Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pats mazākais Mazda krosovers CX-3 uz esošo un gaidāmo konkurentu fona nav fukcionalitātes paraugs, taču tas prot labi un azartiski braukt

Pēdējo gadu laikā japāņu Mazda centīgi atjauno modeļu klāstu, kas vienubrīd bija jau neglābjami novecojis, liekot pat uzticīgākajiem faniem pārcelties pie citu marku automobiļiem. Šobrīd līdzās labi zināmo un atsvaidzināto Mazda 6 un Mazda 3 modeļu rindai ir pievienojies jaunais krosovers Mazda CX-5 un tagad arī mazākais brālis CX-3. Svarīgi, ka paralēli estētiskām izmaiņām zem ādas visiem jaunajiem modeļiem ir iešūti Mazda inženieru jaunākie sasniegumi. Vērienīgais inženiertehniskais projekts ar nosaukumu SkyActive ietver sevī virsbūves konstrukcijas, šasijas, mehāniskās un automātiskās transmisijas padziļinātu modernizāciju, kā arī jaunas paaudzes benzīna un dīzeļa dzinēju izstrādi. Daļa no visiem šiem labumiem nonākuši arī CX-3 rīcībā.

Kāpēc tas būtu jāpērk

CX-3 ir simpātisks pilsētas auto, turklāt ļoti piemērots Latvijas pircēju vajadzībām. Noteikti tas ir pieskaitāms pie šā brīža topa precēm, lai ar labiem panākumiem spētu uzrunāt plašu pircēju auditoriju, un tas varētu izdoties krietni labāk nekā CX-5. Braukšanas ziņā CX-3 ir teicamnieks, jo neba velti japāņu inženieri ilgi būrās, lai jaunais krosovers brauktu tikpat azartiski kā slavenais rodsters MX-5. Kopumā CX-3 ir ļoti mūsdienīgs auto, ko var pasūtīt gan ar priekšpiedziņu, gan pilnpiedziņu. Bez tam ar Latvijas apstākļiem nepieciešamo kombināciju – priekšpiedziņa kopā ar benzīnmotoru un automātu – CX 3 sev nodrošina plašu pircēju medību lauku. Mazda CX-3 priekšpiedziņas modeļa bāzes cena ir, sākot no 16 250 eiro, savukārt pilnpiedziņas AWD versija – sākot no 22 400 eiro.

Visu rakstu Mazda krosovers, kam patīk braukt lasiet 21. augusta laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru