Jaunākais izdevums

Latvijas kafejnīcu tīkls Double Coffee saskāries ar iebildumiem pret jauna restorāna izveidi.

Pagājušajā nedēļā Maskavas aizsardzības koalīcijas biedri un Tveras bulvāra 17. nama, kurā iecerēts atvērt jauno kafejnīcu, iedzīvotāji jaunizveidotās durvis nama fasādē «aizlēja» ar celtniecības putām, tā protestējot pret ēkas pārveidi un restorāna izveidi, vēsta Kas Jauns, atsaucoties uz Večerņaja Moskva. Tveras bulvāra 17 pirmo stāvu plānots pārbūvēt par restorānu, bet, pēc vietējo iedzīvotāju domām, tas nav pieļaujams. Ēka ir 19. gadsimta arhitektūras piemineklis un tā pārveidei neesot saņemtas visas nepieciešamās atļaujas. Bez būvatļaujas arī esot izkaltas durvis uz restorānu bijušā loga vietā. Vietējie iedzīvotāji esot vērsušies vietējā pašvaldībā, bet tā neesot aizkavējusi restorāna būvdarbus. Tad nu iedzīvotāji paši nolēma rīkoties uz savu roku un jaunizkaltās durvis aizlēja ar celtniecības putām, tādējādi nobloķējot ieeju Double Coffee jaunajās telpās.

Double Coffee tehnologs – šefpavārs Jānis Riekstiņš DB sacīja, ka jaunā restorāna atvēršanai Tveras bulvārī nepieciešami visu iedzīvotāju paraksti, bet viens iedzīvotājs to nav devis. J. Riekstiņš pauda neizpratni par iebildumiem, jo restorāna veidotāji plāno visu saglabāt – gan nama fasādi, durvis un logus. Tiesa, šonedēļ šo problēmu plānots atrisināt. Par celtniecības putām J. Riekstiņš gan nebija lietas kursā.

Večerņaja Moskva arī vēsta, ka nama iedzīvotājus uztrauc Double Coffee «seksuālā orientācija». Pirmkārt, restorāns tikšot atklāts līdzās populārajai seksuālo minoritāšu pulcēšanās vietai – pie Jeseņina pieminekļa. Otrkārt, esot jāšaubās arī jaunā restorāna direktora Igora Ņeļubova tikumību. Līdz šim Ņeļubovs bija Maskavas kluba Krasnaja Sapočka direktors, kas «specializējās» uz vīriešu stirptīzprogrammu veidošanu. Savukārt Ņeļubovs Večerņaja Moskva paziņojis, ka nodomus par Double Cofee atvēršanu Maskavā ir spējīgs apturēt vienīgi Krievijas premjers Vladimirs Putins.

Šobrīd Double Coffee ir 14 restorāni Rīgā, viens Jūrmalā, astoņi Kijevā (Ukraina) un pa diviem Viļņā (Lietuva) un Minskā (Baltkrievija).

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto & Video

Kā top?: Laša steiks Double Coffee cehā

Žanete Hāka,22.07.2016

Zivis un gaļu uzņēmumam piegādā pamīšus – ik pa divām dienām, tādēļ nav nepieciešams veidot lielus pārtikas produktu uzkrājumus, stāsta kompānijas šefpavārs Jānis Riekstiņš.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ielūkoties restorānu tīkla Double Coffee ražošanas cehā.

Kompānija Double Coffee strādā kopš 2002.gada, kad darbu sāka tikai viena kafejnīca Stabu ielā, kas piedāvāja viesiem kafiju, dzērienus un desertu. Ņemot vērā pieprasījumu, uzņēmuma īpašnieki nolēma atvērt vēl trīs kafejnīcas, kas veicināja pilnīgu koncepta maiņu, kļūstot par restorānu tīklu. Vēlāk Double Coffee tīkls atvēra pirmos franšīzes restorānus ārvalstīs. Patlaban tīklu veido 11 Rīgas Double Coffee restorāni, viena franšīze un 7 franšīzes restorāni ārpus Latvijas.

Pilnveidojot receptes un meklējot iespējas samazināt klientu gaidīšanas laiku, 2013.gadā tika nolemts atvērt kompānijas pusfabrikātu cehu, un 2014. gadā šis plāns tika īstenots. Patlaban cehs mēnesī pārstrādā aptuveni 1000 kilogramu gaļas un 900 kilogramu zivju atkarībā no sezonas. Cehs apstrādā un ražo tikai tik daudz produktu, cik Double Coffee tīkla restorāni pasūta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Kafejnīcu tīkls: Rīdzinieki «pārceļas» uz kafejnīcām tirdzniecības centros

LETA,15.08.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējo divu gadu laikā novērots, ka rīdzinieki arvien vairāk sākuši apmeklēt tirdzniecības centrus un tajos esošās kafejnīcas, stāsta kafejnīcu tīkla Double Coffee pārvaldītājas SIA DC restorāni valdes loceklis Sergejs Plotņikovs.

Viņš norāda, ka tāpēc nolūkā noturēt esošos un piesaistīt jaunus klientus Double Coffee no 2014.gada sāka vairāk uzmanības veltīt rīdzinieku pieprasījuma un vēlmju apmierināšanai.

«Būtībā mūsu fokuss kopš tā laika ir tieši rīdzinieki. Tā kā rīdzinieki ir ļoti prasīga publika, tad cenšamies ar viņiem strādāt ļoti uzmanīgi. Tas nozīmē, ka jāveic ieguldījumi telpu uzlabojumos, rekonstrukcijās, kā arī jaunu vietu atvēršanai tieši tirdzniecības centros,» atzīst DC restorānu valdes loceklis.

Par to, ka rīdzinieki apmeklē vairāk tirdzniecības centru kafejnīcas, nevis kafejnīcas ārpus tiem, liecina arī darbības rādītāji. Proti, pēdējo divu gadu laikā apgrozījums visvairāk pieaug tieši tirdzniecības centros, atzīmē Plotņikovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Double Coffee apsver iespēju aiziet no Lietuvas tirgus

nozare.lv,19.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmums DC Holding, kam pieder zīmols Double Coffee, sācis biznesa restrukturizāciju Lietuvā un apsver iespēju par aiziešanu no šī tirgus.

Patlaban Lietuvā darbojas pieci Double Coffee restorāni, un restrukturizācijas mērķis ir padarīt restorānu darbību rentablu.

DC Holding valdes priekšsēdētājs Andrejs Nilovs atzīst, ka uzņēmums veicis "rūpīgu darbu" Latvijas tirgū, iegūstot pozitīvus finansiālos rādītājus, nu pienācis laiks sakārtot biznesu Lietuvā. "Lietuvā strādājam kopš 2003.gada un esam investējuši vairāk nekā sešus miljonus ASV dolāru (3,3 miljonus latu).

Saprotam, ka tālākam veiksmīgam darbam nepieciešams iespējami ātri īstenot biznesa restrukturizāciju. Izstrādāti vairāki situācijas attīstības scenāriji, arī bankrota variants," norādīja Nilovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls db.lv veica eksperimentu, lai noskaidrotu, vai kafijas tirdzniecības vietas Rīgas centrā atbalsta dzēriena iegādi, ja klients to vēlas savā līdzpaņemtajā krūzē.

Apmeklētajās 10 tirdzniecības vietās Rīgā cenas par vienu standarta «latte» ir, sākot no diviem līdz pat vairāk nekā četriem eiro.

Ierodoties ar savu līdzpaņemto krūzi, vairumā kafijas tirdzniecības vietu atlaide netiek piešķirta, tomēr uzņēmumos - «Costa Coffee»,«Coffee Tower» un «Miit Coffee» atlaide tiek piešķirta 20 centu un 5% apmērā.

«Double Coffee» barista Strēlnieku ielā 1 pastāstīja, ka db.lv ir pirmie, kas kafiju vēlas iegādāties ar savu līdzpaņemto krūzi, un uz šādu jautājumu raudzījās skeptiski. «Mums ir savas krūzes ar zīmolu, un tas ir reklāmas mārketings, kurš reklamē kafijas uzņēmumu. Mēs par to maksājam naudu, tāpēc mēs lejam kafiju tikai tajās krūzēs. Pagaidām neplānojam klientiem piešķirt atlaidi, ja kafija tiek iegādāta ar savu krūzi,» skaidroja uzņēmuma «Double Coffee» pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Double Coffee izveido restorānu Vernisāžā

Sandra Dieziņa,03.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Double Coffee, ieguldot 170 tūkstošus eiro, ēku kompleksā Vernisāža izveidojusi restorānu Double Coffee Manhattan.

Restorāns ir Double Coffee pirmais franšīzes uzņēmums Latvijā. Manhattan franšīzi iegādājusies par 25 tūkstošiem eiro.

Restorāna kopējā platība ir 310m2 un restorāna dizainu veidojusi arhitekte Gunta Lapiņa. Šobrīd restorānā strādā 20 darbinieki. Franšīzes noteikumi ļāvuši Manhattan veidot par restorānu ar pilnīgi atšķirīgu ēdienkarti nekā Double Coffee. Piektdienās un sestdienās Manhattan skanēs dzīvā mūzika.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Pašmāju restorānu brāļi un brālēni ārzemēs

Ingrīda Drazdovska,04.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas valstis un NVS kā attīstības un jaunu iespēju platformu izvēlējušās vairākas Latvijas kafejnīcas un restorāni.

Viens no iecienītākajiem veidiem, kā notiek tīklu «aušana», ir franšīzes līguma slēgšana ar vietējo partneri. Taču tas nav vienīgais ceļš, kā restorāna vai kafejnīcas zīmols un «saturs» nonāk jaunos tirgos.

