Vecrīgā esošais Latvijas preču veikals Pienene pagaidām ir topošo viesnīcu būvlaukumu ieskauts, pēc tam tas atradīsies tūristu plūsmas epicentrā
Fotogrāfijas skaties raksta galerijā!
Pirms sešiem gadiem Sanita Buiķe nolēma pamest iesākto un ierasto darba vidi, kas bija saistīta ar banku un apdrošināšanas sektoru, lai piepildītu sapni par savu biznesu. «Sapnis, ka es vēlos darīt kaut ko savu, bija jau kopš studiju gadiem, bet tolaik man nebija ne idejas, ne resursu, ne pieredzes, lai kaut ko sāktu. Izvēlējos izglītību un karjeru, bet pirms teju septiņiem gadiem nolēmu dzīvē ieviest kardinālas izmaiņas. Pirms atstāju pastāvīgo darbu, man nebija biznesa idejas, taču tā radās īstajā brīdī un laikā. Tiesa, nebija viegli, jo, nākot no banku un apdrošināšanas jomas, manas zināšanas un iemaņas reālajā dzīvei bija nepraktiskas,» neslēpj studijas Pienene īpašniece S. Buiķe.
Uzņēmēja atzīst, ka veiksmīgās darbības panākumu atslēga ir vēlme neapstāties pie sasniegtā, izmēģināt aizvien jaunas lietas, jo pretējā gadījumā tā arī nekad nebūs iespējas uzzināt, vai jaunā ideja būtu dzīvotspējīga un pietiekami vērtīga, lai to attīstītu kā vēl vienu biznesa novirzienu. Tā pirms trīs gadiem S. Buiķei radās doma iemēģināt roku tekstila ražošanā no lina, jo šis audums Latvijā piedzīvo sava veida atdzimšanas vilni. Katru gadu jauna kolekcija netiek veidota, bet ar Pienenes zīmolu tiek ražotas dažādās mājlietas, piemēram, palagi, galdauti un galda celiņi, kā arī apģērbs. Papildus pirms trīs gadiem izveidots arī interneta veikals, kas vietējiem pircējiem kalpo kā produktu katalogs, bet visbiežāk pirkumi virtuālā vidē tiek veikti no ārzemēm.
Visu rakstu Apvieno vairākas biznesa šķautnes lasiet 22. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.