Citas ziņas

Notiks bezalkoholisko kokteiļu pagatavošanas konkurss

,23.10.2007

Jaunākais izdevums

27. oktobrī plkst. 9.00 viesnīcas Reval Hotel Latvia zālē Alfa notiks vienpadsmitais starptautiskais bezalkoholisko kokteiļu pagatavošanas konkurss Mattoni Grand Drink, informēja rīkotāji.

Pēc Budapeštas, Krakovas un Berlīnes, Rīga kļūs par ceturto pilsētu aiz Čehijas Republikas robežām, kurā bārmeņi no 17 valstīm sacentīsies bezalkoholisko kokteiļu pagatavošanā. Konkursa patroni ir Deriks Lī, Starptautiskās bārmeņu asociācijas (IBA) prezidents, un Čehijas Republikas vēstnieks Latvijā Jans Finferle.

„Bezalkoholiskie kokteiļi gandrīz visur ir kļuvuši par neatņemamu jaunu cilvēku dzīves stila sastāvdaļu,” saka Gabriele Guco, uzņēmuma Karlovarské Minerální Vody (KMV) stratēģiskā mārketinga direktors. Uzņēmums ir bārmeņu sacensību aizsācējs. “Konkursa dalībnieki rada jaunu skatījumu uz bezalkoholisko dzērienu koncepciju tieši pateicoties savai mākslai un jaunajām receptēm. Mēs lepojamies ar to, ka gadu no gada atbalstot konkursu, Mattoni palīdz paplašināt bezalkoholisko kokteiļu pasaules robežas,” piebilst Guco.

Konkursā sacentīsies Eiropas valstu pārstāvji, kā arī bārmeņi no Argentīnas, Lībijas un Austrālijas. Dalībnieku sarakstu papildinās pieci bārmeņi - pēdējā pasaules čempionāta alkoholisko dzērienu pagatavošanā finālisti, kā arī iepriekšējā Mattoni Grand Drink konkursa uzvarētājs Seržio Pecoli no Beļģijas. Latviju konkursā pārstāvēs Normunds Laiko un Raitis Akerblūms, Čehijas Republiku – Ahims Šipls un Milans Mriglods. Kokteiļu pagatavošanas tehniku, to garšu un kvalitāti novērtēs žūrija, kuras sastāvā ir piecu nacionālo asociāciju prezidenti, bārmeņi, arī no Latvijas, kā arī divi Starptautiskās bārmeņu asociācijas (IBA) pārstāvji. Konkursa uzvarētājs saņems 10 000 ASV dolāru, bet viņa pārstāvētā bārmeņu asociācija – 5 000 ASV dolāru.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viena no būtiskākajām kafijas entuziasta prasmēm ir precīzi saprast, kas jums garšo, un zināt burvju kodus, lai to atklātu. Tas ir gandrīz kā būt daļai no visslepenākās kafijas biedrības! Tomēr žargonu daudzums kafijas pupiņu pasaulē var būt ļoti biedējošs. Šodien mēs esam sagatavojuši ceļvedi, kas palīdzēs izprast kafijas terminus, lai jūs vienmēr būtu pārliecināti par to, ko pērkat un gatavojat. Cik svarīgas ir kafijas dzirnaviņas? Kādas garšas piemīt kafijas pupiņām? Jautājumu ir daudz.

Kafijas pupiņu pamatprincipi

Laba kafijas dzirnaviņas mašīna nav iedomājama bez kafijas pupiņām. Sāksim ar pamatiem. Kafijas pupiņas ir cieti, grauzdēti graudiņi, no kuriem tiek gatavoti komplicēti kafijas dzērieni. Vispirms tiek samaltas kafijas pupiņas. Pārdošanā ir pieejamas jau apstrādātas iepriekš samaltas kafijas pupiņas, taču šajā procesā tās zaudē daļu no tām piemītošajām eļļām un svaiguma. Šķīstošās kafijas ražošanas process tiek veikts ilgstoši, lai varētu nodrošināt, ka tā uzreiz izšķīst ūdenī, tāpēc nav nepieciešama īpaša pagatavošana un ekstrahēšana – process, kurā karsts ūdens tiek ieliets kafijas biezumos, ļaujot tam pēc tam ievilkties. Tas ir ērts veids, kā ātri iegūt enerģijas lādiņu, taču tādā veidā iespējams zaudēt kafijas pupiņu oriģinālās garšas un aromātu, turklāt ar šķīstošo kafiju pagatavots dzēriens nebūs tik kvalitatīvs. Kafijas pupiņas ir kafijas auga sēklas, kas atrodas kafijas ķirša/augļa iekšpusē. Zaļās kafijas pupiņas ir neapgrauzdētas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: Ksenukai.lv

Kafijas automāts ir neaizstājams palīgs ikvienam kafijas mīļotājam, kas gardus kafijas dzērienus vēlas baudīt bez liekas piepūles. Taču plašajā tirgus piedāvājumā orientēties var būt sarežģīti, tāpēc pirms jauna kafijas automāta iegādes, ir svarīgi rūpīgi izvērtēt savas vajadzības un kafijas automāta funkcionalitāti.

Tāpēc šajā rakstā aplūkosim būtiskākās funkcijas, kam pievērst uzmanību, lai izvēlētos tieši savām vajadzībām un gaumei atbilstošāko kafijas automātu.

Kafijas automāta izvēles ceļvedis

Mūsdienu tirgū pieejamā kafijas automātu daudzveidība ļauj ikvienam kafijas entuziastam atrast savām iespējām un vajadzībām atbilstošāko modeli. Lai atvieglotu izvēles procesu, piedāvājam iepazīties ar būtiskākajiem faktoriem, kas jāņem vērā, iegādājoties jaunu kafijas automātu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada pirmajos divos mēnešos patēriņa kritums vērojams alus nozarē – par 17 % un bezalkoholisko dzērienu nozarē – par 35 %.

Šogad nozares attīstību negatīvi ietekmēja ne tikai ekonomiskās lejupsplīdes tendences, bet arī no valsts uzliktais papildus slogs – negaidītais akcīzes nodokļa pieaugums gan alum, gan bezalkoholiskajiem dzērieniem, kas turklāt tika palielināts bez konsultācijām ar nozares ekspertiem, Db uzzināja Latvijas alus un bezalkoholisko dzērienu nevalstiskajās organizācijās - Latvijas alus darītāju asociācijā, Latvijas alus darītāju savienībā un Latvijas Bezalkoholisko dzērienu ražotāju asociācijā.

Papildus triecienu nozarei rada arī importa produkcijas spiediena pieaugums, īpaši no Krievijas, Baltkrievijas, kuru ražotā produkcija pēc nacionālās valūtas devalvācijas kļuvusi daudzkārt konkurētspējīgāka Latvijas tirgū.

Atpūta

Arī Latvijā vērojama džina renesance

Anda Asere,13.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdzīgi kā citās valstīs pasaulē, arī Latvijā šobrīd vērojama džina popularitāte; visaugošākais ir premium segments

Latvijā, līdzīgi kā pārējās Baltijas valstīs, Eiropā valdošās tendences dzērienu modē ienāk ar trīs līdz četru gadu nobīdi. «Varētu teikt, ka arī pie mums šobrīd ir iestājusies «džina renesanse» – atgriežas gan klasiskās džina kokteiļu receptes, gan parādās jauni kokteiļi, kas veicina dzēriena popularitāti un piedāvā jaunas garšas piedzīvojumus,» saka Dana Hasana, Amber Beverage Group komunikācijas vadītāja. Realizācijas dati liecinot, ka Latvijā augošs ir tieši premiālo džinu segments.

Arī dzērienu vairumtirgotāja TriBaltic.lv valdes loceklis Jānis Corndorfs norāda, ka Latvijā lielākais pieaugums ir tieši «premium» un «super premium» kategorijās, kas nozīmē, ka patērētājs izvēlas kvalitāti, nevis kvantitāti. Šī tendence ir vērojama ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē – Lielbritānija un ASV 2016. gadā esot bijis rekordliels pieaugums džina kategorijā. «Džina popularitāti sekmē strauji pieaugušais «craft» džinu ražotāju skaits, kas patērētājiem paver iespēju baudīt dažāda stila un izcelsmes džinus. Džina straujo izaugsmi sekmē arī strauji pieaugušais toniku un miksēto dzērienu piedāvājuma klāsts, kas ļauj patērētajām atklāt jaunas garšu pasaules,» viņš uzskata.

Citas ziņas

VENTSPILS PILSĒTAS PLĀNOTO NOTIKUMU KALENDĀRS no 10. līdz 16. septembrim

,07.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdiena, 10. septembris

" 10:00 domē notiks Ventspils pilsētas domes sēde (atb. D. Brākmane, tālr. 6 36 01111)

" 11:00 notiks iknedēļas sanāksme par pašvaldības SIA "Ventspils slimnīca" īstenojamā projekta "Neatliekamās medicīniskās palīdzības pakalpojumu sniedzēju struktūras optimizēšana Ventspilī" B kārtas realizācijas gaitu, kas paredz uzņemšanas nodaļas rekonstrukciju (atb. O. Ķeņģis, tālr. 6 36 22658)

