Ogrē pašlaik notiek lokveida krustojuma izbūve, lai savienotu piecus piebraucamos ceļus, tomēr iedzīvotāji ir neapmierināti par izcirstajiem kokiem un uzskata, ka naudu vajadzēja ieguldīt citu ielu rekonstrukcijai un pārbūvei, vēsta laikraksts Diena.
Lokveida krustojumam jāsavieno Tīnūžu iela, Mālkalnes prospekts, Zilokalnu prospekts, autoceļš Ulbroka-Ogre un Mežezera iela. Ceļu būves un pašvaldības speciālisti uzskata šo par labāko iespējamo risinājumu.
Minētajā krustojumā nav redzētas grandiozas avārijas un nav manīti arī satiksmes sastrēgumi, tādēļ rodas jautājums, vai jaunā krustojuma būve maz nepieciešama, norāda Ogres iedzīvotāja Lāsma, kas dzīvo šajā rajonā. Viņas vērtējumā daudz svarīgāk būtu atjaunot Mālkalnes ielas segumu, kas ir klāts ar bedrēm un ielāpiem. Savukārt cits ogrēnietis Jānis pārliecināts, ka lielāka lietderība būtu Kalna prospekta un Brīvības krustojuma rekonstrukcijai, jo šis krustojums patlaban ir nepārredzams un to tiešām varētu pārveidot par apļa krustojumu.
Tikmēr a/s Latvijas Valsts ceļi (LVC) centra reģiona satiksmes drošības inženieris Edmunds Rullis skaidro, ka pašreizējais krustojums nav bijis simetrisks un tas radīja problēmas ar kreisajiem pagriezieniem, piemēram, nogriežoties no Tīnūžu ielas uz Mālkalnes prospektu, veidojās avārijas situācijas. Lokveida kustība vidēji par 25% samazinās negadījumu skaitu, jo tiks samazināts braukšanas ātrums, vienlaikus nodrošināta tiks arī lielāka transporta plūsmas caurlaidība.
Lai izbūvētu krustojumu, izcirsti 104 koki, tiesa gan, to vietā paredzēts iestādīt jaunus – kopskaitā 123, galvenokārt kadiķus, ka arī desmit Rietumu tūjas, desmit melnās priedes, astoņas kalnu priedes un sešas asās egles.
Krustojuma kopējās izmaksas ir vairāk nekā 644,9 tūkstoši latu bez pievienotās vērtības nodokļa (PVN), un daļu no tām paredzēts segt, izmantojot Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzekļus.