Jaunākais izdevums

Pēdējās desmitgades vācu autoražotāja Opel veiksmīgākais modelis Opel Insignia drīz savā ģimenē uzņems jaudīgāko un sportiskāko modifikāciju Opel Insignia OPC.

Atlētiskāka stāja, vizuāli uzlabojumi, Brembo bremzes un īpaši sagatavoti 19 collu vieglmetāla diski, sportiski sēdekļi un stūre ir OPC modeļa redzamā daļa, savukārt motora nodalījumā būs iesprostots 325 ZS jaudīgais 2.8 litru tilpuma sešcilindru turbomotors, kurš līdz 100 km/h lielam ātrumam ieskriesies sešās sekundēs. Maksimālais ātrums būs elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes. Jāņem vērā, ka Insignia OPC būs ar elektroniski regulējamu pilnpiedziņu. Atkarībā pēc autovadītāja noskaņojuma un vēlmēm varēs izmantot trīs dažādus regulējumus – Tour, Sport un OPC. Pats par sevi saprotams, ka sportiskākās izjūtas varēs iegūt aktivizējot OPC regulējumu. Paredzams, ka Opel Insignia OPC pirmo reizi oficiāli debitēs maijā notiekošajā Barselonas autoizstādē.

picturegallery.feba2478-e3c2-400d-984c-5d0ad6f0afb1

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nav šaubu, ka Opel Insignia GSi limuzīns un universālis brauc daudz azartiskāk un precīzāk par parasto Insignia. Žēl, ka modelim pietrūkst sportiskās mežonības un jauneklīgās trakulības

Asāka un precīzāka stūre, atlētiskāka piekare, jaudīgākas bremzes, divi ņipri motori un perfekts pilota krēsls. Gribētos cerēt, ka Insignia, kura aizmuguri rotā GSi burti, arī uz koplietošanas ceļiem vai slēgtā trasē būs trakulīgāks un izaicinošāks. Šoreiz – ne! Auto ir iznācis pārāk pareizs un nosvērts. Pat automašīnas skaņa gaitā ir pieklusināta, un tikai pie maksimāliem apgriezieniem pilota ausis glāsta tā melodija, ko būtu pelnījis Insignia GSi. Savā ziņā Insignia GSi raksturo kompānijas Opel pašreizējo dvēseles stāvokli. Pēc tās iekļaušanās franču PSA sastāvā jaunie saimnieki aktīvi ķērušies pie optimizācijas darbiem, atrotītām piedurknēm griežot visus nevajadzīgos izdevumus. Kā zināms, Opel vairāku gadu garumā strādā ar milzu zaudējumiem, piemēram, pēc 2017. gada aprēķiniem tie pārsniedza miljardu eiro. Loģiski, ka PSA finansisti turpmāk kaut ko tādu nevēlas pieļaut, tāpēc nav brīnums, ka Opel jaunie īpašnieki finansiālu apsvērumu dēļ šogad liedza Opel piedalīties Ženēvas autoizstādē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV autoražotājs General Motors (GM) atkal apsver iespēju pārdot Vācijas vienību Opel, atsaucoties uz citu plašsaziņas līdzekļu vēstīto, ziņo thelocal.de. Opel šo informāciju gan nodēvējis par spekulācijām.

Ziņu žurnāla Der Spiegel interneta vietne informējusi - GM vadītāji ir norūpējušies, ka Eiropas divīzija, kurā ietilpst Opel un Lielbritānijas Vauxhall, cīnās par izdzīvošanu, kamēr pārējā kompānija jau ir atlabusi.

Viņi arī uzskatot, ka GM vairs nav atkarīgs no Opel tehnoloģijas, un tās vietā var izmantot korejiešu tehnoloģisko kompetenci. Ja GM patiešām pārdos Opel, tas, visticamāk, koncentrēsies uz veiksmīgāko Chevrolet zīmolu.

Starp potenciālajiem pircējiem esot Volkswagen un Ķīnas autoražotāji. Volkswagen, visticamāk, nevēlēsies pieļaut Opel nokļūšanu Ķīniešu rokās, kuru autobūves uzņēmumi jau vairākkārt izrādījuši interesi par GM zīmoliem. Volkswagen gan pagaidām ir atteicies no komentāriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc interneta portāla Autoscout24 lasītāju aptaujas, kurā piedalījās vairāk nekā 250 tūkst. lietotāju par iecienītāko Eiropas auto vairums respondentu ir nosaukuši vācu vidējās klases modeli Opel Insignia.

Tas nozīmē, ka Opel Insignia trofeju krātuvē tas jau būs 26. nozīmīgais apbalvojums. Par automašīnas popularitāti visvairāk liecina sensacionālie pārdošanas apjomi.

Kopumā 2009. gadā ir pārdoti vairāk nekā 150 tūkst. Insignia modeļu, kas ir ievērojami vairāk nekā Opel iepriekš bija cerējis.

Citās nozīmīgākajās nominācijās, piemēram, par labāko kompaktklases modeli visvairāk balsu interneta balsojumā saņēma jaunais Alfa Romeo Mito. Bavārijas autoražotāja BMW pūrā ir divas balvas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Ar Āboltiņas vīru saistīts uzņēmums smeļ miljonus valsts iepirkumos

Dienas Bizness,09.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja Rīgas apkaimē jūs apturēs ceļu policists, iespējams, viņš patrulēšanas vietā būs nokļuvis ar kādu no 40 jaunajiem, glaunajiem automobiļiem Opel Insignia, taču mugurā būs par paša naudu pirktas bikses, jaka, ziemas apavi vai pat uzpleči. Tik absurda situācija ar iepirkumiem izveidojusies Valsts policijā (VP). Skaļi runāt par to uzdrošinās vien retais likumsargs, un arī aiz lepnās Opel Insignia spēkratu publiskās demonstrēšanas janvāra pirmajā nedēļā dažas lietas palika nepateiktas, piektdien raksta laikraksts Diena.

VP lielapjoma iepirkumā laurus jau otro reizi plūc SIA Auto Blitz - vairāk nekā puse tās kapitāldaļu pieder a/s Mūsa Motors Grupa. Šī uzņēmuma padomes priekšsēdētāja vietnieks ir Saeimas deputātes, varas partijas Vienotība valdes priekšsēdētājas Solvitas Āboltiņas vīrs Jānis Āboltiņš. Iepirkumu uzraudzības biroja dati rāda, ka Opel dīleris SIA Auto Blitz trijos darbības gados pamanījies ar savas pārstāvētās markas automobiļiem apgādāt ne vienu vien valsts iestādi, tiekot pie vairākiem miljoniem eiro. Lauvas tiesa nopelnīta tieši Iekšlietu ministrijas iepirkumos. Šo jomu jau vairāk nekā trīs gadus pārrauga Rihards Kozlovskis, kurš pēc Reformu partijas kraha pievienojās Vienotībai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada Ženēvas izstādē Opel liek uzsvaru uz videi draudzīgiem auto, priekšplānā izstumjot jauno elektroauto Opel Ampera.

Jaunais Opel elektroauto Ampera daudziem Ženēvas autoizstādes apmeklētājiem noteikti būs interesants atklājums. Piecdurvju Opel Ampera būs 4 sēdvietas; to darbinās General Motors (GM) novatoriskā Voltec elektropiedziņas tehnoloģija. Īsos braucienos, kuru garums nepārsniedz 60 km, Opel Ampera izmantos tikai litija jonu akumulatoros uzkrātu enerģiju; akumulatorus varēs uzlādēt, pieslēdzoties parastai 230 voltu elektrotīkla rozetei. Garākos braucienos automašīnas elektromotoru ar enerģiju apgādās ģenerators, kuru griež neliels iekšdedzes dzinējs.

Opel arī turpina paplašināt ecoFLEX modeļu klāstu - tās ir Corsa, Astra, Zafira CNG Turbo un Insignia automašīnas ar taupīgiem dzinējiem, kam raksturīgs gan zems izmešu līmenis, gan dinamiska gaita.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā Opel Insignia Eiropā ir pārdošanā tikai dažus mēnešus, bet pa šo laiku Opel rūpnīca saņēmusi jau 75 000 pasūtījumu (!).

Lai apmierinātu lielo pieprasījumu, kompānijas vadība un ražošanas pārstāvji Ruselsheimā ir vienojušies ieviest papildus ražošanas maiņas sestdienās, sākot no maija. Jāpiezīmē, ka tas būs vēl viens jauns ražošanas jaudas palielinājums pēc jau ieviestajām divām papildus maiņām šī gada martā.

Neraugoties uz sarežģīto ekonomisko situāciju, Opel automašīnu pārdošanas apjomi Vācijā turpina pieaugt. Tikai pirmajās septiņās marta mēneša darba dienās šeit tika pārdotas 18 000 Opel automašīnas; pagājušajā gadā šajā laikā tika pārdoti 7200 auto. 2009.gada pirmajās desmit nedēļās Opel Vācijā pārdeva gandrīz 90 000 automašīnu, no kurām 63 000 - privātpersonām. Tas ir 150% pieaugums salīdzinājumā ar šādu pašu periodu 2008.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Šodien laikrakstā

Opel Insignia Country Tourer vizināšanās pa sniegu un ledu patiks daudz vairāk nekā dzīvošanās pa dubļiem

Aldis Zelmenis,21.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Opel Country Tourer ir labs pieteikums automobiļu segmentā, kurā Opel līdz šim nav bijis.

