Ierobežoto finanšu līdzekļu dēļ priekšvēlēšanu kampaņas vairs nebūšot tik spilgtas un garas, uzskata Sabiedrisko attiecību speciālists un bijušais Tautas partijas tēla veidotājs Jurģis Liepnieks.
Tomēr galvenais produkts, ko arvien partijas mēģinās «pārdot» cilvēkiem būs cerības, J. Liepnieks norādījis Apollo. «Uzvar tas politiķis, kuram cilvēki notic, ka viņš būs spējīgs, un notic viņam kā personībai, kura nes kaut kādas cerības,» sacīja Liepnieks. Viņš arī uzskata, ka Latvijā cilvēki izdara izvēli vadoties pēc «mazākā ļaunuma principa». Nākamajās vēlēšanās partijas komunikācijas ziņā varētu koncentrēties uz tām lietām, kas saistītas ar interneta vidi, sociālajiem portāliem, blogosfēru, tviterošanu, mobilo komunikāciju.