Lidsabiedrība Brussels Airlines Rīgas lidostā piedāvās lielākas iespējas atpūtas braucienu interesentiem, jo Briselē būs pieejami jauni savienojumi ar galamērķiem, uz kuriem Latvijas nacionālā lidsabiedrība airBaltic nelido, šodien preses konferencē atzina kompānijas viceprezidents e-komercijas jautājumos Eiropā, Beniluksa valstīs uz Ziemeļamerikā Ksavjē Lagardēns.
Sarunas ar lidsabiedrību Brussels Airlines par ienākšanu Rīgas lidostā bijušas ilgstošās, atzina Satiksmes ministrijas, lidostas un lidsabiedrības pārstāvji. Satiksmes ministrijas Aviācijas departamenta direktors Arnis Muižnieks uzskata, ka, ienākot Rīgā, Brussels Airlines aizpildīs to iztrūkumu, kāds līdz šim bijis Briseles maršrutā. Viņš norādīja, ka tagad, piedāvājot jaunus lidojumus sešreiz nedēļā, tiks uzlabota pakalpojuma kvalitāte šajā maršrutā. Muižnieks uzskata, ka te nevajadzētu runāt par nevajadzīgu konkurenci, bet gan par sadarbību, kas dos pievienoto vērtību.
Lagardēns norādīja, ka lidsabiedrība piedāvā plašu pakalpojumu klāstu no Briseles lidostas, tai skaitā divus maršrutus uz ASV, 19 uz Āfriku un 60 Eiropā. Pērn kompānija apkalpojusi sešus miljonus pasažieru, un šogad to pieaugums katru mēnesi rakstāms ar divciparu skaitli. Lagardēns atzina, ka nākamgad plānots vēl straujāks pasažieru skaita pieaugums. Viņš arī atzīmēja, ka kompānija šogad ir uzlabojusi noslodzes indeksu. Lidsabiedrības mērķis esot paplašināt lidojuma tīklu Eiropā, turklāt piedāvājot pakalpojumu par zemām cenām. Piemēram, uz un no Briseles varēšot lidot, sākot no 69 eiro. Lidsabiedrības mērķis esot piedāvāt individuālāko pakalpojumu, lai lidojums būtu patīkams, ko ne vienmēr varot teikt par citu lidsabiedrību pakalpojumiem. Kā viens no būtiskākajiem mērķiem, kāpēc lidsabiedrība Rīgā sākusi strādāt ziemas periodā, tika minēts fakts, ka Latvija no janvāra pārņems prezidentūru Eiropas Savienībā.
Minot lidsabiedrības priekšrocības, tika nosaukti gan papildu bonusi, ko tā piedāvāšot, gan fakts, ka par bagāžu nav jāmaksā, ja pasažierim ir tikai rokas bagāža. Tāpat vairākkārt tika skaidrots, ka lidsabiedrība no biznesa klases piedāvājumiem tagad vairāk orientējoties tieši uz ekonomisko klasi, vienlaikus piedāvājot gan ātro reģistrāciju, gan iespēju izkāpt pirmajiem un reģistrēt konkrētu sēdvietu. Tāpat klientiem pirms pāris dienām Briselē ir atvērta 2000 kvadrātmetru plaša biznesa zāle, kur tikšot piedāvātas gan digitālās ierīces, gan videočatu iespēja, gan nakšņošanas kastes. Lagardēns norādīja, ka airBaltic esot labs produkts, taču jaunais piedāvājums sniegšot plašākas iespējas tūristiem.
Rīgas lidostas valdes priekšsēdis Andis Damlics savukārt norādīja, ka lidosta ilgstošā sarunu procesā, piesaistot Brussels Airlines, ir uzvarējusi divreiz, jo šī lidsabiedrība ir izvēlējusies izmantot arī Rīgas lidostas piedāvātos virszemes pakalpojumus. Arī Damlics uzsvēra, ka līdz šim Brisele vairāk esot bijusi kā biznesa galamērķis, tagad tā kļūs arī par atpūtas maršrutu, jo tiks piedāvāti daudzi savienojumi no Briseles lidostas. Damlics atzina, ka nacionālajai lidsabiedrībai airBaltic, kas apkalpo Briseles maršrutu, bija grūti nodrošināt plūsmu. Viņš gan norādīja, ka konkurence jebkurā gadījumā būs veselīga. Šajā gadījumā Brisele varot kļūt par tranzītpunktu tālākos ceļojumos, savukārt Rīga varot būt kā tranzītpunkts tālākajos lidojumos, piemēram, uz Skandināviju.
Lagardēns norādīja, ka viens no lidsabiedrības populārākajiem maršrutiem esot uz Ņujorku, taču vienlaikus viņš uzsvēra, ka no Briseles tagad kompānija piedāvā sasniegt galamērķus visā Eiropā.
Šodien notika preses konference par godu Brussels Airlines reisu sākšanai no starptautiskās lidostas Rīga. Brussels Airlines reisus no Rīgas lidostas sāka 26.oktobrī.
Papildināts ar foto