Mazsalacā nokritušais «meteorīts» ir daļa no plānotās Tele2 reklāmas kampaņas.
Tele 2 norāda, ka ar šo akciju gribējuši parādīt, ka pat krīzes laikā Latvija var izdarīt ko interesantu.
«Tā ir kvalitatīvu reklāmas aģentūru, žurnālistu un sabiedrības simbioze, kur visi ir ieguvēji, jo žurnālistiem ir ziņas, ko rakstīt, bet sabiedrībai ir ko lasīt. Tā ir kā spēle, kur visi zina, ka spēlējas ar informatīvo lauku. Tas dara dzīvi interesantāku un krāsaināku. Varēja redzēt, kā mediju kopējais noskaņojums mainījās. Ja sestdien visi runāja par budžetu un Valsts Ieņēmumu dienestu, tas svētdien un šodien daudziem parādījās smaids, izdzirdot par meteorītu. Šādos brīžos vilšanās sajūta ir daudz mazāka, nevis brīžos, kad izlasa kārtējos kašķus par budžetu. Vismaz man tas pavilka mutes kaktiņus uz augšu,» Dienai norādīja Tele2 vadītājs Petrs Kirdeika.
Iekšļietu ministre Linda Mūrniece raidījumam 900 sekundes norādīja, ka šis gadījums tiks izvērtēts un aprēķināts, cik lieli līdzekļi šajās divās dienās iztērēti.
Visur tiek runāts par krīzi, tāpēc kompānija nolēmusi izveidot ko tādu, lai Latvijas vārds izskanētu pasaulē arī savādākā veidā. Ideja tapusi pirms aptuveni mēneša un Mazsalaca izvēlēta, lai iespējami dabiski attēlotu meteorīta nokrišanas vietu, jo bedres rakšanai bijušas nepieciešamas vairākas dienas un to izveidot nebūtu iespējams vietā, kur apgrozās daudzi cilvēki.
Kompānija ir gatava kompensēt operatīvo dienestu izdevumus un uzņemas pilnu atbildību par šo notikumu, skaidroja uzņēmuma mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Spoģis.