Mūsdienās ikviens autoražotājs meklē jaunus veidus, kā pārsteigt un iekārdināt savus pircējus, neapstājoties tikai pie klasisko virsbūvju modeļu ražošanas. Spilgts piemērs ir Nissan Qashqai – pilsētas krosovers, kurš radīja pilnīgi jaunu klasi, balvā saņemot milzīgu Eiropas pircēju atsaucību. Pēc būtības Opel Country Tourer nav nekas revolucionārs, taču Opel tas ir pagaidām neapgūts lauciņš. Teorētiski šis gājiens varētu piespēlēt vācu ražotāja klientu datu bāzei kadrus, kas iepriekš nekad nav skatījušies Opel virzienā.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Universālu mode no rietumeiropiešiem ir pielipusi arī mums, turklāt kombinācijā ar 4X4 piedziņu tā kļūst vēl interesantāka. Neba velti joprojām pietiekami lielos apmēros tirgoti Volvo XC70, jo īpaši mazlietotie. Par fanu trūkumu nevar sūdzēties viens no principiālākajiem Country Tourer konkurentiem Subaru Outback. Šim klubiņam nu ir pievienojies arī Opel. Vācu ražotāja izstrādājums ir iekārtojies starp šiem abiem pieminētajiem konkurentiem. Emocionāli un saturiski Country Tourer vairāk līdzināsies XC 70 paraugam. Premium auto raksturīgais iekārtojums ar digitalizēto vadības paneli būs galvastiesu pārāks par askētisko Subaru Outback salona iekārtojumu. Atšķirībā no Subaru Outback, kas ar entuziasmu būs gatavs līdz ausīm mesties peļķēs un dubļos, jaunajam Country Tourer vairāk patiks glamūrīgāka vide, piemēram, pa Alpu kūrortiem, kur, vizinoties caur piparkūku namiņu ciematiņiem, pilnpiedziņa ziemā bieži vien ir neaizstājama.Tiem, kuriem iepatiksies jaunais Country Tourer, vajadzēs likt galdā vismaz 31 163 eiro. Vēl ir jāpatur prātā, ka jaunajam modelim no kopējās Insignia motorizācijas programmas būs pieejami tikai trīs jaudīgi turbomotori, proti, divu litru 163 ZS un 195 ZS CDTi dīzeļi un tiešās iesmidzināšanas 250 ZS jaudīgais divu litru benzīnmotors. Pilnīgi noteikti abi dīzeļi būs piemērotākie Country Tourer motortelpai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Opel izveidojis pilnīgi jaunu motoru paaudzi

Aldis Zelmenis,28.04.2014

1,6 litru četrcilindru dīzelis ar maināmās ģeometrijas turbīnu ir Opel inženieru lepnums. Vēl lielāks lepnums, ka 136 un 110 ZS jaudīgo motoru atbalstam kalpos pilnīgi jauna sešpakāpju manuālā transmisija, bet pēcāk arī jauns sešpakāpju automāts.

Avots: netcarshow.com

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neatpaliekot no pārējiem ražotājiem, vācu Opel ir izveidojis pilnīgi jaunu motoru paaudzi, ar ko tiks aplaimots teju ikviens no turpmākajiem modeļiem ar Opel zibeni pierē

Motoru atjaunināšana šobrīd ir karsta tēma teju ikvienam autoražotājam vai drīzāk jaunie spēles noteikumi, kuri atļauj cīnīties par zemāku kaitīgu izmešu līmeni un mazāku degvielas apetīti, vienlaikus nepazaudējot jaudas un dinamikas rādītājus. Arī Opel ir izrevidējis motoru skapi un, izmantojot savu inženieru zināšanas un finanšu resursus, pašu spēkiem radījis pilnīgi jaunus četrcilindru turbomotorus, kas darbināmi gan ar benzīnu, gan ar dīzeļdegvielu. Ungārijā, kur reģionālais Opel pārstāvis bija organizējis iepazīšanās testa braucienus ar jaunajiem spēka agregātiem, šo rindu autoram bija iespēja rafinētāk aplūkot jauno 1,6 dīzeļmotoru, kurš nākotnē stāsies labi zināmā General Motors un Fiat kopdarba 1,3 litru, kā arī kompānijas Isuzu veidotā 1,7 litru dīzeļu vietā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes Opel Astra modelis plašākai publikai tiks prezentēts šā gada 16.septembrī Frankfurtes autoizstādē, lai jau gada nogalē krustotu šķēpus ar VW Golf, Ford Focus un Mazda 3.

