ASV ātrās ēdināšanas gigants McDonald's otrdien paziņoja, ka nākamo piecu gadu laikā Ķīnā plāno gandrīz dubultot savu restorānu skaitu, uzņēmumam koncentrējoties uz starptautiskajiem tirgiem un reaģējot uz tirdzniecības apjoma izaugsmes palēnināšanos ASV.
Kompānija Ķīnā esošo 2500 restorānu skaitu vēlas papildināt vēl par 2000, kā arī plāno nodrošināt divciparu skaitlī mērāmu tirdzniecības apjoma izaugsmi katrā no nākamajiem pieciem gadiem.
Vienlaikus McDonald's pavēstīja, ka uzņēmums pabeidzis stratēģiskas partnerības izveidi ar Ķīnas konglomerātu CITIC Ltd un ASV bāzēto investīciju kompāniju Carlyle Group.
Šā gada sākumā McDonald's paziņoja, ka izveidos uzņēmumu kopīgi ar CITIC Ltd, CITIC Capital Holdings un Carlyle Group, lai tas 20 gadus darbotos kā franšīze tīkla biznesam Ķīnā un Honkongā.
Šī partnerība kļuvusi par lielāko McDonald's franšīzes darījumu ārpus ASV.
«Ķīna drīzumā kļūs par mūsu lielāko tirgu ārpus ASV,» norādīja kompānijas prezidents un vadītājs Stīvs Īsterbruks.