Maxima Latvija pēc Zolitūdes traģēdijas visiem šī veikala darbiniekiem izmaksāja 400 līdz 700 eiro ikdienas izdevumu segšanai, kopumā tam atvēlot vairāk nekā 40 000 eiro, informē uzņēmumā.
Maxima Latvija pārstāvis Ivars Svilāns informē, ka katram no traģēdijas skartajiem darbiniekiem bija pieejams gan finansiāls, gan psiholoģisks, gan juridisks atbalsts, kurš tika izmantots atkarībā no nepieciešamības. Bija daļa darbinieku, kuriem bija nepieciešami visi minētie atbalsta virzieni, savukārt citiem bija aktuāla palīdzība atsevišķos jautājumos.
«Ņemot vērā to, ka darbiniekiem, kas traģēdijas dienā veikala telpās palika personīgas mantas - gan maki, gan apģērbs un apavi, uzņēmums uzreiz pēc traģēdijas pieņēma lēmumu visiem šī veikala darbiniekiem iespējami ātri izmaksāt sākot no 400 līdz 700 eiro ikdienas izdevumu segšanai. Nevienam no darbiniekiem saņemot šo palīdzību nebija jānoslēdz vai jāparaksta jebkāda vienošanās - vien jāapstiprina, ka naudas līdzekļi ir saņemti, lai to varētu reģistrēt uzņēmuma kopējā naudas plūsmā. Ņemot vērā, ka daļai darbinieku veikalā palika arī kredītkartes, šie naudas līdzekļi tika izmaksāti skaidrā naudā. Tāpat visiem šī veikala darbiniekiem tika nodrošināts apmaksāts papildu atvaļinājums,» norāda I.Svilāns.
2013.gada 21.novembrī Zolitūdē, sabrūkot lielveikalam Maxima, dzīvību zaudēja 54 cilvēki, bet vairāki desmiti guva smagus ievainojumus.