Uz autoizstādes dēļiem kāps dinamisks piecdurvju hečbeks, kas piesaistīs ar eleganci un jaunām tehnoloģijām. Pēc Opel oficiālās informācijas jaunajā Astra modelī tiks iedzīvināta Opel filozofija, kas īsā laikā padarīja tās lielo māsu Insignia par pārdotāko vidējās klases sedanu Eiropā.

Jaunās paaudzes Astra ieviesīs kompaktklasē daudz ko no Insignia piedāvātā komforta un drošības aprīkojuma, piemēram, pilnīgi jaunā mehatroniskā piekare (Opel FlexRide elektroniskā sistēma), adaptīvā apgaismojuma sistēma (AFL+), kamera, kas atpazīst ceļa zīmes (Opel Eye).

"Opel vēlme padarīt augstākās tehnoloģijas pieejamas plašam lietotāju lokam ir veiksmīgi apliecinājusi, izlaižot jauno Insignia modeli. Mēs esam nosprauduši sev vēl ambiciozākus mērķus - lielāko daļu no visa tā ienest kompaktklasē," saka Hanss Demants (Hans Demant), Opel rīkotājdirektors. Jaunā Astra modeļa motoru gammā būs astoņi Euro 5 dzinēji. Galvenais akcents tiek likts uz efektīvu sniegumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ogres slimnīca šaubīgajā vieglās automašīnas iepirkuma konkursā par 19 700 latiem iegādājusies Opel Insignia markas automašīnu – tieši tādu, kā, paužot aizdomas, ka konkursa nosacījumi paredzēti vienam pretendentam, prognozēja auto eksperti un Iepirkumu uzraudzības biroja pārstāvji.

IUB gan atzīst - lai gan konkursa rīkotāji aicināti mainīt pasūtījuma specifikāciju, birojs šajā situācijā ir bezspēcīgs un nevar atcelt konkursa rezultātus. To svētdien ziņoja LNT raidījums Top 10.

Raidījums jau septembra vidū vēstīja, ka, pirms mēneša izsludinot iepirkumu par jaunas vieglās automašīnas iegādi, Ogres rajona slimnīca izcēlās ar īpašām prasībām braucamajam. Auto vajadzēja tieši melnu, ar automātisko sešu pakāpju ātrumkārbu, bija jābūt divu litru turbodīzeļa dzinējam ar 160 zirgspēkiem, 18 collu riepām, durvju rokturiem jābūt hromētiem, obligāti ādas sēdekļi, bi-xenon apgaismojums, automātiskais gaismas slēdzis ar tuneļa atpazīšanas sistēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc sportiskās modifikācijas Opel Insignia OPC vācu ražotājs ir nolēmis klajā laist arī universāla virsbūves sportistu - Opel Insignia Sports Tourer OPC.

OPC stila grāmatai raksturīgi vizuāli uzlabojumi, Brembo bremzes un īpaši sagatavoti 19 collu vieglmetāla diski, sportiski sēdekļi un stūre ir OPC modeļa redzamā daļa, savukārt motora nodalījumā būs iesprostots 325 ZS jaudīgais 2.8 litru tilpuma sešcilindru turbomotors, kurš līdz 100 km/h lielam ātrumam ieskriesies 6.3 sekundēs, jeb par 0,3 sekundēm vēlāk nekā sedana versija. Maksimālais ātrums būs elektroniski ierobežots pie 250 km/h atzīmes. Jāņem vērā, ka Insignia Sports Tourer OPC būs ar elektroniski regulējamu pilnpiedziņu. Atkarībā pēc autovadītāja noskaņojuma un vēlmēm varēs izmantot trīs dažādus regulējumus – Standart, Sport un OPC. Pats par sevi saprotams, ka sportiskākās izjūtas varēs iegūt aktivizējot OPC regulējumu. Paredzams, ka Opel Insignia Sports Tourer OPC tirgū varētu nonākt šī gada vidū. Piemēram, Vācijā tas maksās 44 500 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Opel Zafira pārtop par mikroautobusu

Aldis Zelmenis,16.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk Opel Zafira jeb, precīzāk, Opel Zafira Life nosaukums tiks izmantots ērta mikroautobusa vajadzībām, savukārt kravas versija izmantos Opel Vivaro vārdu

Kompakto minivenu ēras noriets liek ražotājiem pārgrupēties un piedāvāt tirgū pieprasītus produktus, tādējādi Opel Zafira vārds, kas iepriekš tika izmantots populārā minivena vajadzībām, tagad piešķirts minibusam, kas tiks piedāvāts trīs dažādos izmēros un būs paredzēts līdz pat deviņu pasažieru vizināšanai. Jaunā Opel Zafira Life pamatā ir pārbaudīta tehnika jeb tas, ko jau pazīstam citos franču PSA uzņēmuma veiksmīgajos modeļos – Peugeot Traveller, Citroen Space Tourer un ārlaulības bērnam Toyota Proace Verso.

