Pagājušajā gadā viena no New Rosme prioritātēm bijusi veikalu tīkla paplašināšana Latvijā, un šī mērķa realizācija vietējā tirgū nodrošinājusi apgrozījuma pieaugumu 23,5% apmērā, liecina kompānijas paziņojums Lursoft.
SIA New Rosme vadība skaidro, ka šogad uzņēmums izvirzīja krājumu un jaudu samazināšanas stratēģiju, kā rezultātā pērn izdevās samazināt gatavās produkcijas krājumus par 20,7% un kopējos krājumus par 17,1%.
Vienlaicīgi pērn uzņēmuma realizācijas apjoms samazinājās par 11,5%, salīdzinot ar 2011.gadu. Pērn SIA New Rosme peļņa sasniegusi 47,08 tūkstošus latu.
Pagājušajā gadā lielāko daļu jeb 4,457 miljonus latu no uzņēmuma apgrozījuma veidojusi gatavās produkcijas realizācija, bet 1,32 miljonus latu – šūšanas pakalpojumu sniegšana. Analizējot apgrozījumu sadalījumā pa noieta tirgiem, redzams, ka lielāko daļu jeb 58,87% veido eksports uz NVS valstīm, 27,3% - realizācija ES valstīs, bet atlikušo daļu – vietējais tirgus.
Šogad uzņēmums plāno veicināt turpmāko izaugsmi un attīstību, kā arī sasniegt biznesa mērķi – turpmāku pieaugumu Baltijas tirgū, eksporta paplašināšanu un franšīzes tīkla projekta attīstību. Ekonomiskā situācija pasaulē stimulē uzlabot potenciālās ražošanas iespējas un attīstīt jaunus tirdzniecības sakarus, uzskata uzņēmuma vadība.
SIA New Rosme ir viens no lielākajiem sieviešu apakšveļas ražotājiem Baltijas valstīs, kas izveidots uz 1952.gadā dibinātā valsts uzņēmuma Rosme bāzes. Uzņēmuma pamatdarbību veido divi virzieni – pašu modelēto korsešu izstrādājumu ražošana un to realizācija ES un NVS valstīs un šūšanas pakalpojumu sniegšanas Zviedrijas un citu Eiropas valstu uzņēmumiem. SIA New Rosme dibināts 1993.gadā un pieder Zviedrijas Swegmark Holding AB.