Lattelecom grupas uzņēmums Lattelecom BPO Londonā notikušajā Contact Center World konkursā ir ieguvis galveno balvu nominācijā Labākais kontaktu centrs Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā lielo kontaktu centru kategorijā.
Cīņā par uzvaru Lattelecom BPO apsteidza tādus uzņēmumus kā Vodafone (Spānija), The Listening Company (Lielbritānija) un Samsung Electronics (Itālija) un tagad cīnīsies par Pasaules labākā kontaktu centra nomināciju minētajā kategorijā, Db.lv informē Lattelecom sabiedrisko attiecību projektu vadītājs Deniss Kolosovs.
Contact Center World konkursa pusfināls notika no 17. līdz 19. jūnijam Londonā. Lielo kontaktu centru (tādu, kuros strādā vairāk kā 250 darbinieki) kategorijā piedalījās arī Lattelecom BPO, kas piedāvā kontaktu centru pakalpojumus vairākiem vadošajiem Latvijas uzņēmumiem, kā arī nodrošina Baltijas populārākā Uzziņu dienesta 1188 darbību. Uzvara nominācijā Labākais kontaktu centrs dod Lattelecom BPO iespēju piedalīties Pasaules kontaktu centru konkursā, kas notiks šā gada nogalē Amerikas Savienotajās Valstīs un kurā tiksies EMEA (Eiropas, Āfrikas un Tuvo austrumu), Amerikas (Ziemeļu un Dienvidu Amerikas) un APAC (Āzija un Klusā okeāna) labākie kontaktu centri.
„No sirds sveicu un saku lielu paldies visai Lattelecom BPO komandai. Mēs varam būt lepni, jo esam apsteiguši tādus pasaules mēroga uzņēmumus kā Vodafone un Samsung Electronics. Šis konkurss pierāda, ka arī Latvijas uzņēmumi var veiksmīgu konkurēt ar pasaules gigantiem ne tikai pakalpojuma cenas, bet arī kvalitātes ziņā,” uzskata Lattelecom BPO valdes priekšsēdētāja Ilze Zoltnere.
Konkurss notiek trešo gadu pēc kārtas. 2006. gadā Lattelecom BPO piedalījās Eiropas pusfinālā nominācijā Labākā tehnoloģiskā inovācija, kur uzstājās ar FlexiQ prezentāciju, savukārt 2007. gadā pusfinālā uzņēmuma pārstāve Jana Olengoviča no Cēsīm saņēma veicināšanas balvu nominācijā Best Supervisor.
Contact Center World ir vadošā organizācija pasaulē, un viens no tās galvenajiem uzdevumiem ir sniegt atbalstu kontaktu centru industrijai – vairāk nekā desmit tūkstoši vadošo darbinieku apmainās ar savu pieredzi, informāciju un sasniegumiem. Organizācijā ir vairāk nekā 111 tūkstoši dalībnieku. Konkurss sniedz iespēju apliecināt sevi visas pasaules kontaktu centru industrijas priekšā kā labāko savā darbā.
Lattelecom grupas uzņēmums Lattelecom BPO ir vadošais interaktīvo risinājumu un ārpakalpojumu sniedzējs Baltijas valstīs. Lattelecom BPO strādā 700 darbinieki, kas apkalpo vairāk nekā 113 tūkstošus dažādu kontaktu dienā, izmantojot gan balss, gan arī interneta, WAP un SMS risinājumus. 1188 šobrīd piedāvā uzziņas jau par 28 pasaules valstīm un arī 1188 informatīvos pakalpojumus. Arī 1188 informatīvos pakalpojumus klients var saņemt pa tālruni 1188, internetā www.1188.lv, izmantojot wap.1188.lv, SMS, kā arī 1188 tālruņu katalogos.
Lattelecom ir vadošais elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzējs Latvijā. Uzņēmums piedāvā integrētus elektronisko sakaru un IT pakalpojumus, sniedz telekomunikāciju, tīklu projektēšanas un izbūves pakalpojumus. Lattelecom nodrošina arī datu pārraides un IT infrastruktūras risinājumus, interneta un kontaktu centra pakalpojumus, kā arī biznesa procesu ārpakalpojumus. Lattelecom grupu veido pieci uzņēmumi: Lattelecom, Lattelecom Technology, Lattelecom BPO, Citrus Solutions un Baltijas Datoru akadēmija.