Kopumā Opel Zafira Life būs vairāki jaunākās paaudzes 1,5 un divu litru dīzeļdzinēji, kuru jauda ir no 102 līdz 177 zirgspēkiem. Būtiski piebilst, ka visi dīzeļi atbildīs jaunākajiem un bargākajiem Euro 6d-TEMP standartiem. Pārsvarā gadījumu dīzeļi tiks saprecināti ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Tikai prestižākais un dārgākais 177 ZS jaudīgais divu litru dīzelis sešpakāpju rokas kārbas vietā būs tiesīgs saņemt modernu astoņpakāpju automātu. Pēdējā versija būs ikvienas ģimenes sapņu auto. Tam ir viss, ko dakters izrakstījis: jauda, dinamika un komfortabla braukšana, kas nenogurdinās arī pilotu. 1,5 litru dīzeļiem ar 102 un 120 ZS lielu jaudu būs tikai sešpakāpju rokas kārba, tāpat arī divu litru 150 ZS versijai. Opel Zafira Life salonu varēs iekārtot, sākot no 5 līdz 9 vietām, tam ir trīs dažādi virsbūves garuma modeļi, proti, 4,60 metru jeb S modelis, tālāk seko 4,95 metru garais M modelis un maksimālajā izpildījumā jeb L modelis būs 5.30 metrus garš. Neatkarīgi no garuma visi Zafira Life modeļi būs 1,90 metru augsti. Šī informācija lieti noderēs un iepriecinās tos, kas bieži brauc uz lielveikaliem un atstāj savus auto daudzstāvu autostāvvietās, kam pašiem pie mājas auto glabājas daudzstāvu stāvvietā vai kuri arī bieži dodas ceļojumos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Duisburgas universitātes CAR-institūta vadītājs Ferdinands Dudenhofers (Ferdinad Dudenhoeffer) uzskata ka Opel palikšana General Motors (GM) paspārnē laupīs vācu autoražotājam attīstības iespējas.

F. Dudenhofers uzskata, ka General Motors vēsturiski ir ļoti vāja sadarbība ar daudzskaitlīgajiem zīmoliem, kas atrodas zem GM zīmes. Amerikāņu autogigants ar saviem zīmoliem cīnās vairākās frontēs, bieži vien līdz galam neizprotot katra zīmola potenciālu, tirgus nianses un klientu vēlmes.

Viņaprāt GM pēkšņais lēmums paturēt Opel savās rokās lielākoties ir skaidrojama ar to, ka pēdējā gada laikā Opel ar saviem veiksmīgajiem modeļiem krīzes laikā ir spējis uzrādīt ļoti labus sasniegumus. Vispirms to jau pierādīja Opel Insignia iznāciens, savukārt vēl lielāku atbalstu kompānijai noteikti sniegs jaunais kompaktklases modelis Opel Astra. Labs potenciāls ir arī jaunajam Opel elektroautomobilim Opel Ampera. Pēc F. Dudenhofera domām GM atgriešanās saturiski neko nemainīs attiecībās ar Opel. Tas nozīmē, ka ilgtermiņā Opel, kurš varētu kļūt par vienu no progresīvākajiem Eiropas zīmoliem tiks atmests atpakaļ GM birokrātiskajos apskāvienos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

General Motors(GM) vadība ir apsolījusi investēt līdzekļus tai piederošajā Opel, tādējādi cenšoties mazināt Vācijas valdības dusmas, ko pagājušajā nedēļā izraisīja GM pēkšņais lēmums nepārdot Opel uzņēmumu austriešu-kanādiešu Magna un tās sadarbības partnerim krievu Sberbank, vēsta cnn.com

GM vadītājs Frics Hendersons (Fritz Henderson) tiekoties ar Opel vadību un uzņēmuma padomi solīja, ka ASV autoražotājs varētu nodrošināt "saprātīgu un apjomīgu" daļu no Opel un Vauxhall pārstrukturēšanas izmaksām. GM uzskata, ka Opel restrukturizācijai nepieciešami 3 miljardi eiro.