" No plkst. 13:00 līdz 17:00 Ventspils Digitālajā centrā (Akmeņu ielā 3) norisināsies datorkursi "Informācijas sabiedrības pamatprasmes". Kursu programma ietver darbu ar datoru, teksta redaktoriem, e-pastu un internetu. Kursa maksa: LVL 20 par 12 stundām. Pieteikšanās pa tālr. 6 36 07607 vai pa e-pastu: [email protected] Lūdzam arī norādīt iespējamos kursu apmeklējuma laikus! (atb. A. Gaile, tālr. 6 36 07607)

Citas ziņas

VENTSPILS PILSĒTAS PLĀNOTO NOTIKUMU KALENDĀRS

,14.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

no 17. līdz 23. septembrim

Pirmdiena, 17. septembris

" 11:00 notiks iknedēļas sanāksme par pašvaldības SIA "Ventspils slimnīca" īstenojamā projekta "Neatliekamās medicīniskās palīdzības pakalpojumu sniedzēju struktūras optimizēšana Ventspilī" B kārtas realizācijas gaitu, kas paredz uzņemšanas nodaļas rekonstrukciju (atb. O. Ķeņģis, tālr. 6 36 22658)

" No plkst. 12:30 līdz 16:00 Ventspils Digitālajā centrā (Akmeņu ielā 3) notiks apmācību kursi "Elektroniskās iepirkumu sistēmas lietošana". Piedalās Ventspils pilsētas pašvaldības iestāžu un kapitālsabiedrību atbildīgie darbinieki (atb. K. Jacevičs, tālr. 6 36 07607)

" 14:00 domē, 2.stāva zālē notiks Iepirkumu komisijas sēde. Piedāvājumu atvēršana atklātā konkursā "Mēbeļu piegāde četru jaunu grupu atvēršanai pirmsskolas izglītības iestādēs" (pasūtītājs - Izglītības pārvalde) (atb. S. Tolkaņova, tālr. 6 36 01194)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: freepik.com/Freepik

Mēdz teikt, ka tieši virtuve ir mājokļa sirds – tajā top gardas maltītes un ģimenes locekļi satiekas, lai apspriestu dienas gaitas. Lai gatavošanas process būtu patīkamāks un arī uzkopšanas darbi veiktos ātri un ērti, svarīgi izvēlēties funkcionālu un savām ikdienas vajadzībām atbilstošu virtuves sadzīves tehniku.

Ja arī tu vēlies papildināt savu virtuvi ar jaunu, mūsdienīgu un funkcionālu sadzīves tehniku, turpini lasīt un uzzini, kādas virtuves ierīces 2024. gadā ir saņēmušas augstu novērtējumu gan no ražotāju un tirgotāju, gan pašu lietotāju puses!

No produktu uzglabāšanas līdz maltīšu pagatavošanai

Kas ir gardas maltītes pamatā? Protams, tie ir veselīgi, svaigi un aromātiski produkti. Energoefektīvs un ietilpīgs ledusskapis ir neaizstājama ierīce katrā virtuvē. Taču ar inovatīvām uzglabāšanas tehnoloģijām aprīkoti modeļi nodrošina vēl optimālākus produktu uzglabāšanas apstākļus – temperatūru un mitruma līmeni, tā palīdzot ilgāk uzturēt produktu sākotnējo garšu, aromātu un tekstūru.

Citas ziņas

Viesnīcu popularizē ar meistarklasēm

Vēsma Lēvalde,22.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas četrzvaigžņu viesnīca Europa City Amrita hotel ieviesusi viesnīcā jaunu pakalpojumu - meistarklases.

Kārtējā meistarklase paredzēta 15. aprīlī, un tā būs kokteiļu meistarklase, informē Europa City Amrita hotel pārdošanas un sabiedrisko attiecību vadītājs Guntis Anškēvics. Kokteiļu meistarklasi vadīs Latvijas bārmeņu portāla vadītājs, daudzu bārmeņu konkursu laureāts Inguss Reizenbergs, programmā paredzēts interesentus iepazīstināt ar vasaras kokteiļu gatavošanu, kā arī iekļauti izklaides elementi - bārmeņu stāsti, bārmeņu triki un kokteiļu vēstures izklāsts. Līdz šim jau notikusi suši meistarklase un klasisko kokteiļu meistarklase, Db pastāstīja G. Anškēvics. Pakalpojuma priekšrocība esot tā, ka to var piedāvāt gan viesnīcas telpās, gan arī izbraukumos, viņš norādīja.

Atpūta

Gimlet Nordic: Šis ir iespēju laiks

Monta Glumane,09.04.2020

"Gimlet Nordic" kokteiļbāra saimnieki Edgars Grišulis (no kreisās) un Ilmārs Munkevics.

Foto: Monta Glumane

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Gimlet Nordic" kokteiļbārs Rīgā fokusējas uz vietējās, ziemeļu reģionam raksturīgās garšas iekļaušanu dažādos kokteiļos. Pielāgojoties ārkārtas situācijai, bārs piedāvā šos dzērienus baudīt arī mājās.

Kokteiļbārs Baznīcas ielā tika atklāts 2018. gada novembrī. Viens no "Gimlet Nordic" saimniekiem Edgars Grišulis šāda bāra koncepta ideju lolojis jau sen. "Ēdināšanas nozare, restorāni un šefpavāri ir attīstījusies vairāk nekā bāru industrija. Viņu veiksmes stāsts ir sadarbība ar vietējiem zemniekiem, sezonalitāte, maiņa un cikliskums. Arī mūsu bārs ir ļoti pielīdzināms pasaules labākajiem restorāniem. Zemnieks piezvana un saka - man ir izaugušas, piemēram, nātres, izplaukuši ceriņi. Daudz ko gatavojam no ļoti unikālām lietām," stāsta E.Grišulis.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kamēr Jūrmala vēl tikai gatavojas jaunajai tūrisma sezonai, restorāns My life pierāda, ka arī ziema ir bruvīgs gadalaiks, kad var baudīt klusu pastaigu gar jūru vai romantisku divvientulību kādā restorānā.

Bulduros esošā restorāna My life pusdienu zāle veidota ar atsauci uz angļu vieistabu — Bīdermejera sofas, auduma tapetes ar stingtu līniju rakstu un kulišu tipa aizkari. Tiesa, ēdinkartē šis motīvs netiek turpināts un, lai arī restorāns piedāvā iepazīt dažādu tautu kulinārās tradīcijas, mani šoreiz uzrunāja slāvu motīvi.

Lai arī šī nebija ceturtdiena, kad restorānā tiek pasniegta zivju zupa Carskaja uha (8.50 Ls), es izlēmu baudīt vakariņas, kādas savulaik būtu varējis baudīt ja ne gluži cars, tad kāds krievu bajārs — noteikti. Diemžēl, aizjūru delikatesi — kabaču ikrus, kas savulaik tika piesaukti filmā Ivans Vasiljevičs maina profesiju, man neizdevās nogaršot, taču ne mazāk veiksmīgas uzkodas izrādījās Aukstā gaļa (4.20 Ls) un cepti āboli ar vistas aknām (5.20 Ls)

Pārtika

Akcīze dzen uz leju bezalkoholisko dzērienu nozari

Sandra Dieziņa,02.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairākkārtēja akcīzes palielināšana bezalkoholisko dzērienu realizāciju samazinājusi par trešdaļu.

Latvijas bezalkoholisko dzērienu tirgus kopš 2008.gada ir samazinājies par aptuveni 30%. Kā norāda bezalkoholisko dzērienu ražotāja SIA Cido Grupa pārstāve Inese Lielpinka, pieaugot akcīzes nodoklim, patēriņš uz vienu iedzīvotāju ir būtiski samazinājies un kopējais tirgus kritums, protams, ietekmē arī Cido Grupa pārdošanas apjomus. Arī šogad industrijas pārstāvji prognozē bezalkoholisko dzērienu tirgus samazināšanos.

A/s Cēsu alus valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone – Zatlere jau iepriekš atzina, ka bezalkoholisko dzērienu tirgū šobrīd valda stagnācija, tostarp arī valdības pieņemto lēmumu par akcīzes palielināšanu dēļ. «Šobrīd esam Eiropas rekordisti bezalkoholisko dzērienu akcīzes lieluma ziņā, bet pēc patēriņa esam pēdējā vietā Eiropā, līdz ar to ejam arvien dziļākā aizā. To ietekmējis arī būtiskais cukura cenas sadārdzinājums - līdz 50 %». Viņasprāt, valdībai uz šo nozari jāraugās ilgtermiņā un jāpieņem pārdomāti lēmumi, nepasliktinot kopējo situāciju. Peļņas gūšanas iespējas šajā tirgū jau tuvojas nullei un bez valdības atbalsta šobrīd vairs netiek saskatīta investīciju iespēja attīstīt šo nozari.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas bārmenis Andris Reizenbergs ieguvis zelta medaļu Pasaules kokteiļu čempionātā, kas šogad norisinājās Ķīnā, Čangdu, liecina Reizenberga publicētā informācija sociālajā tīklā «Facebook».

«Nevaru izteikties vārdos! Pasaules kokteiļu čempionātā izcīnīta zelta medaļa! Ārprāts, es ticēju, paldies visiem, kas turēja īkšķus,» sociālajā tīklā Facebook raksta bārmenis Andris Reizenbergs.