Neatklājot detaļas, šā gada februārī sabiedriskā ēdināšanas uzņēmums Lido, informējot, ka ir izbeidzis ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesu, paziņoja par franšīzes attīstību. Lido zīmolu un darbības veidu gribot kopēt daudzās valstīs – Krievijā, Baltkrievijā, Lietuvā un citviet, tāpēc tiek domāts par franšīzes attīstīšanu.

Arī a/s DC Holding (Double Coffee) pašlaik aktīvi attīsta franšīzes tīklu, un pēc franšīzes vadītāja Andreja Novikova teiktā, interese ir liela. «Neslēpšu, ka aktīvāki ir uzņēmēji no Krievijas un bijušās Padomju Savienības. Tur ir daudz lielpilsētu ar aktīvu uzņēmējdarbība un cilvēkiem ir nauda, taču trūkst eiropeisku brendu un kvalitatīva servisa,» viņš atklāj. Pašlaik Latvijā ir 15 Double Coffee restorāni, no kuriem divi strādā uz franšīzes līguma pamata. Ārpus Latvijas ir atklāti deviņi Double Coffee restorāni un visi – uz franšīzes līguma pamata.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorānu tīkls Double Coffee nākamgad atvērs divus jaunus restorānus Rīgā, raugās arī Lielbritānijas virzienā, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Double Coffee divi jauni restorāni tiks atvērti tirdzniecības centros, stāsta uzņēmuma valdes loceklis Sergejs Plotņikovs. Katrā no objektiem paredzēts ieguldīt ap 100 tūkst. eiro, izveides darbi galvenokārt tiks veikti 2018. gadā, šobrīd jau visi nepieciešamie līgumi ir parakstīti.

«2002. gadā tika atvērts pirmais restorāns Rīgā. Pašlaik Rīgā ir 12 restorāni, bet mums ir lieli attīstības plāni, pie kuru īstenošanas strādājam jau šobrīd. Varam arī atļauties investēt līdzekļus objektu rekonstrukcijās, lai atjaunotu dizainu un modernizētu servisa zonu, ar to domājot virtuvi un bāru, un ko pareizi pilnveidot, lai viss būtu atbilstoši klientu vēlmēm, neaizmirstot ES prasības,» stāsta S. Plotņikovs. Šogad kompānija plāno rekonstruēt arī savu vēsturiski pirmo restorānu, kas atrodas Stabu un Brīvības ielas stūrī. Parasti šāda objekta pārbūvē uzņēmums investē 60–80 tūkst. eiro. Jau pērn tika rekonstruēts Double Coffee restorāns Augusta Deglava ielā, un uzņēmuma vadība ir patīkami pārsteigta, ka cilvēku apmeklējums pieauga. «Neskatoties uz lielu konkurenci un sarežģītu ekonomisko vidi, mēs cenšamies pieturēties pie Latvijas tirgus un neplānojam pārcelties uz kādu citu valsti piemēram, Igauniju, kur, iespējams, varētu nodrošināt labākus uzņēmējdarbības apstākļus,» uzsver S. Plotņikovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

FOTO: Investē 240 tūkstošus eiro, lai atvērtu restorānu Art Deco stilā

Laura Mazbērziņa,04.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zīmols Double Coffee ir atvēris restorānu Art Deco stilā, uzsverot t/c Galerija Centrs seno vēsturi.

«Jaunās vietas dizains saistīts ar 30. gadu kultūru, kurā valda Art Deco šarms un elegance,» šo konceptu komentē ģenerāldirektors Rūdolfs Melnis.

«Vēsturiskās interjera detaļas nav vienkārši stilizētas, bet radītas, rūpīgi izpētot Armijas Ekonomiskā veikala interjeru, piemēram, kāpņu koka paneļi ir gandrīz tādi paši, kādi tie šajā vietā bija pirms teju 80 gadiem, arī lielās griestu lampas ir rūpīgi atjaunotas un greznojas jaunajā restorānā,» stāsta t/c Galerija Centrs direktore Zita Siliņa.

Double Coffee remontdarbus uzsāka šā gada 8.janvārī. Īpaša uzmanība tika pievērsta interjeram. Interjera mēbeles, gaismekļi, detaļas, motīvi, ornamenti, toņi, materiāli, formas un sajūtas aizgūtas no Art Deco stila raksturīgākajām iezīmēm. Sienu un rempju detaļās parādās panelējuma motīvs, kā arī grīdas seguma paterns aizgūts no Galerijas Centrs vēsturiskajām liecībām. Īpaša uzmanība tika pievērsta ēkas vēsturiskajiem griestu gaismekļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vecrīgā, Teātra ielā jau apmēram mēnesi ir atvērta jauna Double Coffee restorāna filiāle, teikts paziņojumā medijiem. Jaunā restorāna atvēršanā kompānija ieguldījusi 120 000 eiro.

