
Runājot telekanāla LNT raidījumā 900 sekundes viņš norādīja, ka esošais lidostas terminālis ir piemērots līdz 3,5 miljoniem pasažieru gadā un pašlaik ir par mazu. A. Mūrnieks norādīja, ka savukārt peronu un lidmašīnām nepieciešamās infrastruktūras būvdarbi uzsāksies nākamā gada maijā.
Svarīga loma lidostas nākotnes attīstības plānos ir nacionālajai aviokompānijai airBaltic, norādīja A. Mūrnieks.
Db.lv jau vēstīja, ka akcionāru sapulcē pirmdien lidosta Rīga valdes priekšsēdētāja amatā apstiprināts A. Mūrnieks. Viņš lidostas valdes priekšsēdētāja pienākumus pildīja pēc tam, kad satiksmes ministrs Aivis Ronis izteica neuzticību Arnim Luhsem.
Satiksmes ministrs A. Luhsem pārmeta, ka viņš nav spējis panākt sadarbību ar nacionālo lidsabiedrību airBaltic.
Tāpat lidostai neesot izdevies piesaistīt jaunus pārvadātājus un galamērķus, kavējas lidostas rekonstrukcija par Kohēzijas fonda līdzekļiem. Vairākus desmitus miljonu vērtā būvniecības konkursa norise vairākkārt apstrīdēta Iepirkumu uzraudzības birojā, un pēdējā no sūdzībām tiek skatīta šodien.
Šā gada septembrī lidosta Rīga apkalpoja vairāk nekā nekā 447 tūkstošus pasažieru (pērn – 481 tūkst. pasažieru), bet šā gada pirmajos deviņos mēnešos – vairāk nekā 3,7 milj. pasažieru. Kopumā pērn lidosta apkalpoja vairāk nekā 5,1 milj. pasažieri, kas ir līdz šim lielākais skaits lidostas vēsturē. No Rīgas lidostas iespējams doties uz 79 galamērķiem.