Uzlabotais Mazda CX-5 ir izaudzis par spēcīgu un iekārojamu auto; atsevišķās disciplīnās tas jau rāda premium klases cienīgu sniegumu
Savelkot kopā visus plusus un mīnusus, var teikt, ka CX-5 šobrīd ir viens no saturīgākajiem savas klases modeļiem, kas no Latvijas pircēju puses līdz šim nav izpelnījies to uzmanību, kādu tas būtu pelnījis. Pilnīgi iespējams, ka pie vainas ir cena. Priekšpiedziņas Mazda CX-5 bāzes modelis maksās, sākot no 22750 eiro, savukārt ar pilnpiedziņu, – sākot no 29900 eiro. Loģiski, ka šie skaitļi nespēj konkurēt ar Latvijas dižpārdokļa Nissan Qashqai cipariem, taču potenciālajiem pircējiem ir jāliek aiz auss, ka Mazda CX-5 salīdzinājumā ar Qashqai ir krietni augstākas raudzes produkts, un citējot klasiķa teikto: lietas pasaulē maksā tik, cik viņas maksā, un agrāk vai vēlāk investīcijas lielums atmaksāsies. Jebkurā gadījumā Mazda CX-5 ir auto, kas nezinātājiem un šādas klases auto tīkotājiem varētu būt patīkams atklājums.
Jāatgādina, ka, izstrādājot CX-5 virsbūves un šasijas stingrību, par paraugu tika ņemts slavenais Mazda MX-5 rodsters. CX-5 virsbūves konstrukcijā ir izmantoti augstas izturības un vieglāki metāli, kas automātiski nodrošina labāku vadāmību un stabilitāti uz ceļa. Atzīšos godīgi, ka braukt ar Mazda CX-5 krosoveru ir īsta bauda. Ko tur slēpt, pēc braukšanas izjūtām to noteikti var likt blakus VW Tiguan vai Ford Kuga. Vienīgais lieliskajai šasijai un precīzajam stūres pievadam līdzi «nevilks» vecais labais Skyactiv-G sērijas160 ZS jaudīgais benzīnmotors un sešpakāpju automāts. Motors ir gaužām kūtrs un arī pārnesumkārba tikpat miegaina un slinka. Uz priekšu auto brauc, taču uz dinamisku paātrinājumu, piemēram, apdzīšanas brīdī neceriet.
Visu auto apskatu Izbauda brieduma gadus lasiet 18. augusta laikrakstā Dienas Bizness.
TEV VARĒTU INTERESĒT ARĪ:
Mini Countryman: Izgaršojot «kartingkrosovera» priekus
Porsche Panamera: Sportot kopā ar ģimeni
Volkswagen Tiguan zibenīgi nonācis deficīta braucamo sarakstā
Hyundai Tucson: Ar veco izkārtni un gardāku saturu