2024. gada trešajā ceturksnī AS MADARA Cosmetics sasniedza konsolidēto (neauditēto) apgrozījumu 4,9 miljonu eiro apmērā, kas, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgā ceturkšņa salīdzināmiem rādītājiem, ir par 20,5 % vairāk, liecina kompānijas sniegtā informācija biržai "Nasdaq Riga".
Savukārt 2024. gada pirmajos 9 mēnešos apgrozījums bija 16,1 miljoni eiro, kas ir par 12,2% vairāk nekā tajā pašā periodā pērn.
Uzņēmums uzrādīja spēcīgu un konsekventu izaugsmi stratēģiskajos tirgos: apgrozījums ES (izņemot Latviju) pieauga par 27%, un to veicināja galvenie tirgi, tostarp Vācija, Francija un Somija.
Pārdošanas apjoms Latvijā pieauga par 14 %, savukārt ārpus ES tirgus rezultāti saglabājās stabili. Šie rezultāti atspoguļo uzņēmuma stratēģiju par prioritāti noteikt MÁDARA zīmola izaugsmi, ko atbalsta stabils divciparu pieaugums gan B2B, gan e-komercijas kanālos. Līdztekus MÁDARA izaugsmes paātrināšanai ir pieaudzis arī kontraktražošanas segments, kurā tagad ietilpst Selfnamed.com un MOSSA.
MÁDARA zīmola portfelis ievērojami paplašinājās, pievienojot 14 jaunus produktus un trīs produktu komplektus.
Kompānijas vadība sākotnēji prognozēja apgrozījuma pieaugumu 2024. gadā par vismaz par 10%. Pēc MOSSA zīmola pārdošanas un produktu cenu pielāgošanu no 1. maija saskaņā ar kontraktražošanas nosacījumiem, un SELFNAMED.COM (COSMETICS Nord SIA meitasuzņēmuma) atsavināšanu 1. jūlijā, kur abi biznesa virzieni iepriekš pozitīvi ietekmēja konsolidēto apgrozījumu, vadība ir pārskatījusi 2023. gada salīdzināmo apgrozījumu līdz aptuveni 19,46 miljoniem eiro, pieņemot koncerna struktūru kā pēc aktīvu pārdošanas. Tādējādi, minimālais 2024. gada koncerna apgrozījuma mērķis augusta beigās koriģēts līdz 21,41 miljonam eiro, atspoguļojot atjaunoto bāzi. Uzņēmuma vadības izvirzītais apgrozījuma mērķis paliek spēkā.