Nākamgad sabiedriskās ēdināšanas tirgū Latvijā saglabāsies spēcīga konkurence, vietējiem ātrās ēdināšanas uzņēmumiem strādājot līdzās pazīstamiem ārvalstu tīklu zīmoliem, sacīja ēdināšanas kompānijas AS Lido valdes priekšsēdētāja Rita Auziņa.
Viņa arī atzīmēja, ka līdz ar to Latvijas ēdināšanas uzņēmumiem ir jāspēj nodrošināt saistošu piedāvājumu par konkurētspējīgu cenu, kā arī nemainīgi augstu kvalitāti, kas klientu izvēlē ieņem arvien noteicošāku lomu.
Pēc Auziņas teiktā, pozitīvi vērtējams fakts, ka pēdējo gadu laikā Latvijas iedzīvotāji arvien vairāk izvēlas veselīgus un kvalitatīvus produktus. «Esam gandarīti, ka sabiedrībā arvien plašāk tiek diskutēts par sabiedriskās ēdināšanas kvalitāti, un cilvēki biežāk izdara gudras, informētas izvēles,» viņa sacīja.
Auziņa arī atgādināja, ka Lido decembrī izdeva informatīvu grāmatu Uzturvērtības norādes, ar kuras palīdzību iespējams uzzināt, kāda ir ēdienu enerģētiskā vērtība, cik daudz ir ogļhidrātu, olbaltumvielu, tauku un sāls ēdienos, kas pieejami Lido restorānos. «Ceram, ka mūsu piemēram sekos arī pārējie nozares uzņēmumi un jau drīzumā šādas informācijas pieejamība kļūs par normu,» pauda Lido vadītāja.
Jau vēstīts, ka Lido 2015.gadā strādāja ar 33,759 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,8% vairāk nekā 2014.gadā, kā arī guva 1,237 miljonu eiro peļņu pretstatā zaudējumiem gadu iepriekš.
Lido grupā patlaban ietilpst 12 ēdināšanas vietas un trīs veikali Rīgā, trīs bistro Tallinā, divi restorāni Ķirsons un ražotne Berlīnē, gaļas un kulinārijas ražotne, alus darītava, konditoreja Rīgā. Uzņēmums dibināts 1991.gadā. Tā pamatkapitāls ir 927 427 eiro. Uzņēmuma dibinātājs, ilggadējais īpašnieks un vadītājs Gunārs Ķirsons patlaban ieņem Lido padomes priekšsēdētāja amatu.