Pasaules kokteiļu čempionāts šogad notika no 4. līdz 8.novembrim. To ik gadu rīko Starptautiskā bārmeņu asociācija, kas dibināta 1951.gadā. Pirmās asociācijas rīkotās starptautiskās kokteiļu sacensības norisinājās 1955.gadā.

Atpūta

FOTO: World Class Latvia dalībnieki iepazīstas ar pasaules tendencēm kokteiļu gatavošanā

Dienas Bizness,31.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautisko bārmeņu sacensību World Class treneris un tiesnesis no Taivānas Niku Vu (Nick Wu) iepazīstinājis Latvijas dalībniekus ar pasaules tendencēm kokteiļu gatavošanā.

Konkursa WorldClass 2016 finālists Niks Vu mēroja ceļu no Taivānas uz Latviju, lai pasniegtu meistarklasi šī gada dalībniekiem – 28 bāru pārstāvjiem, kas cīnīsies par godu pārstāvēt Latviju un, iespējams, Baltiju konkursa pasaules sacensībās.

Vakariņu gaitā Niks gatavoja viesiem savus kokteiļus, savukārt viesību rīkotāji prezentēja savu konkursa kokteiļkarti.

«Niks Vu pārsteidza visus ar savu ātrumu – Āzijā kokteiļus gatavo zibenīgi, mazāk nekā dažu minūšu laikā kokteilis ir jau gatavs. Tas liecina, ka praksei ir milzīga nozīme, un es ceru, ka arī Latvijas jaunāka bārmeņu paaudze iemācīsies apkalpot klientus tikpat ātri kā Taipejā,» iespaidos dalās Edgars Elbergs, miksologs, pasniedzējs un World Class vēstnieks Latvijā.

Pārtika

Pārtikas izstādē Riga Food 2018 piedalīsies vairāk nekā 700 uzņēmumu

Db.lv, Jānis Goldbergs,28.08.2018

Latvijā radītie produkti, kurus iespējams nobaudīt izstādes "Riga Food 2018" preses konferencē viesnīcā "Grand Poet by Semarah Hotels"

Foto: Sintija Zandersone/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā pārtikas izstādē Riga Food 2018 savus jaunākos produktus un pakalpojumus šogad prezentēs vairāk nekā 700 uzņēmumu kopumā no vismaz 35 valstīm, informēja pasākuma rīkotāji - starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1.

Riga Food 2018 Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā notiks no 5. līdz 8. septembrim, un tajā plānotas starptautisku un pašmāju uzņēmumu ekspozīcijas, meistaru sacensības, pārtikas produktu konkursi, jaunumu prezentācijas, semināri, šovi, meistarklases un degustācijas.

Izstādē būs apskatāmi 12 valstu nacionālie kopstendi, tostarp pirmo reizi izstādē būs vērienīgs Krievijas uzņēmumu kopstends, kā arī būs apskatāms Lietuvas, Igaunijas Gruzijas, Itālijas, Kanādas, Ukrainas, Polijas, Uzbekistānas, Baltkrievijas, Indijas un, protams, arī Latvijas nacionālais kopstends. Pirmo reizi izstādē piedalīsies uzņēmums no Kipras, Irānas un Ēģiptes, vairāki uzņēmumi no Ķīnas un pēc ilgāka laika ar ekspozīcijām atgriezīsies Portugāles, Taizemes, Francijas, Armēnijas, Spānijas un Nīderlandes uzņēmumi.

Pārtika

Aldaris plāno par 20% palielināt pārdošanu bezalkoholisko dzērienu segmentā

Dienas Bizness,12.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aldaris cer par 20% uzlabot savus pārdošanas rādītājus bezalkoholisko dzērienu segmentā, informē A/S Aldaris komunikāciju direktore Laura Krastiņa.

Kompānijā skaidro, ka Latvijā bezalkoholisko dzērienu segments ir atkarīgs ne tikai no ekonomiskās situācijas valstī, bet arī laika apstākļiem. Kopumā pēdējos gados tirgus nav strauji attīstījies un atsevišķās kategorijās pat piedzīvots kritums. Tomēr kopumā, piemēram, 2013. gadā, bezalkoholisko dzērienu tirgus palielinājās par 5% un arī 2014. gadā rezultāti bijuši pozitīvi.

«Tirgus tendences liecina, ka, lai arī šajā segmentā ir milzīga konkurence, tajā vēl ir labas iespējas arī jauniem produktiem, jo patērētāji ir ļoti prasīgi un labprāt izmēģina jaunus kvalitatīvus produktus, rūpīgi pievēršot uzmanību tā sastāvam. Ņemot vērā demogrāfisko situāciju un pašreiz spēkā esošo nodokļu politiku, kas ir labvēlīgāka mūsu kaimiņvalstīs, tuvākajos gados gan straujš bezalkoholisko dzērienu noieta pieaugums nav sagaidāms,» saka Aldara izpilddirektors Marguss Kasteins.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad a/s Cēsu alus nozīmīgākais jaunums bezalkoholisko dzērienu segmentā Latvijā būs AngryBirds zīmola atspirdzinošs dzēriens, stāsta Cēsu alus valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone - Zatlere.

Uzņēmums jau noslēdzis līgumu ar kompāniju Rovio un drīzumā tirgū piedāvās šī slavenā zīmola bezalkoholisko dzērienu. Šobrīd AngryBirds ir pasaulē straujāk augošais franšīzes produkts. Šī ir vispopulārākā mobilā spēle pasaulē, to vidēji mēnesī pasaulē spēlē 160 miljoni aktīvo spēlētāju. Šī zīmola franšīzes ir populāras gan pārtikas produktos, gan apģērbu līnijās un rotaļlietās. Latvijā AngryBirds franšīzes produkti vēl nav plaši pārstāvēti, AngryBirds atspirdzinošais dzēriens būs pirmais franšīzes produkts Latvijas dzērienu kategorijā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Notiks mākslas darbu izsole

Privātajā Latviešu Mākslas muzejā 3.jūlijā 19:00 tiek rīkota Latvijas vecmeistaru un mūsdienu mākslas darbu izsole.

Šodien Rīgā notiks veloparāde un velopikniks

Šodien, 27.jūnijā, pulksten 15.00 Rīgā notiks neparasta dizaina velosipēdu parādes brauciens no Šmerļa ielas uz Sūnu salu pie Mīlgrāvja tilta, informēja Rīgas domes pārstāve Ieva Prauliņa.

Notiks plazmas virsmas inženierijas jautājumiem veltīta konference

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) Lielajā aulā, Kaļķu ielā 1, 9.jūnijā un 10.jūnijā notiks pirmā starptautiskā RTU un Eiropas Plazmas un virsmas jonu inženierijas komitejas organizētā zinātniskā konference Plazmas virsmas inženierija - aizsardzības un dekoratīvie pārklājumi, kurā ar priekšlasījumiem piedalīsies aptuveni 45 zinātnieki no 12 pasaules valstīm.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdzās dažādiem atbalsta instrumentiem arī pašvaldības veicina jaunu uzņēmumu veidošanos savās teritorijās ar īpašiem grantu konkursiem.

"Aptuveni 90% gadījumu pašvaldībām ir grantu konkurss jauno uzņēmēju atbalstam konkrētajā teritorijā – pašvaldības izraugās savus biznesa uzsācējus, kam piešķirt finansiālu atbalstu," teic Andra Feldmane, Latvijas Pašvaldību savienības padomniece uzņēmējdarbības jautājumos. Ir pašvaldības, kas krīzes ietekmē grantu programmas ir paplašinājušas un tās ir pieejamas ne tikai jaunajiem uzņēmējiem, bet arī vecākiem, kas raduši iespēju transformēt savu biznesu un atraduši jaunas noieta platformas, izstrādājuši jaunus produktus vai pakalpojumus. Finansējuma apmērs ir dažāds, bet vidēji tie ir divi līdz trīs tūkstoši eiro. Visbiežāk tie tiek gradēti pa vietām, piemēram, pirmajai vietai 3000 eiro, otrajai 2500 eiro, bet trešajai – 2000 eiro. Ir arī pašvaldības, kas trim labāko ideju autoriem piešķir vienādu summu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau devīto gadu Rīgā norisināsies starptautiskais bārmeņu konkurss Olybet Flairmania. Starp 60 dalībniekiem no 20 dažādām pasaules valstīm būs arī trīs Latvijas pārstāvji un ir lielas cerības uz uzvaru. «Mēs esam maz, bet kvalitatīvi. Latvijā, ja kaut ko dara, tad pamatīgi un līdz galam,» biznesa portālam db.lv teic viens no konkursa organizatoriem Ivars Rutkovskis.

Sacensības 2010.gadā Latvijā aizsākās kā maza iniciatīva ar niecīgu budžetu un balstījās pamatā uz entuziasmu. Tagad tās izaugušas par pasaules līmeņa pasākumu. Par sākumu I.Rutkovskis stāsta: «Pirmkārt, gribējās parādīt Rīgu un Latviju. Otrkārt, bija vēlme sarīkot tādu konkursu, kurā pašiem gribētos piedalīties. Ar otru organizatoru Mārtiņu Rozenvaldu bijām piedalījušies daudzos konkursos un ņēmām vērā savu pieredzi. Vēlējāmies uzrīkot tādu konkursu, kurā katrs, kas ir atbraucis, ir «rokzvaigzne», nevis tikai pirmie desmit, kuriem visi skrien pakaļ, uķinās un klanās. Mēs nekoncentrējamies uz līderiem. Tas ir tāpat kā Olimpiskajās spēlēs - tajās piedalās daudzi, ne tikai Useins Bolts, kurš noskrien, uzstāda rekordu un saņem medaļu. Tas ir liela mēroga pasākums, uz kuru visi vēlas tikt.»

