«Mēs mīlam lejupslīdi. Mēs esam samazinājuši cenas, samazinājuši izmaksas un audzējuši savu biznesu vēl par 15%, kā arī no tirgus izstūmuši dažus konkurentus,» tā intervijā Wall Street Journal norāda Īrijas zemo cenu aviokompānijas Ryanair vadītājs Maikls O’Līrijs (Michael O’Leary).
Ryanair boss norāda, ka kompānijas darbinieki saprotoši uzņēmušai aviokompānijas ieviesto algas iesaldēšanu, jo lidsabiedrība algas saviem darbiniekiem nesamazina, kā arī nevienu neatlaiž, turklāt «Īrijā tagad ir 5% deflācija, tādēļ viņi [darbinieki] joprojām ir soli priekšā [krīzei] pat ar iesaldētu algu».
Jautāts, vai Ryanair nevarētu sastapties ar situāciju, kad izmaksas samazināt tālāk vairs vienkārši nav kur, M. O’Līrijs norāda, ka šāds brīdis kaut kad pienāk, taču Ryanair patlaban līdz tam vēl esot savi 20 gadi.
M. O’Līrijs uzskata, ka Ryanair veiksmes pamatā ir atklātība pret pasažieriem, skaidri norādot cenas pakalpojumiem, lai nerastos pārpratumi. «Mēs esam atklāti savā politikā. Jūs nedabūsiet ēdienu bez maksas un mums nav vajadzīga jūsu papildus bagāža,» skaidro M. O’Līrijs, pamatojot paaugstinātās cenas šiem pakalpojumiem.