Automatizēta darba uzdevumu aprite starp darbinieku un biroju, kā arī papīra kalnu samazināšana šobrīd ir aktuāls temats valsts un privātajā sektorā, tāpēc kļūšana par "no papīra brīvu" uzņēmumu vai iestādi ir mūsdienu organizācijas panākumu stūrakmens.
Fleet Complete uzdevumu pārvaldības rīks digitalizē visus šos procesus un palīdz paveikt daudz vairāk, atbrīvojot darbinieku no papīru sloga. Saņemot vai izveidojot darba uzdevumu mobilajā ierīcē (viedtālrunī vai planšetdatorā), darbinieks var pārbaudīt nepieciešamo informāciju pirms uzdevuma uzsākšanas un, pabeidzot uzdevumu, uzreiz aizpildīt digitālo veidlapu.
Fleet Complete uzdevumu pārvaldības rīks būtiski palielina darbinieka produktivitāti, darbinieks iegūst vairāk laika, ko var izmantot vairāku uzdevumu paveikšanai.
Automatizējot komunikāciju starp biroju un darbinieku, kurš darba pienākumus veic ārpus biroja, uzlabojas:
- Darbinieku produktivitāte;
- Klientu serviss;
- Rēķinu aprite.
Fleet Complete mobilo darba uzdevumu rīks ir piemērots visu lielumu uzņēmumiem un iestādēm, sākot ar 3 līdz pat 1000 darbiniekiem. Kļūsti efektīvāks ar Fleet Complete!
''Automatizējot darba nodošanas procesu un digitalizējot papīra atskaites, esam būtiski palielinājuši tehniķu produktivitāti, kā arī uzlabojuši klientu servisu. Fleet Complete ir spējis pielāgot risinājumu mūsu vajadzībām, lai atvieglotu darbu tehniķiem un dispečeriem.'' Alberts Sūna, ALPEX, 24H ēku tehniskais serviss.
Par to, kā strādā Fleet Complete digitālā darba uzdevumu vadība, pastāstīs Normunds Avotiņš. Par digitālo darba uzdevumu vadības programmu iespējams iepazīties oficiālajā mājaslapā: www.fleetcomplete.lv/darba-uzdevumu-vadiba-2021/