Ātrās ēdināšanas gigants McDonald's pēc nedaudz vairāk nekā 40 gadu sadarbības vairs nebūs Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK) sponsors, piektdien paziņoja olimpiskās kustības jumtorganizācija.
McDonald's par SOK atbalstītāju kļuva 1976.gadā, sadarbību sākot ar togad notikušajām Monreālas Vasaras olimpiskajām spēlēm.
SOK un McDonald's paziņo, ka tās savstarpēji ir vienojušās beigt savu vispasaules sadarbību, teikts SOK izplatītajā paziņojumā. Mūsdienu straujajā biznesa attīstībā un pārmaiņās mēs saprotam, ka McDonald's vēlas fokusēties un citām biznesa prioritātēm.
Tikmēr McDonald's globālā mārketinga vadītāja Silvija Lagnādu norādīja, ka uzņēmums pārskatot savus izaugsmes plānus, vienojoties ar SOK, nolēmuši savu uzmanību vērst uz citām biznesa iespējām.
Abu pušu līgums bija spēkā līdz 2020.gadam, bet tas pārtraukts priekšlaicīgi.
Oficiāli abu pušu sadarbība beigsies līdz ar 2018.gada Phjončhanas Ziemas olimpiskajām spēlēm, līdz tam ASV ēdināšanas uzņēmumam turpinot pildīt iepriekš noslēgto vienošanos, taču viņiem vairs nebūs iespējas izmantot SOK un olimpisko zīmolu visā pasaulē, tikai Dienvidkorejā, līdz ar to Phjončhanā olimpiskajā parkā un olimpiskajā ciematā būs McDonald's ēstuve.
McDonald's bija viens no SOK tā dēvētajiem TOP līmeņa sadarbības partneriem, kuru vidū ir arī tādas kompānijas kā Coca Cola, Visa, Bridgestone, Panasonic, Toyota un Omega.
Pirmo reizi McDonald's savu produkciju piedāvāja 1968.gada Grenobles Ziemas Olimpiādē, bet par SOK atbalstītāju kļuva vēl pēc astoņiem gadiem.