Kurzemes apgabaltiesai apstiprināšanai iesniegts mierizlīgums Liepājas speciālās ekonomiskās zonas (LSEZ) pārvaldes prasībā pret Grieķijas kuģniecības kompāniju Clan Marine LTD par 4,1 miljona latu piedziņu.
Mierizlīgums panākts, jo atbildētājs nomaksājis visu prasības summu, DB informēja Liepājas SEZ pārvaldnieks Guntars Krieviņš.
Prasība saistās ar 2006. gada vasarā notikušo kuģa Anna avāriju, kad tas ietriecās Karostas jeb Kalpaka tilta balstā un sadragāja to. Tiesvedība starp Liepājas SEZ un kuģniecības kompāniju sākās 2008.gadā. Liepājas SEZ pārvalde no Clan Marine Ltd. vēlējās piedzīt 4,1 miljona latu zaudējumus. Kā trešā persona atbildētāja pusē pieaicināta Krievijas apdrošināšanas kompānija Ingosstrah. 2006.gadā Clan Marine Ltd. bija kuģa Anna īpašniece. Tankkuģis bija reģistrēts Batumi ostā Gruzijā. Pašlaik kuģim ir jauns īpašnieks.
2006.gada jūlijā kuģis ietriecās Karostas tiltā, sadragājot tā ziemeļu daļu. Izmeklēšanā vēlāk secināts, ka tankkuģa avārijas iemesls bijis stūres iekārtas bojājums, kā arī kuģa kapteiņa un ostas loča pasīvā rīcība. 2006.gada 17.jūlijā bija paredzēts sākt tilta rekonstrukciju, taču plānus izjauca 12.jūlijā notikusī kuģa sadursme ar tiltu. Līdz ar to tilta nesadragātās daļas rekonstrukciju sāka tikai 2007.gada sākumā. Tilta renovācija ir viena no Kohēzijas fonda atbalstītā vērienīgā Liepājas ostas pievedceļu projekta sastāvdaļām. Pēc rekonstrukcijas tiltu atklāja 2009.gada augusta beigās.