Iepriekš Vācijas kanclere Angela Merkele GM vadībai strikti norādīja ātri iesniegt Opel tālākās attīstības plānu un teica, ka Vācijas valdība būtu gatava sniegt palīdzību, tikai tādā gadījumā, ja ASV autoražotājs restrukturizācijas mērķiem ieguldītu lielāko daļu. "Šāds scenārijs būtu iespējams tikai tad, ja GM pārņem lielāko daļu no izmaksām, kas arī nozīmē, ka tai ir jāatmaksā īstermiņa kredīts," viņa teica. Atsaucoties uz Vācijas kancleres teikto Hendersons apsolīja, ka aizdevumu, ko Opel izdzīvošanai šovasar piešķīra Vācijas valdība, GM plāno atmaksāt līdz šī mēneša beigām. Bez tam Hendersons centās nomierināt vācu darbaspēku, apsolot pielikt visus spēkus, lai Opel nākotnē baudītu lielāku neatkarību kā līdz šim.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas populārākā auto titulu arī 2008. gadā ir nosargājis vācu kompaktklases modelis Volkswagen Golf, aiz sevis atstājos gan Peugeot 207, gan Ford Focus.

JATO Dynamics apkopotā informācija liecina, ka 2008 gadā Eiropā ir reģistrēti 470 399 VW Golf, kas ir par 5,6 % vairāk nekā 2007. gadā. Starp citu, no līderiem Volkswagen ir vienīgais, kurš 2008. gadā var lepoties ar labāku sniegumu nekā 2007. gadā.

1. VW Golf

2. Peugeot 22008. gada Eiropas bestselleru emtop 10/em07

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Vācijas valdība steidzas glābt Opel

Oskars Prikulis, Db,24.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas valdība šobrīd lielā steigā meklējot iespējas, kā no bankrota paglābt milzu grūtībās nonākušā ASV autokoncerna General Motors (GM) meitas uzņēmumu Adam Opel GmbH.

Opel ir viens no lielākajiem Vācijas autoražotājiem un ir viens no veiksmīgākajiem GM meitas uzņēmumiem. Tomēr iestājoties finanšu problēmām mātes koncernā, problēmas ir skārušas arī Opel, ziņo ftd.de. Vācijas valdība šobrīd esot gatava Opel izsniegt ne vien kredītu garantijas, bet arī valsts aizdevumu, lai ātrāk varētu veikt reformas uzņēmumā.

Sākotnēji bija izskanējuši piedāvājumu valstij pārņemt Opel no ASV autoražotāja, tomēr šī ideja valdībā pagaidām nav guvusi atbalstu. Tomēr Opel atdalīšana no GM esot vitāli nepieciešama.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par spīti finansiālajām grūtībām, zviedru ražotājs Saab ir nolēmis startēt Frankfurtes autoizstādē uz skatuves dēļiem izripinot jaunākās paaudzes Saab 9-5 modeli, vēsta Automobilwoche.

Saab 9-5 modelis izmantos iepriekšējā alianses partnera Opel Insignia platformu. Tiesa, salīdzinājumā ar Opel Insignia zviedru jaunā flagmaņa garums sasniegšot piecus metrus. Sīkāka tehniskā informācija pagaidām netiek sniegta, vien zināms ir tas, ka Saab 9-5 izmantošot Opel Insignia modelī zināmos turbomotorus, un to, ka sedans tirdzniecībā varētu nonāk 2010. gada pavasarī, bet pusgadu vēlāk arī universāls.

picturegallery.3b6106e1-d1cf-4cc0-b6dc-a4b3c8f1d096

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par konkursa Latvijas gada auto 2009 uzvarētāju kļuvis jaunais VW Golf, kurš cīņā par titulu pārliecinoši pārspējis Opel Insignia un VW Polo.

Konkursam Latvijas Gada Auto 2009 pieteiktās automašīnas vērtēja iespaidīga žūrija, kura pārstāvēja dažādu profesiju un sabiedrības slāņus, tostarp inženierus, uzņēmējus, kā arī auto žurnālistus un auto sportistus. Kopumā konkursā piedalījās 17 automašīnas pārstāvot 14 dažādus auto zīmolus. Kaut arī vairums uzvaru paredzēja jaunākās paaudzes VW Polo modelim, šoreiz uzvara tika citam VW modelim, proti, sestās paaudzes Golf, kurš savāca 249 punktus.

Latvijas gada auto 2009 uzvarētāji

Vieta Automašīna Punkti kopā

1. VW Golf 249

2. Opel Insignia 172

3. VW Polo 139

4. Ford Fiesta 101

5. Subaru Legacy 101

6. KIA Sorento 79

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atklātībā nonākuši pirmie Saab 9-5 oficiālie foto, bet pašu auto drīz ieraudzīsim Frankfurtes autoizstādē.

