Lietuvas mazumtirdzniecības kompānija Maxima LT paziņojusi, ka gatavojas pozicionēt sevi kā zemo cenu tirdzniecības tīklu un vienam tūkstotim iecienītāko preču garantēt zemākās cenas.
Kā otrdien preses konferencē norādījusi Maxima LT ģenerāldirektore Kristīna Meide, lēmumu par jaunu mārketinga stratēģiju uzņēmums pieņēmis pēc vadības maiņas, cenšoties gādāt, lai tā klienti «nedotos pētīt citu tīklu veikalus». Viņa piebildusi, ka līdz šim Maxima pārāk maz runājusi par zemām cenām, taču no šīs dienas salīdzinās populārāko produktu cenas ar citiem lielākajiem veikalu tīkliem - Iki, Norfa, Lidl un Rimi - un noteiks savām precēm zemāku cenu.
Pēc Meides teiktā, pieaugot konkurencei līdz ar Vācijas zemo cenu veikalu tīkla Lidl ienākšanu Lietuvā, Maxima lojālo klientu skaits nav sarucis, taču «par nulle, komats,....» samazinājies apmeklējumu skaits «Mūsu uzdevums ir panākt, lai pat "nulle, komats un vēl mazliet" mūsu klientu nekur projām nevēlētos doties,» viņa uzsvērusi.
Maxima LT vadītāja nav prognozējusi, kā šī jaunā stratēģija ietekmēs ieņēmumus, bet izteikusi cerību, ka apgrozījums augs.
«Ceram, ka pieaugs klientu apmeklējumi, tātad arī pārdošanas apjoms,» viņa norādījusi.
Jaunajā mārketinga stratēģijā iecerēts investēt aptuveni sešus miljonus eiro, cerot, ka lielāka klientu plūsma palīdzēs atpelnīt šīs investīcijas.
Meide izteikusies, ka tiek spriests, ko darīt ar privātajiem Maxima zīmoliem Optima un Favorit, bet par iespējamajām pārmaiņām šai ziņā pagaidām nav stāstījusi.
Pēc viņas sacītā, 1000 populārāko preču dod veikalu tīklam Maxima aptuveni 20% no kopējiem ieņēmumiem, lai gan, piemēram, lielākajā šā tīkla veikalā ir aptuveni 50 000 preču sortiments.