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļojuma laikā mēs visi esam saskārušies ar situāciju, kad tikt pie labas kafijas ir diezgan izaicinoši. Protams, ja brauciena laikā esam pilsētā, tā nav problēma atrast kāroto, bet atrodoties ārpus pilsētas, piemēram, nomaļā vietā vai pārgājienā, iespēja ir gaužām niecīga. Tādēļ vienkāršākais risinājums ir pagatavot kafiju pašiem. Raksta turpinājumā piedāvājam iepazīties ar kafijas pagatavošanas rīkiem ar kuru palīdzību Jūs malkosiet perfektu kafiju, lai arī kur Jūs atrastos.

Viss, kas Jums būs nepieciešams ir pupiņu vai maltā kafija, labas kvalitātes ūdens, nedaudz prakse un labs brūvrīks. Dodoties dabā ir jāapzinās savas iespējas tikt pie uzvārīta ūdens un cik tālu vajadzēs nest mantas. Ja plānojat doties pārgājienā, visu līdzpaņemto nesot mugursomā, brūvrīkam ir jābūt vieglam, kompaktam un neplīstošam. Šādam scenārijam piemērotākās ierīces ir Aeropress vai metāla kafijas kanna. Plānojot vienas dienas izbraucienu no pilsētas ar automašīnu vai nedēļas nogali glempingā, pagatavošanas ierīču izvēle kļūst plašāka. Kafijas prese un karafe ir pietiekoši nelieli rīki, kurus ērti var paņemt līdzi uz brīvdienu mājām un baudīt ikrīta rituālu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Slavenais itāļu uzņēmums Lavazza, ar vairāk kā 120 gadu pieredzi kafijas jomā, un oficiālais Lavazza kafijas izplatītājs Latvijā KAFO ir atklājuši jaunu mācību centru Rīgā, Mūkusalas ielā 27. Unikālais kafijas mācību centrs ir izveidots pēc Lavazza-KAFO kopīgās iniciatīvas un nodrošina apmācību kafijas speciālistiem, baristām, bārmeņiem un visiem profesionāļiem apgūtu atbilstošas prasmes un zināšanas par kafiju - tās kultivēšanu, ražošanas procesiem, espresso iekārtām, degustēšanas mākslu un pagatavošanas metodēm, lai gūtu panākumus unikālu un augstas kvalitātes kafijas dzērienu radīšanā.

Kafijas mācību centra Lavazza Training Centre atvēršana Rīgā iezīmē šī ģimenes uzņēmuma apņemšanos– iepazīstināt ar Itālijas kafijas kultūru un tradīcijām.

“…izcila kafija var kļūt par galveno klientu piesaistīšanas instrumentu,…” Edgars Dinaburgs, KAFO vadījās Latvijā

“Kvalitatīva kafija ir būtiska katra restorāna, bāra vai kafejnīcas sastāvdaļa - izcila kafija var kļūt par galveno klientu piesaistīšanas instrumentu, savukārt, zemas kvalitātes kafija var kļūt par lielāko iemeslu neapmeklēt jauno vietu. Lai neatpaliktu no arvien pieaugošās konkurences, katram veiksmīgam bāram vai restorānam ir nepārtraukti jāstrādā pie kafijas piedāvājuma uzlabošanas. Lai to izdarītu, ir ārkārtīgi svarīgi atrast partneri, kas ir uzticams un var palīdzēt izveidot augstas kvalitātes ilgtermiņa kafijas risinājumu,” saka Edgars Dinaburgs, KAFO vadītājs Latvijā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā kā Rīgā ir daudz konditoreju, kur piedāvā visdažādākās maizītes un pīrādziņus, kārumnīca Frutever nāk klajā ar alternatīvu , ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Kafejnīcā cilvēki var baudīt saldumus, kūkas, saldējumu, pudiņus bez sirdsapziņas pārmetumiem – neviens deserts nesatur cukuru, pārtikas piedevas, lielākoties tajos nav arī piena produktu, izņemot pudiņos, turklāt neviens deserts un kūka nav cepta,» sava uzņēmuma koncepciju atklāj Sofja Zaharova, SIA Frutever īpašniece. Ideja par savu biznesu gaisā sākusi virmot pirms gada. «Vectēvs aizgāja pensijā, skatījos uz viņu un vecmammu un domāju par to, ka man ir jārada naudas plūsma, lai es būtu neatkarīga no darba devēja,» teic Sofja. Viņa lasīja grāmatas, domāja par savu biznesu, bet vairākus mēnešus mocījās neziņā, jo vēlme sākt uzņēmējdarbību bija, taču nebija skaidrs, ar ko tieši nodarboties.

Pakalpojumi

Statoil investējis 200 000 eiro saldējuma kokteiļu pašapkalpošanās automātos

Dienas Bizness,17.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Desmit Statoil Fuel & Retail degvielas uzpildes stacijās ieviests jauni saldējuma kokteiļu pašapkalpošanās automāti, kuros kopumā Statoil investējis ap 200 000 eiro, informē uzņēmumā.

«Mūsu veiktā aptauja rāda, ka katrs trešais klients Statoil stacijas apmeklē plašā uzkodu un dzērienu klāsta dēļ. Tāpēc likumsakarīga ir sortimenta paplašināšana ar saldējuma kokteiļiem,» stāsta Statoil Fuel & Retail Latvia veikala preču un pakalpojumu attīstības direktors Gatis Pavārs.

Kā liecina pārdošanas rezultāti, klienti augstu novērtējuši mūsu piedāvājumu, par iecienītāko kokteiļa garšu šobrīd kļuvusi zemeņu. Pārdošanas rezultāti arī parāda, ka kokteiļu pārdošana palielinās dienās, kad paaugstinās vidējā gaisa temperatūra, taču arī vēsākajās dienās kokteiļu pieprasījums ir stabils.

Citas ziņas

Daugavpilī atklāj jauno "K-rauta" veikalu

,17.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 20.-23.septembrī Daugavpilī, Kraujas ielā 2, notiks tirdzniecības tīkla "K-rauta" jaunā veikala grandiozi atvēršanas svētki.

Četru dienu garumā daugavpiliešiem būs iespēja piedalīties svētkos par godu veikala atvēršanai, kuru kulminācijas mirklis 20.septembra vakarā būs Daugavpilī vēl nebijusi mazākumsolīšana un uguņošana.

Mazākumsolīšanā varēs piedalīties visi veikala apmeklētāji, kuri būs iepirkušies virs Ls 50. Pieteikšanās izsolei ir vienkārša: pēc pirkuma veikšanas ar čeku jādodas uz veikala informācijas centru, kur tiks izsniegts izsoles dalības kupons, ar kuru 20.septembrī plkst.21:00 jāierodas veikala auto stāvlaukumā uz izsoli "Kurš sola mazāk?". Izsoles uzvarētājs būs tas dalībnieks, kurš nosauks vistuvāko zemāko summu tai, kāda noteikta izsoles priekšmetiem: "Fagor" ūdens boilerim, "Bosch" profesionālajam akumulatora skrūvgriezim, "Partner" elektriskajam zāģim, "Flymo" zaru smalcinātājam un putekļusūcējam. Visām izsoles precēm būs neticami zemas cenas! Tas, kura minējums būs tuvākais, varēs šo preci iegādāties par tādu cenu, kādu pats solījis. Tie, kuri būs solījuši zemāku cenu kā noteiktā, uz preces iegādi nevarēs pretendēs. Mazākumsolīšanas pasākumā plānots paziņot arī Daugavpils dalībnieku pāri telekompānijas LNT un "K-rauta" draugu šovam "Dubultremonts".

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada pirmajos 10 mēnešos bezalkoholiskā alus segmenta patēriņš Latvijā palielinājies par 6%, savukārt tirgus vērtība par 4,9%. Arī globālās tendences norāda uz turpmāku šī segmenta izaugsmi, kas pēc "Carlsberg Group" aplēsēm varētu trīskāršoties līdz pat 15% tirgus daļai Rietumeiropā.

Lielākajā daļā tirgus pārdošanas apjomi jau ir pieauguši par 20-25% un tiek prognozēts, ka šī dzērienu kategorija turpinās attīstīsties pat piecas reizes straujāk nekā alus tirgus.

"Bezalkoholiskā alus segments aug ļoti strauji, turklāt tas novērojams praktiski katru ceturksni. Uz to ļoti strauji reaģējuši arī ražotāji – daļa šogad uzsāka bezalkoholisko dzērienu ražošanu, bet vēl daļa paplašināja produkcijas klāstu. Globālās tendences liecina, ka izaugsme redzama ne tikai veikalos, bet arī restorānos un bāros, kur šāda veida dzērieni gūst lielāku popularitāti. Ļoti interesanti būs vērot ikgadējo kampaņu "Sausais janvāris" jeb "Dry January", kas šogad solās būt vēl aktīvāka," uzsver AS "Aldaris" bezalkoholisko dzērienu segmenta vadītāja Inese Vētra.