Jaunais restorāns interjera un dizaina ziņā ir atšķirīgs no pārējiem Double Coffee restorāniem. Tā veidošanā ir piedomāts par brīvu atmosfēru un pārdomātu izkārtojumu. Dizainere Gunta Lapiņa iekštelpu apdarē izmantojusi Latvijā vēl neierasto kaparu saspēlē ar dabīgo koku.

papildināta 1.rindkopa

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdzās Brīvības pieminekļa laukumam esošās Kolonādes kafejnīcas nomas tiesības izsolē ieguvusi SIA Pasākumu apkalpošana, kam pieder Bibliotēka Nr.1 restorāns, un turpmāk šajā ēkā Čili picas vietā darbosies restorāns ar nosaukumu Kolonādes stāsts.

Izsolē piedalījās seši dalībnieki - līdzšinējā telpu nomniece SIA Čilija Pizza, SIA Cantus, kurai pieder restorāni Kid un Steiku Haoss, SIA Možums Pro (Nekādu Problēmu, Egle), SIA SL (restorāns Lāsīte), a/s Lido un SIA Pasākumu apkalpošana (pārvalda Bibliotēku Nr.1 restorāns).

Par uzvarētāju kļuvusi SIA Pasākumu apkalpošana.

Kā ziņots, izsoles rezultātu paziņošanā piedalās Rīgas domes Īpašuma departamenta direktors Oļegs Burovs un Nekustamā īpašuma iznomāšanas komisijas priekšsēdētājs Vladimirs Ozoliņš. Pasākumā izsoles uzvarētājs prezentēs turpmākās ieceres par kafejnīcu pie Brīvības pieminekļa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vienīgais veids, kā attīstīties, ir iziet no savas komforta zonas, tāpēc visu laiku sev jāliek justies neērti

Tā uzskata Kintija Beļska, uzacu skulpturēšanas produktu kompānijas Sleek Brows līdzīpašniece. Viņa kopš 14 gadu vecuma dzīvo Londonā, kad uz Angliju pārcēlās viņas vecāki. «Tā ir visīstākā iziešana no komforta zonas, jo īpaši pusaudža vecumā, kad nākas pamest draugus un nonākt citā valstī un kultūrā. Tas nebija viegli, bet es domāju, ka šādas situācijas cilvēku padara spēcīgāku,» viņa saka. Dzīve ārzemēs ir iespēja redzēt, kā strādā un dzīvo citas kultūras, mācīties no tā un apvienot ar savām esošajām zināšanām.

Vērtējot, kā Latvija mainījusies šo gadu laikā, kopš Kintija ir prom, viņa teic, ka sākumā viņai bija grūti pieņemt, ka Rīga mainās un kļūst arvien eiropeiskāka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2009. gada rudenī Liene Tomsone ar kompanjonu Bruno Briedi te atvēra Kūkotavu, pērnā gada martā tika atvērta kafejnīca Tiffany Caffe, kas ietilpst konditoreju un kafejnīcu tīklā Sala, gada nogalē tieši pretī Kūkotavai bijušā parfimērijas un kosmētikas veikala Kolonna vietā iekārtojās Gustavbeķereja, un pavisam nesen uz stūra pievienojās lietuviešu tīkla kafijas bārs Coffee Inn.

Tajā pašā pusē bijušās Double Coffee vietā drīzumā būšot vēl viena kafejnīca. Viens, divi, trīs, četri, pieci - pavisam nelielā teritorijā būs piecas vēderpriekiem veltītas iestādes.

«Man absolūti nav nekas pretim, ja te blakus vēl atrodas kāds ēdināšanas uzņēmums. Ja paskatāmies uz ārzemēm, tur ir viena kafejnīca pie otras, viens restorāns pie otra, un visi dzīvo draudzīgi. Vienīgā lieta, kas mani aizskar un kaitina - ja kāds nokopē kādu manu recepti vai mēģina atdarināt to, ko ražojam mēs. Kamēr viņiem ir pašiem savas domas un idejas, viss ir labi,» teic Liene Tomsone, konditorejas Kūkotava līdzīpašniece.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izkārtojot uz molbertiem desmitiem dažādus pārtikas produktus – sākot ar gurķiem un ikriem un beidzot ar vaniļas krēmu un kūciņām – tirdzniecības centra Spice restorānu pavāri trešdienas vakarā pagatavoja iespaidīgu ēdienu gleznu.

Gleznas autore ir māksliniece Diāna Dimma-Dimze. Lai mākslinieces skices pārvērstu ēdiena gleznā, bija nepieciešami gandrīz 3000 dažādu krāsu ēdienu gabaliņi. Tos nodrošināja 15 Spicē strādājošie restorāni un kafejnīcas, katrs piedāvājot savu skatījumu uz mīlestības garšu.

