Šogad lielākā Latvijas laikraksta Dienas bizness un pārdošanas konsultāciju uzņēmuma Mercuri International rīkotajā konkursā Pārdošanas Tīģeris 2007 uzvarēja mēbeļu ražošanas uzņēmuma De novo valdes loceklis Ingemārs Liakovičus.
Jau trešo gadu pēc laikraksts Dienas bizness un kompānija Mercuri International rīko gada pasākumu pārdošanas vadībā, kas reizē ir arī konkurss – Pārdošanas Tīģeris 2007, pasniedzot Gada balvu pārdošanas vadībā.
Konkursa mērķis ir atrast un izcelt tos vadītājus, kuri ar savām zināšanām un aktīvu rīcību ir nodrošinājuši mērķtiecīgu pārdošanas darbu, sasniedzot izcilus pārdošanas rezultātus.
Iepriekšējo konkursa Pārdošanas Tīģeris rīkošanas pieredze rāda, ka Latvijā ir ļoti daudz mērķtiecīgu un talantīgu pārdošanas vadītāju, bet galvenais - viņi ir gatavi dalīties pieredzē un par saviem panākumiem runāt arī ārpus sava uzņēmuma robežām.
Šogad konkursa finālam tika izvirzīti 6 pretendenti:
- dzērienu ražošanas uzņēmuma Cēsu alus pārdošanas un mārketinga direktors Gustavs Zatlers;
- mēbeu ražošanas uzņēmuma De novo valdes loceklis Ingemārs Liakovičus;
- valodu apmācības programmu tirgotāja M.A.R.I.D.I. mārketinga direktors Deniss Razžigajevs;
- celtniecības materiālu pārdošanas kompānijas Maxit tirdzniecības un marketinga direktors Gatis Pikšs;
- SEB Unipensija Atklātā pensiju fonda izpilddirektore Dace Brencēna;
- lauksaimniecības tehnikas un dārzkopības preču tirdzniecības uzņēmuma Silja valdes priekšsēdētāja Silva Jeromanova-Maura.
Konkursa finālisti tika vērtēti pēc septiņiem kritērijiem; pārdošanas apjoma pieaugums, jaunu pārdošanas kanālu izveidošana, veiksmīga ieiešana jaunos tirgos, tirgus daļas pieaugums, klientu apmierinātības un lojalitātes pieaugums, klientu orientācijas veicināšana, pārdošanas un klientu apkalpošanas sistēmas pilnveidošana.