Kā jau iepriekš tika ziņots, Saab 9-5 modelis izmantos iepriekšējā alianses partnera Opel Insignia platformu. Tiesa, salīdzinājumā ar Opel Insignia zviedru jaunā flagmaņa garums sasniegšot piecus metrus. Sīkāka tehniskā informācija pagaidām netiek sniegta, vien zināms ir tas, ka Saab 9-5 izmantošot Opel Insignia modelī zināmos turbomotorus, un to, ka sedans tirdzniecībā varētu nonāk 2010. gada pavasarī, bet pusgadu vēlāk arī universāls.

Motortelpā vispirms ieraudzīsim 220 ZS jaudīgo divu litru V6 turbomotoru, kā arī 300 ZS jaudīgo 2.8 V6 turbomotoru. Abi dzinēji būs pieejami komplektā ar pilnpiedziņu. Jaunajam Saab 9-5 būšot arī divu litru 160 ZS dīzeļmotors. Nedaudz vēlāk parādīšoties arī 1.6 litru benzīna turbomotors , kurš attīstīs 160 ZS lielu jaudu un divu litru dīzeļmotors ar 190 ZS lielu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Agrāk nekā iepriekš tika prognozēts Latvijas autosalonos ieradušās pirmās jaunās Opel Astra automašīnas.

Atgādināsim, ka Opel Astra tirdzniecība Eiropā ir sākusies ļoti veiksmīgi - saņemti vairāk nekā 45000 pasūtījumu no Vācijas, Spānijas un Beneluksa valstīm. «Cerams, ka nākošajā gadā ekonomikas lejupslīde apstāsies, un daudzas jaunās Astras Latvijā atradīs sev īpašniekus,» saka Dragans Nenadovičs, Opel pārdošanas, mārketinga un pēcpārdošanas direktors Baltijas valstīs, «pēc Insignia panākumiem varam spriest, ka Opel uzsācis pareizu ceļu, un jaunā Astra vēl vairāk stiprinās Opel tēlu.»

Baltijas valstīs Astra tiks komplektēta ar astoņiem dzinējiem - četriem benzīna un četriem dīzeļdzinējiem, kuru jauda būs no 95 ZS līdz 180 ZS. To starpā būs 95 ZS Astra 1.3 CDTI ecoFLEX, kura leposies 4.2 l/100 km degvielas patēriņu un 109 g/km CO2 izmešiem. Opel Astra cena Latvijā būs sākot no 14 610 eiro par modeli ar mazāko 1.4 litru benzīna motoru (100 ZS). Vēl pirms pārdošanas uzsākšanas Opel Astra jau paspējusi saņemt dažādas godalgas, dažādos konkursos. Bez tam, patērētāju aizsardzības organizācija Euro NCAP apliecināja jaunās Astra automašīnas drošību, piešķirot tai maksimāli iespējamās piecas zvaigznes. Euro NCAP piešķīra arī visaugstāko līdz šim piešķirto reitingu aizsardzībai pret kakla traumām, kuru nodrošinājuši jaunās Astras aktīvie galvas balsti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

KNAB nekonstatē nelikumības saistībā ar valsts iepirkumos uzvarējušo Āboltiņas vīra pārstāvēto uzņēmumu

LETA,09.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) pārbaudē nav konstatējis valsts amatpersonu saistību ar uzņēmumu Auto Blitz, kurš ieguva tiesības piegādāt Valsts policijai automašīnas un kurā darbojas politiķes Solvitas Āboltiņas (V) dzīvesbiedrs.

KNAB izvērtēja iepirkumus, kurus organizēja Nodrošinājuma valsts aģentūra un kuros uzņēmums Auto Blitz atklāta konkursa rezultātā ieguva tiesības piegādāt Valsts policijai automašīnas. Pārbaudē birojs nekonstatēja likumā Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā amatpersonām noteikto ierobežojumu un aizliegumu neievērošanu, jo netika konstatēta valsts amatpersonu, kuras lēma par minēto iepirkumu piešķiršanu Auto Blitz, saistība ar šo komercsabiedrību, aģentūrai LETA pastāstīja KNAB preses pārstāve Laura Dūša.

KNAB pārbaudi sāka janvārī pēc opozīcijas deputāta Andreja Elksniņa (S) iesnieguma. Elksniņš pauda bažas, ka Auto Blitz «pēdējos trijos darbības gados pamanījies ar savas pārstāvētās markas automobiļiem apgādāt ne vienu vien valsts iestādi, tiekot pie vairākiem miljoniem eiro».

