Japānas Mazda Motor Corp neplāno uzsākt īpašu mārketinga kampaņu, lai pēc apjomīgajiem automašīnu atsaukumiem, kas iedragājuši Toyota tēlu, pārvilinātu Toyota Motor Corp klientus pie sevis, atsaucoties uz Mazda finanšu direktora sacīto, ziņo Reuters.
Finanšu direktors Kijoši Ozaki intervijā Reuters sacījis, ka Mazda nejūt lielu Toyota izsludināto vairāk nekā astoņu miljonu transportlīdzekļu atsaukumu ietekmi. Atsaukumi esot centrēti ASV, kur Mazda ir tikai 2% tirgus daļa.
«Mūsu ASV tirdzniecības pārstāvji ir ziņojuši, ka daži klienti ieņēmuši «pagaidīsim un redzēsim pozīciju ». Bet es nedomāju, ka mēs izjutīsim tiešu ietekmi, jo mūsu klienti novērtē mūsu automašīnu unikālās iezīmes un ir atšķirīgi, salīdzinot ar Toyota klientiem, » viņš skaidrojis.
K. Ozaki arī informējis, ka Mazda centīsies paātrināt iespējamo reakciju uz problēmām, jo iespēja, ka produktam ir defekts nekad nebūšot nulles līmenī.