Glezna sastāvēja no 3 daļām. Pirmā gleznas daļa bija sievietes portrets, kuras gatavošanai apvienojās restorāni Kabuki, Gan Bei un Vairāk Saules, sagādājot suši, un Costa Coffee, kas nodrošināja dārzeņus. Gleznas sirds daļu veidoja no sāļajām ruletēm – Double Coffee un Charlies Pizza sarūpēja sarkanas, dzeltenas un oranžas mini ruletes, Lido pārziņā bija zaļie toņi un viss no zaļumiem gatavotais, savukārt Siera Karaļi gādāja par siera izstrādājumiem. No saldajām sastāvdaļām tika izveidota vīrieša sejas glezna. Tās tapšanai Lapsas māja bija pagatavojusi saldu biskvītu ar vaniļas un zemeņu krēmu, Emila Gustava Chocolate sagādāja šokolādes trifeles, Lage Gastronomija – vēja kūkas, bet Sala priecēja saldumu mīļus ar gaišiem braunijiem dažādu krāsu karameļu glazūrā. Gleznu izveidi uzraudzīja Vairāk saules komanda un tās šefpavārs Endijs Bērziņš. Kopumā ēdienu gleznu svars pārsniedza 70 kilogramus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā radīto lokalizācijas procesu automatizācijas un tulkošanas vadības risinājumu "Lokalise" izmanto "Revolut", "Yelp", "Tesco", "Delivery Hero", "Daimler", “TransferGo" un citi.

"Pirmos trīs gadus veiksmīgi attīstījāmies, nepiesaistot ārējās investīcijas. Ar laiku pie mums sāka vērsties pasaules mērogā lieli klienti, kuri pieprasa cita veida funkcionalitāti un līmeni. Sapratām, ka ar ārējo finansējumu, ko varētu ieguldīt jaunu cilvēku pieņemšanā darbā un produkta attīstīšanā, mēs varētu izdarīt ko lielāku nekā līdz šim," saka Niks Ustinovs, "Lokalise" līdzdibinātājs.

Nesen "Lokalise" piesaistīja 5,1 miljona eiro (sešus miljonus ASV dolāru) investīcijas. Šī investīciju raunda divi galvenie investori ir Austrijas riska kapitāla fonds "capital300" un Maiks Šalfens (Mike Chalfen), kurš ir viens no Eiropas aktīvākajiem solo investoriem un iepriekš ir bijis riska kapitāla fonda "Mosaic Ventures" līdzdibinātājs. Tāpat investoru vidū ir 12 biznesa eņģeļi, kam ir pieredze līdzīgu kompāniju dibināšanā. N. Ustinovs uzsver, ka visi uzņēmumi, ko šie cilvēki ir dibinājuši, jau ir t.s. vienradži jeb to novērtējums investīciju piesaistes rezultātā ir pārsniedzis miljardu dolāru. Privāto investoru vidū ir "Miro", "Algolia", "Intercom", "GoCardless" un citu tehnoloģiju kompāniju dibinātāji. "Galvenā doma ir izmantot viņu zināšanas, pieredzi, kontaktu tīklu. Jā, mēs saņēmām finansējumu, bet tikpat svarīgas ir iespējas, ko šādu investoru līdzdalība var palīdzēt sasniegt," teic N. Ustinovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafejnīcu tīkla «Double Coffee» īpašnieka SIA «DC restorāni» valdes locekļa amatu atstājis Nikolajs Žuravļevs, kurš šo amatu ieņēma kopš 2012. gada, un uzņēmuma valdē iecelti divi jauni valdes locekļi, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

SIA «DC restorāni» valdē no jauna iecelti valdes locekļi Rūdolfs Melnis un Irina Siziha. Savukārt līdzšinējais valdes loceklis Andrejs Ņilovs apstiprināts amatā uz jaunu pilnvaru periodu.

Izmaiņas ierakstītas komercreģistrā 20.maijā.

Uzņēmums SIA «DC restorāni» reģistrēts 2004. gadā, tā pamatkapitāls ir 853 723 eiro un tā vienīgais īpašnieks ir AS «DC Holding». 2018. gadā SIA «DC restorāni» apgrozījums bija 4,303 miljoni eiro, taču uzņēmums strādāja ar zaudējumiem, kuri sasniedza 472 tūkstošus eiro. Pērn SIA «DC restorāni» nodarbināja vidēji 220 darbiniekus, un tā kopējie maksājumi budžetā veidoja 990 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Televīzijas (LTV) raidījuma Aizliegtais paņēmiens žurnālisti sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumā Tokyo City atklājuši aplokšņu algu un nelegālās nodarbināšanas pārkāpumus, aģentūrai LETA pastāstīja raidījuma vadītājs Guntis Bojārs.

LTV aģentūru LETA informēja, ka no nākamās pirmdienas, 25.septembra, raidījums Aizliegtais paņēmiens uzsāks piecu raidījumu sēriju ar nosaukumu operācija Tokija, kas būs vērojama LTV kanālā katru pirmdienas vakaru plkst.19.30.

Raidījumu sērijas laikā varēs vērot, kā piecu mēnešu garumā Aizliegtā paņēmiena žurnāliste kā trauku mazgātāja iefiltrējās vienā no lielākajiem Rīgas ēdināšanas uzņēmumiem Tokyo City.

Aizsega laikā atklāti tādi pārkāpumi kā darbinieku atalgojuma izmaksa aploksnēs, oficiāli neuzskaitītas darba stundas, kā arī nelegāla studentu no Uzbekistānas un Bangladešas nodarbināšana. Izmeklēšanas gaitā iesaistījies arī Valsts ieņēmumu dienests (VID) un Finanšu policija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stabu iela Rīgā, posmā no Valdemāra līdz Brīvības ielai, dzīvo īstenu pilsētnieces dzīvi – tā ir aktīva un ar plašu kafejnīcu klāstu, kas spēj apmierināt gardēžu vēlmes, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Par spīti tam, ka šo ielas posmu raksturo plaša restorānu un kafejnīcu plejāde, tajā savu biznesa vietu atraduši arī vairāki skaistumkopšanas saloni, austrumu cīņas skola, mūzikas skola, biroji, papīra lietu veikaliņš u.c. Tā ir kļuvusi par jauno robežielu, kas atdala aktīvo centru no pārējās pilsētas.

Stabu iela posmā no Valdemāra līdz Brīvības ielai vērojama laba ēdināšanas uzņēmumu kompānija, un tiem, kas šajā ielas posmā nonāk, nudien ir, ko izvēlēties. Ilgdzīvotājs ir krodziņš Pieci vilki¸ tam blakus atrodas kafejnīca Pasēdēt, kas ir izveidota bijušā bāra un restorāna Sarkans telpās. Pirms neilga laika durvis vēris ciet restorāns Mercato, bet vieta ilgi tukša nav stāvējusi, jo šajā mājā rosās jauni entuziasti, kas, pēc izkārtnēm spriežot, grasās šeit atvērt banketa zāli un bāru Stolica. Pāri ielai atrodams vēl viens Stabu ielas ēdināšanas uzņēmumu jaunpienācējs – picērija Meet Point. Raibo kompāniju papildina pilsētas bārs Vest un Double Coffee Stabu un Brīvības ielas stūrī, kas ir viens no ilgdzīvotājiem šajā rajonā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc ilgas un neatlaidīgas pakaļdzīšanās Ķīnai beidzot ir izdevies panākt un apsteigt Japānu, tiekot pie pasaulē otrās lielākās ekonomikas titula. Turklāt tā nebūt nesolās būt pēdējā nodaļa Ķīnas varenības stāstā: pēc ekspertu prognozēm, nepaies ne 10-20 gadi, kad tā apdzīs arī pašreizējās līderes ASV.

Ekonomiskos terminos runājot, tas ir 1,3 mljrd. patērētāju bagāts, rijīgs milzu tirgus, kas, pat par spīti krīzei visā pasaulē, turpina augt iespaidīgos tempos. Ķīnas iekšzemes kopprodukts šā gada 2. ceturksnī veidojis 1,34 trilj. dolāru jeb 734 mljrd. latu (salīdzinājumam var piebilst, ka tās ir aptuveni 253 pirmā ceturkšņa Latvijas). Lai gan lauku rajoni, protams, vēl aizvien ir mazattīstīti un nabadzīgi, vidusslānis pilsētās strauji pieaug, nemaz nerunājot par tādiem naudas jūrā peldošiem īpašajiem administratīvajiem rajoniem kā Honkonga un Makao vai Ķīnas metropolēm Šanhaju un Pekinu. Ne velti turp gāžas un turpina gāzties teju visu nozaru milži un arī punduri, un tieši spēcīgā pieprasījuma dēļ šajā tirgū daudzas ārvalstu kompānijas pēc ieilgušās krīzes citviet pasaulē ir spējušas atgriezties pie peļņas. Šķiet, nevienam nav šaubu - Ķīnas nozīme uz pasaules skatuves turpinās pieaugt, un eksperti nereti pauž izbrīnu, kāpēc mēs vēl aizvien turpinām to dēvēt par jaunattīstības ekonomiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nespecializētās vairumtirdzniecības uzņēmumā SIA Baltā bura mainījies valdes priekšsēdētājs. Uzņēmuma vadītāja amatu pametis Oļegs Malijs, un viņa vietā stājies Romualds Rimša, liecina publicētā informācija Lursoft.

Līdzšinējais valdes priekšsēdētājs vadījis uzņēmumu kopš 2005. gada. Savukārt R. Rimša iepriekš nav bijis uzņēmuma valdē vai padomē.

Patlaban SIA Baltā bura valdi veido tās jaunais priekšsēdētājs R. Rimša un valdes loceklis Igors Saušs. Uzņēmuma padomē darbojas Rafails Deifts, Arnolds Koņevņikovs un Baiba Tisenkopfa, liecina informācija Lursoft.