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Atklājot jaunu salonu, cer iegūt 40% Opel tirgus

NOZARE.LV,01.12.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Opel automašīnu tirgotājs Latvijā Auto Blitz nākamgad vietējā tirgū cer pārdot 40% no visiem pārdotajiem Opel transportlīdzekļiem, sacīja Auto Blitz valdes priekšsēdētājs Ģirts Zemītis.

Viņš norādīja, ka auto tirgotājs nākamgad plāno pārdot 300 Opel automašīnu, no kurām 225 būtu vieglās automašīnas, bet 75 - komerctransports.

Pēc Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas datiem 2010.gadā Latvijā kopumā tika pārdotas 179 Opel markas automašīnas, bet šā gada desmit mēnešos - 325.

2012.gadā Auto Blitz cer iekarot 2% no kopējā Latvijas jaunu auto tirgus.

Kompānijas padomes priekšsēdētājs Māris Varkalis informēja, ka atkarībā no ekonomiskās situācijas valstī, Auto Blitz nākamgad varētu paplašināt darbību arī Latvijas reģionos.

Jau ziņots, ka šā gada 10.oktobrī starp Opel SouthEast Europe un Auto Blitz parakstīts nodomu protokols par jauna Opel dīlera centra Latvijā izveidošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

General Motors ļauj Opel izplesties Ķīnā

Lelde Petrāne,27.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autoražotājs Opel, General Motors vienība, nākamgad sāks pārdot transportlīdzekļus Ķīnā un vairākās citās valstīs, ziņo dw-world.de.

ASV autoražotājs General Motors ir nolēmis ļaut Opel pārdot automašīnas Ķīnā. Šis solis varētu novest pie vēl asākas konkurences starp tā zīmoliem milzīgajā Ķīnas tirgū, norāda medijs.

«Ir arvien vairāk ķīniešu, kuriem patīk Eiropas automašīnas un kuriem ir nauda, lai tās iegādātos,» stāstījis Opel pārstāvis Andreass Krēmers (Andreas Kroemer).

Opel pārbaudīja Ķīnas «ūdeņus» pagājušajā gadā, pārdodot aptuveni 4 tūkstošus automašīnu, informējis A. Krēmers.

2010.gada pirmajā pusē Ķīna pārspēja ASV kā General Motors lielākais tirgus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Opel grasās slēgt vienu no ražotnēm

Gunta Kursiša,10.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV automašīnu ražošanas giganta Genreal Motors Vācijas atzars Opel pēc 2016. gada grasās apturēt ražošanu Bohumas rūpnīcā, kurā pašlaik strādā 3000 darbinieku, ziņo thelocal.de.

Paredzēts, ka dažas ražotnes daļas turpinās darbu.

«Opel vadība šodien informēja darbiniekus, ka pilna ražotnes darbība tiks pārtraukta 2016. gadā, kad tiks beigta Zafira modeļa ražošana,» norādīts Opel paziņojumā.

Autoražotājs jau šā gada jūnijā pauda, ka Zafira automašīnu ražošana Bohumā tiks pārtraukta 2016. gadā.

Pēc 2016. gada ražotne tiks izmantota kā daļu izplatīšanas centrs.

Pašlaik Bohumas ražotnē strādā aptuveni trīs tūkst. darbinieku, un nav zināms, cik daudzi no viņiem zaudēs darbu, paziņojumā pauda Opel vadītajs Tomass Zedrans (Thomas Sedran).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

General Motors (GM) valde šodien paziņoja, ka tā plāno Opel/Vauxhall kontrolpaketi pārdot Kanādas - Austrijas detaļu piegādātājam Magna International Inc un tā krievu partnerim Sberbank, vēsta Automotive News.

Saskaņā ar darījuma lēmumu Magna un Sberbank pirks 55 % Opel/Vauxhall akciju, 35 % akciju paturēs GM, bet 10 % akciju iegūs darbinieki.

Lai pabeigtu darījumu GM vēlas rakstisku atbalstu no Opel strādnieku arodbiedrības. Bez tam ASV autoražotājs vēlas, lai Vācijas valdība apstiprinātu iepriekš solīto finansiālo palīdzību.

GM cer būt vienošanās tiks panākta pāris nedēļu laikā, lai paredzēts darījuma pabeigtu tuvākajos mēnešos. GM arī turpmāk apsolīja spēlēt lielu lomu jaunā Opel talākā attīstībā.

"GM turpinās cieši sadarboties ar Opel un Vauxhall, lai attīstītu un ražotu vairāk lielisku automašīnu," teikts GM izpilddirektora Frica Hendersona (Fritz Henderson) paziņojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru