Tuvāko trīs gadu laikā restorānu tīkls McDonald’s (Premier Restaurants Latvia) restorānu tīkla attīstīšanā Latvijā plāno investēt 4 miljonus eiro, informē uzņēmumā.
2016. gadā kopējais tirdzniecības apjoms restorānos Latvijā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu pieaudzis par 3,3% un sasniedzis 19,3 miljonus eiro.
«Pagājušais gads mums bija ļoti veiksmīgs un motivējošs. Savos restorānos esam ieviesuši jaunu konceptu un vairākus digitālus jauninājumus. Atsevišķos restorānos piedāvājam iespēju personalizēt un pielāgot savus burgerus. Tirdzniecības apjoma un jaunu restorānu skaita pieaugums mums ļāvis stiprināt nozares līdera pozīcijas ne tikai Latvijā, bet arī visā Baltijas reģionā,» norāda McDonald’s ģenerāldirektors Baltijas valstīs Vladimirs Jaņevskis.
Investējot 700 000 eiro, McDonald’s pērn Latvijā turpināja jaunās digitālās platformas attīstīšanu un restorānu aprīkošanu ar pašapkalpošanās kioskiem. Lai nodrošinātu vēl vienkāršāku maltīšu pasūtīšanas procesu, McDonald’s apsver ieviest arī dažādus citus digitālos risinājumus pasūtīšanas un maksāšanas procesam.
Turpmākajos gados McDonald’s plāno investēt aptuveni 4 miljonus eiro, lai attīstītu savu restorānu tīklu Latvijā, bet kopumā 2017.-2019. gada periodā McDonald’s paredzējis investēt vairāk nekā 14 miljonus eiro restorānu tīklu attīstībai Baltijas valstīs. Līdz 2019. gada beigām McDonald’s iecerējis paplašināt restorānu tīklu Baltijā līdz 39 restorāniem.
Uzņēmums šobrīd izstrādā jaunu premium kvalitātes burgeru sēriju. Arī viesu apkalpošana arī ir joma, kurā turpmākajos gados paredzēta intensīva attīstība - lai nodrošinātu vēl vienkāršāku maltīšu pasūtīšanas procesu, McDonald’s ieviesuši pašapkalpošanās kioskus un bezkontakta maksājuma termināļus, kā arī strādā pie vairākiem citiem digitāliem risinājumiem pasūtīšanas un maksāšanas procesam. Lai nodrošinātu saviem viesiem jaunu pieredzi restorānos, McDonald’s arī apsver iespēju ieviest apkalpošanu pie galdiņiem. Plānots, ka līdz 2017. gada beigām gandrīz visi McDonald’s restorāni Latvijā būs rekonstruēti saskaņā ar jauno konceptu un aprīkoti ar pašapkalpošanās kioskiem.