SIA Baltā bura nodarbojas ar vairumtirdzniecību un izplata plaša patēriņa produkciju (FMSG) Latvijā un Lietuvā. Nākotnē uzņēmums plāno uzsākt tirdzniecību arī Igaunijas teritorijā.

Uzņēmums izplata tādus zīmolus kā Leffe, Pringles, Haribo, Brex, Tchibo, Double Coffee, Davidoff, Palette, Schwarzkopf, Fa, Bref, Perwoll, Persil, Huggies un citus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar īpašu ceremoniju Linstow Center Management (LCM) un Multi Corporation otrdien, 3.okobrī oficiāli uzsāka 55 miljonus eiro vērtos tirdzniecības parka Alfa paplašināšanas darbus.

Jau vēstīts, ka tirdzniecības centru iecerēts paplašināt par 30 000m2. Projekta kopējās investīcijas sasniedz 55 miljonus eiro un to plānots pabeigt 2019. gada augustā.

Fotogrāfijas no paplašināšanās uzsākšanas ceremonijas skatiet galerijā!

40 miljonu eiro aizdevumu būvniecībai izsniedza projekta finanšu partneris Swedbank Latvija. Pēc paplašināšanās nomnieku skaits no pašreizējiem 170 tiks palielināts līdz 250.

Paplašināšanās projekts paredz jaunu trīsstāvīgu piebūvi ar īpašu, gandrīz 6 500m2 plašu restorānu zonu augšstāvā, kur apmeklētāji varēs ieturēt maltīti tādos restorānos kā LIDO, Vairāk Saules, BabyBack Ribs & BBQ un Galleria d’Arte. Tāpat restorānu zonā no jauna tiks atvērti restorāni Gan Bei City, Čili Pica un Double Coffee.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Lokalise šogad plāno četru miljonu eiro apgrozījumu

Anda Asere,18.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tas ir gandrīz četras reizes vairāk nekā 2018. gadā, kad apgrozījums bija 1,32 miljoni eiro

"Mūsu biznesā svarīgs rādītājs ir ikgadējie atkārtotie ieņēmumi (ARR), kas mums šogad būs aptuveni 2,5 miljoni eiro," teic Niks Ustinovs, digitālo produktu tulkošanas platformas "Lokalise" līdzdibinātājs.

"Lokalise" ir 1300 maksājoši klienti. Lielākā daļa ir no ārzemēm, piemēram, "Lemonade", "Yelp", "Revolut", "Tidal". Tāpat ir uzņēmumi, kuru nosaukumus N. Ustinovs nevar atklāt, bet teic, ka 20 no tiem ir no pasaules lielāko uzņēmumu "Fortune 500" saraksta un vēl 20 tā risinājumu šobrīd testē. Tāpat to izmanto labi zināmi Latvijas jaunuzņēmumi, piemēram, "Printful" un "Mintos".

N. Ustinovs teic, ka viens no svarīgākajiem gada notikumiem ir komandas paplašināšanās. Gada laikā "Lokalise" komanda augusi vairāk nekā divreiz, darbinieku skaitam pieaugot no 12 līdz 30. Viņš atzīst, ka tas nav vienkāršs process, jo uzņēmuma šī brīža attīstības posmā vajadzīgi augstākā līmeņa speciālisti ar specializāciju "bizness biznesam (B2B)" un programmatūra kā pakalpojums nozarēs. Īpaši sarežģīti ir atrast mārketinga un pārdošanas cilvēkus, tāpēc viņi tiek meklēti arī ārzemēs. Uzņēmumam ir arī plāns "importēt" Latvijas izcelsmes speciālistus, kuri šobrīd strādā ārzemēs. "Izaicinājums izaugt no 12 līdz 30 ir grūts jebkurā kompānijā, notiek pāreja no mikromenedžmenta uz menedžemtnu un veidojas nodaļas, sistēma, procesi. Tas ir izaicinoši," teic N. Ustinovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

DC restorāni valdi pametis Sergejs Plotņikovs

Dienas Bizness,06.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafejnīcu tīkla «Double Coffee» īpašnieka SIA «DC restorāni» valdi atstājis valdes loceklis Sergejs Plotņikovs, kurš šo amatu ieņēma kopš 2008.gada, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Tādējādi uzņēmuma valde turpinās darboties divu cilvēku sastāvā. Tajā turpina darboties valdes locekļi Andrejs Ņilovs un Nikolay Zhuravlev. Katram no viņiem ir tiesības pārstāvēt uzņēmumu kopīgi ar vismaz vienu valdes locekli.

Izmaiņas komercreģistrā ierakstītas 5.martā.

Uzņēmums SIA «DC restorāni» reģistrēts 2004.gadā, tā pamatkapitāls ir 853 723 eiro un tā vienīgais īpašnieks ir AS «DC Holding». 2016.gadā SIA «DC restorāni» apgrozījums bija 4,165 miljoni eiro un uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas bija 135 tūkstoši eiro. Tas nodarbināja 213 darbiniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Double Coffee" pārvaldītājam SIA "DC restorāni" ierosināta tiesiskās aizsardzības procesa lieta, liecina Maksātnespējas reģistra informācija.

