Amerikas lesbiešu, geju un biseksuāļu organizāciju (LGBT) aicinājums boikotēt Krievijas preces, kas maldīgi skāris arī degvīna zīmolu Stolichnaya, ko ražo Latvijas balzams, degvīna ražošanas apjomu nav mazinājis, apstiprināja uzņēmuma Komunikācijas vadītāja Dana Hasana.
Zīmola Stolichnaya® īpašnieki - SPI Group, kas atrodas Luksemburgā, informē, ka degvīna pārdošanas apjomus minētie notikumi nav ietekmējuši.
LGBT sabiedrība ASV un citur pasaulē ir būtiska patērētāju auditorija. Pašlaik notiek aktīvs skaidrojošs darbs, lai novērstu radušos pārpratumu par degvīna Stolichnaya® izcelsmi, norādījuši zīmola īpašnieki.
«Esam pārliecināti, ka zīmola īpašnieks SPI Group ir paskaidrojis sabiedrībai, ka viens no populārākajiem pasaulē degvīniem Stolichnaya netiek ražots Krievijā, bet gan kopš 1948. gada tiek ražots šeit, a/s Latvijas balzams. Degvīns Stolichnaya un SPI Group ir pauduši publisku atbalstu starptautiskai LGBT sabiedrībai cīņā ar Krievijas valdības ieņemto pozīciju pret seksuālajām minoritātēm un to tiesībām, izplatot oficiālu vēstuli no grupas vārda un uzsverot, ka Stolichnaya nekad nav pretnostatījusi sevi LGBT kustībai un ir realizējusi virkni atbalsta kampaņu,» norādīja D. Hasana.
Uzņēmuma pārstāve informē, ka pirmajā pusgadā Stolichnaya ražošana Latvijas balzamā pārsniegusi plānoto, kas ir ievērojams uzkrājums arī negaidītu tirgus pārmaiņu gadījumā. «Dati liecina, ka degvīna Stolichnaya® ražošanas apjomi šī gada sešos mēnešos auguši par 10% attiecībā pret pērnā gada attiecīgo posmu, kas ir iepriecinoša statistika,» stāstīja D. Hasana.
Pērn degvīna Stolichnaya realizācija vietējā Latvijas tirgū pieauga par 33%.