Rīgas pilsētas tiesa lēmumu par tiesiskās aizsardzības procesa lietas ierosināšanu pieņēmusi pirmdien, 31.oktobrī.

Rīgas pilsētas tiesā aģentūra LETA noskaidroja, ka tiesiskās aizsardzības procesa pasākumu plāns, kas saskaņots ar kreditoriem, "DC restorāni" jāiesniedz līdz šā gada 31.decembrim.

Pēc Valsts ieņēmumu dienesta (VID) datiem, kompānijai 2022.gada 31.oktobrī nebija VID administrēto nodokļu parāda, kas kopsummā pārsniedz 150 eiro.

Jau vēstīts, ka "DC restorāni" pagājušajā gadā strādāja ar 769 996 eiro apgrozījumu, kas ir 3,1 reizi mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma zaudējumi samazinājās deviņas reizes un bija 45 036 eiro.

Uzņēmuma gada pārskata vadības ziņojumā teikts, ka "DC restorānu" pamatdarbība tirdzniecības jomā pērn bija diezgan neveiksmīga - Covid-19 krīze negatīvi ietekmēja uzņēmuma saimniecisko darbību. Pērn Covid-19 izplatības ierobežošanai valstī tika pieņemti vairāki drošības mēri, tostarp aizliegums apkalpot viesus restorānu telpās. Šī aizlieguma dēļ katastrofāli kritās "DC restorānu" apgrozījums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2020. gadā digitālo produktu tulkošanas platforma "Lokalise" plāno 16 miljonu eiro apgrozījumu un ikgadējos atkārtotos ieņēmumus 10 miljonu eiro apmērā

"Lai to paveiktu, mums nepieciešams dubultot darbinieku skaitu," saka Niks Ustinovs, digitālo produktu tulkošanas platformas "Lokalise" līdzdibinātājs. 2019. gadā uzņēmuma darbinieku skaits jau auga vairāk nekā divtik – no 12 līdz 30.

Iepriekšējos trīs gadus uzņēmums pārsvarā orientējās uz produktu un tā attīstību, mazāk pievēršot uzmanību aktīvai pārdošanai. 2020. gadā nolemts fokusēties uz mārketingu un pārdošanu un piesaistīt vairāk pārdošanas speciālistu, lai nodrošinātu jaunu klientu piesaisti.

Db.lv jau rakstīja, ka "Lokalise" 2019. gada provizoriskais apgrozījums ir četri miljoni eiro, kas ir gandrīz četras reizes vairāk nekā 2018. gadā, kad apgrozījums bija 1,32 miljoni eiro. Uzņēmumam ir 1300 maksājoši klienti. Lielākā daļa ir no ārzemēm, piemēram, "Lemonade", "Yelp", "Revolut", "Tidal". Tāpat ir virkne uzņēmumu, kuru nosaukumus N. Ustinovs nevar atklāt, bet teic, ka 20 no tiem ir no pasaules lielāko uzņēmumu "Fortune 500" saraksta un vēl 20 no tā risinājumu šobrīd testē. Tāpat to izmanto labi zināmi Latvijas jaunuzņēmumi, piemēram, "Printful" un "Mintos".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visos SIA Linstow Center Management apsaimniekotajos tirdzniecības centros vakanto tirdzniecības platību apjoms ir niecīgs. Runājot par tirdzniecības centriem, kuros savus pirmos veikalus Latvijā plāno atvērt H&M - Alfā brīvu platību nav, bet Galerijā Centrs - 3,3% brīvu platību.

To biznesa portālam db.lv pastāstīja SIA Linstow Center Management Iznomāšanas un attīstības direktors Mārcis Budļevskis.

Vaicāts, no kuriem veikaliem abi tirdzniecības centri atbrīvosies, lai atrastu vietu H&M, viņš stāstīja: «Tā kā gan t/c Galerijā Centrs, gan t/p Alfa H&M veikali tiks atvērti esošajās tirdzniecības centru telpās, turklāt tie atradīsies vairākos stāvos, LCM bija jārod iespēja piedāvāt zīmola konceptam atbilstošus risinājumus un platības. Cienot savus sadarbības partnerus un esošos nomniekus, mēs centāmies atrisināt situāciju maksimāli pozitīvi visām iesaistītajām pusēm. Atsevišķi zīmoli paši izlēma pārtraukt savu darbību, piemēram, 100% Sports veikals Alfā, daži veikali mainīs savu atrašanās vietu tirdzniecības centrā, bet ar atsevišķiem nomniekiem, diemžēl nāksies pārtraukt sadarbību – Galeriju Centrs atstās XL Pelmeņi un Moskitoo, bet Alfu - UGGO un Trendexpress

Komentāri

Pievienot komentāru